24.1.2013

Bio rich-seerumin testausta

Sain ennen joulua yhteydenotto- ja yhteistyöpyynnön testata Bio Rich Anti-Aging Anti-Wrinkle-nimistä seerumia. Mukaan pyydettiin myös Minttua ja Business Womania, jotka testasivat seerumin ensivaikutelmia, minä halusin kokeilla tuotetta pitempään ennen kirjoittamista.

Tuote lupaa näin:

" Kyseessä on Suomessa valmistettu laadukas tehoseerumi, joka tekee ihosta selkeästi sileämmän ja tasaisemman alle minuutissa. Tuotteen pitkäaikainen vaikutus perustuu patentoituun Matrixyl® 3000-aineeseen, joka kliinisten tutkimusten mukaan tehostaa kollageenin ja hyaluronihapon muodostumista ihon alimmissa kerroksissa. Tuotteen luonnollinen avokadoöljy sisältää runsaasti ihoa ravitsevia Omega-6 - ja Omega-9 -rasvahappoja. Vihreä tee- ja oliivinlehtiuutteet ovat tehokkaita antioksidantteja, jotka suojaavat ihoa ympäristön vaikutuksilta. Lisäksi tuote on hajustamaton ja väriaineeton eikä se sisällä parabeeneja, joten se sopii herkällekin iholle.

Tätä tuotetta voi käyttää sekä meikkivoiteen päällä että ilman meikkiä. Välitön vaikutus perustuu tuotteen valoa heijastaviin ja sirottaviin ominaisuuksiin, jolloin iho näyttää sileämmältä ja pehmeämmältä kun tuotetta on levitetty meikkivoiteen päälle. Puuterimaiset meikkituotteet kannattaa levittää kun seerumi on ehtinyt kuivahtaa hetken."

Minä olen oiva kohde testata erilaisia kosmetiikkajuttuja, koska olen varsin skeptinen kaikenlaisille voiteille. Huomasin kuitenkin, että tämä tuote toimii minulla nimenomaan meikin päällä. Ihon pinnasta tulee kauniin mattainen, ja meikki pysyy siistinä rasvoittumaan taipuvaisella ihollani. Iltaisin levitin seerumia yötä vasten voiteen päälle, tuloksena jälleen tasaisen näköinen iho.

Entä sitten neljän viikon käytön jälkeen

Kävin eilen kosmetologilla perusteellisessa ihonhoidossa. Minulle niin tyypilliset leukaan muodostuvat umpicomedot puhdistettiin, kasvojen iho hierottiin, lopuksi laitettiin merilevänaamio. Kysyin kosmetologiltani (jolla olen käynyt 12 vuotta) millaisessa kunnossa ihoni on noin yleensä nelivitosen ihoksi. Vastaus kuului: "Leuan vähäistä epäpuhtautta lukuunottamatta erittäin hyvässä! Ihohuokoset ovat pienet, ja ryppyjähän sinulla ei juuri olekaan". Siis eikö...? Olen vähän eri mieltä. ; ) Mutta olin tietenkin iloinen ammattilaisen vastauksesta. Olen huomannut, että iho on kostea, eikä talvisia kuivaläiskiä ole ollut vielä ollenkaan. Onko Bio Richillä osuutta, mene ja tiedä. Mutta taatusti pumppaan tämän pullon viimeistä pisaraa myöten!

Seerumia myy ainakin Lifhair.


Ps. KIITOS kaikista ihanista kommenteistanne viime postaukseen! You made my day!

7 kommenttia:

  1. Hei Marjukka, olin viime syksynä BioRichin lanseerauksessa ja olen käyttänyt yhden purkin loppuun. Hyvä tuote. Taputtelu meikin päälle antaa meikille loppusilauksen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, mäkin tykkään siitä meikin kiinnittäjänä.

      Poista
  2. Hei Marjukka! Paljastatko salaisuutesi, kuka on kosmetologisi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei olla juteltu, saanko sanoa, kellä käyn.

      Poista
  3. Hei,

    Jos Marjukka kertoo käyttämänsä hoitolan nimen mainosmielessä, niin tämä kosmetologiyrittäjä lukee tätä blogia viimeisen kerran.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole sopinut yhteistyöstä kosmetologini kanssa, vaan olen täysin maksava asiakas. Jos hän antaa luvan, toki voin sen kertoa. Jos sä haluat kanssani yhteistyöhön, ota toki yhteyttä.

      Poista
    2. Kiitos Marjukka, arvostan ratkaisuasi.

      T. Kosmetologiyrittäjä Minna

      Poista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.