4.8.2012

Lily

Vihjailemani Mulberry-ostos on tässä: Lily clutch. Olin katsellut tätä jo jonkin aikaa, ja luulin olevani lähes ainoa sitä haluava, mutta sitten alkoi silmiin pistää Lily vähän joka puolelta blogistaniaa. No, tässä se nyt on, enkä voisi olla tyytyväisempi!

Kävin Helsingin Mulberryn liikkeessä vertailemassa mustaa ja tätä konjakinväristä, mutta kyllä voiton vei tämä, ja nimenomaan kuviollisella nahalla. Minulla oli muutama vuosi sitten musta kausi, mutta nyt tuntuu, etten siedä mustaa ollenkaan! Ja jos sitä mustaa tai harmaata laittaa ylleen, kyllä tämä pikku kaunokainen piristää asua kummasti.

Tämä on pienin laukku, jonka omistan, ellei ihan juhlalaukkuja lasketa mukaan. Haastetta tuo se, ettei vesipullo mahdu sinne sisään. What to do? En ole vielä ajatellut asiaa. Muuten laukulle plussaa siitä, että hihnasta saa sekä lyhyen että pitkän tilanteesta riippuen. Hyvä hyvä! Ehkä nyt pitää viimeistään opetella siihen, että raahaa vähemmän tavaraa mukanaan.

Jos ostaa arvokkaamman laukun, pitää olla siihen totaalisen ihastunut! : ) Lily on minusta todella kiva, ja tuskin maltan odottaa, että pääsen käyttämään sitä!




Blogger muuten temppuili eilen: heitti ensimmäisen päivän postauksen eiliselle...  Toivottavasti katsoitte kuitenkin Kirsin kauniin hääasun!

Mukavaa ja rentoa lauantaita kaikille!

31 kommenttia:

  1. Loistava hankinta!
    Itsekin olen pikkuhiljaa siirtymassa "leikittelevampaan' variskalaan ikuisen mustan sijasta - tosin olen vasta nude-asteella...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, on todella!! Nudeissa onkin vaikka mitä ihanaa tarjolla. : )

      Poista
  2. Loisto-ostos! :D Lilyä minäkin olen moneen kertaan miettinyt, mutta en ole osannut päätyä mihinkään... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, kun sanot näin, arvostan mielipidettäsi kovasti. : )Olin tyytyväinen, etten kuitenkaan päätynyt Balzaneen, tämä oli tosi hyvä hankinta. : )

      Poista
  3. Ihana Lily! Tässä alkaa taas kesän pian päätyttyä omakin laukkukuume nousemaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mitäs mietit, onko jokin erityinen mielen päällä?

      Poista
  4. Eih, mun Lily-kuume vaan kasvaa!:) Olen yrittänyt odotella, josko joku kaverini olisi menossa reissuun, että saisin laukun lentokentältä hieman halvemmalla, mutta kun niin ei ilmeisesti ole tapahtumassa, niin en tiedä pitäisikö se vaan käydä nappaamassa täyshintaisena.. Mulla haaveissa on se normaali Oak, mutta toi krokokuvioinenkin näyttää syötävän hyvältä!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lontoosta saisi kentältä reilun satkun verran edullisemmin. Mulla kun on normaali oak Bayska, niin nyt tämä krokokuvio oli tosi hauska. : )

      Poista
  5. Lily on aivan ihana! Itselleni haluaisin sellaisen tavallisen oak värisenä.
    Tyttäreni ainoa 16v. toivomus oli just Lily, mutta mustana. Laukkufriikin tytär ;)

    Ella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dilemma... : ) Kumpikin hyvä valinta!

      Poista
  6. Lily on vaan niin ihana! Itselläni on musta haaveissa... Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin, Moana! Musta on myös monikäyttöinen valinta. : )

      Poista
  7. Sievän laukun ostit! onnittelut :)

    VastaaPoista
  8. Lily on tosi kaunis! Ja ehdottomasti konjakin värisenä parempi : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, itselleni kyllä sopi näin, piristää kivasti harmaita, sinisiä ja valkoisia vaatteitani syksyllä. : )

      Poista
  9. Konjakinruskea on upea väri! Onnea uudelle väskylle!

    -Marie-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Marie, iloitsen siitä kovasti! : )

      Poista
  10. Kyllä tuo konjakinruskea on enempi sinun värisi :) Kaunis laukku!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! On, ehdottomasti enemmän värini. : )

      Poista
  11. Voi sinä - ihana laukku! Olen kuukauden päästä tulossa viikonlopuksi Helsinkiin, ja Mulberry-reissu on alkanut kutkuttelemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän siellä tulee välillä käytyä hiplailemassa! Mitähän sulla on mielen päällä...?

      Poista
  12. Hei Marjukka!
    Ihana laukku. Sopii moniin asuihin ja tilaisuuksiin. Minä, vannoutunut mustan käyttäjä olen keväästä asti vieroittanut itseäni mustasta. Olen onnistunutkin kohtuullisesti. Ihastuin totaalisesti Valentinon niittikoristeltuun laukkuun ruskeana! Minulla ei ole ikinä ennen ollut ruskeaa laukkua! Laukku on myös huomattavast pienempi kuin muut laukkuni. On tosiaan mietittävä mitä veskaan laittaa. Enää ei oteta mukaan viittä huulipunaa varmuuden vuoksi tai jos mieli muuttuu. Yksi saa riittää. Hyvää viimeistä lomaviikkoa meille kaikille Marjukan blogia lukeville opeille! Nyt menen kurkkimaan Mulberryn nettisivuja... t. Outi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Outi pitkästä aikaa, kiva, kun kommentoit! Mä luulen, että laukulle tulee kyllä käyttöä, niin kuin muillekin laukuilleni. Meinaatko vielä lomailla viimeisen viikon - mä alan jo etsiä bändeilleni materiaalia ja kirjoittelemaan tuntisuunnitelmia kalenteriin. Kiva mennä töihin, toivottavsti sulla on ollut hyvä loma!

      Poista
  13. Kaunis laukku! Katselin noita juuri jokin aika sitten Mulberryn sivuilta, ja itsekin ottaisin juuri tuon värin tuosta mallista. Kiitos blogistasi, nautin sen tunnelmasta, kauniista asuistasi ja kirjoitustyylistä. En ole tainnut ennen kommentoida, mutta lukenut olen jo jonkin aikaa. Mukaavaa loppukesää/alkusyksyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Annastiina, kiitos kommentista ja kauniista sanoistasi! Kiva, kun luet tätä, teidän ihanien ihmisten takia bloggailu on mielekästä ja mukavaa. : ) Hyvää loppukesää sinullekin!

      Poista
  14. Ihana laukku, väri ja malli ovat ihan täydelliset <3

    VastaaPoista
  15. Oi kääk, ihana ihana Lily! Ihastelin juuri Mulberrylla tuota krokonahkaista, vaikka kuosi ei minuun yleensä iskekään, niin näytti kyllä hyvältä :) Onnea uudesta laukkuperheenjäsenestä! Haaveilen edelleen itselleni siitä mustasta kaunokaisesta, poikaystävä lähteekin kuukauden päästä Lontooseen ja tyttöystävällä on tietysti jo yksi tietty tuliaistoive kentältä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei hienoa, saat ihan kunnon alennuksen, kun voit hankkia laukun sieltä! Kiitos, olen aivan ihastunut Lilyyn, ihan erilainen laukku mitä mulla on ollut ikinä!

      Poista
  16. Hello!
    What a beauty :)
    Törmäsin pari tuntia sitten sivuillesi ensimmäistä kertaa, ja täytyy sanoa, että kauniit ja mielenkiintoiset sivut, ja TYYLI HALLUSSA!!! Törmäsin, kun etsin kuvia Abro-laukuista, ja esittelit omaa kaunotartasi:)
    Lily on tyrmäävän tyylikäs, ja juuri konjakin värisenä.Sopii tyyliisi täydellisesti!!!
    Kiitos mukavista sivuista,

    Anne

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva, että jätit puumerkin! Abroja saa ainakin Nectarinesta Hesasta, mahdottoman hyvälaatuisia laukkuja. Lily on ihana, olen käyttänyt sitä hurjan paljon. :)

      Poista