22.1.2013

Kerro minulle

Blogini täyttää ensi kuussa kaksi vuotta. Kaksi vuotta tätä harrastusta - aika pitkä aika. Tunnette jo minua, siksi olisi kiva kuulla keitä siellä toisella puolella on!

Haluaisin tietää, kuka olet ja miten olet tänne löytänyt. Ja muutakin voit kertoilla. Jos sinulla on blogi, niin laita linkki näkyviin! Uusien blogien löytäminen on mahtavaa, ja aion käydä kurkkaamassa kaikki linkitetyt pikku hiljaa kevään mittaan. Ja varmasti moni löytää mieleisiään blogeja sitä kautta!


Iloista talvipäivää kaikille!

129 kommenttia:

  1. En oikeastaan muista miten tänne alunperin löysin, taisi olla jonkun muun blogin kautta. Etsin aikuisten naisten muoti ym blogeja. No varmaan vuosi sitten, ja sen jälkeen olen käynyt kurkkaamassa aina silloin tällöin, niinkuin tänäänkin.. :)
    Oma blogi on sekalaista juttua otsikolla: "Elämää Espoossa ja Singaporessa, matkustelua maailmalla"
    http://marrenmaailma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun blogi onkin mulle tuttu, käyn sitä lukemassa silloin tällöin. Tulee kaukokaipuu!!

      Poista
  2. Hei Marjukka,
    Paljon onnea kaksivuotiaalle harrastukselle! :)
    Kaikesta näkee, että pidät bloggaamisesta ja näet vaivaa sen eteen. Jatka samaa rataa!

    Eilen treffasimmekin nopeasti Bulevardilla. ;)
    En muista tarkalleen mitä kautta olen blogisi ja kirppiksesi löytänyt, mutta todennäköisesti jonkun toisen blogin kautta.

    Itse ylläpidän paria blogia, joista http://noranblog.blogspot.com sopii parhaiten samaan sarjaan sinun blogisi kanssa. Tervetuloa vierailemaan.

    Oikein aurinkoista talvenjatkoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, no niin treffasimme! Ei ehditty jutella, olit niin kylmissäsi! ; ) Tulen kurkkaamaan blogiasi.

      Poista
    2. Vain hölmö jättää takin pakkasella sisälle. :)
      Kiitos vielä sinulle. :)

      Poista
  3. En enää muista, mitä kautta löysin blogisi, mutta olit ensimmäisiä niistä, joiden blogeja aloin seurata säännöllisesti.

    Kuka olen? Suunnilleen samanikäinen nainen, joka toivoo ideoita ja inspiraatiota pukeutumiseensa sekä kevyttä irtautumista arjesta lukemalla vaatteista, kosmetiikasta ja sisustamisesta. Luen mielelläni suunnilleen samanikäisten pitämiä blogeja. Sinun ja BW:n blogit ovat suosikkejani!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oletkin ahkera kommentoija, kiitos siitä. Minäkin tykkään samanikäisten naisten blogeista, se on sellaista vertaistukea!

      Poista
  4. Moi,
    olen Paula, asun Ruotsissa ja löysin blogiisi jonkun toisen blogin kautta. Mielestäni on mukavaa seurata aikuisen tyylikkään naisen blogia, joten siksi täällä. :-)

    Oma blogini: http://www.a-little-glitter.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulen ehdottomasti kurkkaamaan blogiasi, mukava, kun jätit kommentin.

      Poista
  5. Onnea 2vuotiaalle blogille ja sen kirjoittajalle! En tosiaan itse muista miten tänne alunperin löysin... Jonkun toisen blogin kautta mitä todennäköisemmin. Itse kirjoitan blogia mitä-mieleen-juolahtaa -tyyppisesti Milanosta käsin.
    helsinkicitymum.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika moni ulkosuomalainen onkin jättänyt kommentin, kiitos sinullekin. Sinunkin blogiasi olen käynyt kurkkimassa!

      Poista
  6. Löysin blogisi sattumalta BW:n blogiin ensin "eksyttyäni". En kommentoi juurikaan, vaikka joka päivä vierailen täällä pariinkin otteeseen. Itse olen tuore äiti ja löysin blogit vasta lapsen saatuani. Blogin lueskeleminen tarjoaa minulle irtioton arjesta ja inspiraatiota omaan pukeutumiseen varmasti enenevisssä määrin sitten, kun palaan töihin. Blogin kautta sinusta on syntynyt mielikuva miellyttävästä naisesta, jolla on silmää kauneudelle. Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea tuoreelle äidille! Ihan samoista syistä itsekin seuraan blogeja: inspiraatiota ja irtiottoa. : )

      Poista
    2. Unohdin laittaa nimeni alle, joten lisään sen näin jälkikäteen. :-) T. Mia 29-vuotta pk-seudulta.

      Poista
  7. Muistan, että löysin blogiisi aikoinaan BW:n blogin kautta.
    Ihastuin ensi silmäyksellä FFS:n positiivisuuteen: iloisiin ilmeisiisi ja hymyileviin, valoisiin kuviisi, mukaviin teksteihin ja tietysti tyylikkyyteesi. On myös ollut ilo huomata, että vaikka vaatteet vaihtuvat, niin tyylisi on ja pysyy.

    Samanlainen "positiivisuudeen sanansaattaja" haluaisin minäkin olla. Olenko, se kai selviää täällä: korttitivoli.blogspot.fi

    Onnea pian kaksivuotiaalle blogillesi ja aurinkoista alkavaa kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinunkin blogisi on tuttu! : ) Kiitos, mielestäni murheeni eivät kuulu blogiini, vaan haluan sen olevan arjen pakopaikka myös itselleni. Valitetaan sitten läheisille... ; )Aurinkoista kevään odotusta sinullekin!

      Poista
  8. Hei!

    Onnittelut onnistuneesta blogistasi! En muista kuinka olen tänne löytänyt, luultavasti jonkun toisen blogin kautta. Olen suunnilleen ikäisesi, ja samalla alalla työskentelevä. On kiinnostavaa lukea aikuisen naisen muotipostauksia ja katsella kauniita kuvia. Blogimaailmaan kuuluu tietty kepeys ja irti arjesta -ajatus.
    Itse en blogia pidä, joskin joskus se käy mielessä; varsinkin kun saa näpättyä kameralla hyvän otoksen - kauniiden juttujen jakaminen voisi olla mukavaa :)

    -maarit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bloggailu on kivaa ja koukuttavaa. Kepeänä haluankin FFS:n pitää. Hauskaa, että olet kollega!

      Poista
  9. Onnea blogillesi. Taisin löytää blogisi Mussun blogin kautta. Olet siis järjestyksessä toinen blogini, jota aktiivisesti seuraan. Kovasti olen tykännyt kaiken kaikkiaan sisällöstä.
    Itse olen päälle nelikymppinen, yrittäjänainen, jolla mies ja aikuisuutta kohti kipuavat lapset. Asustelen täällä ylempänä Suomen niemeä, poissa pääkaupunkiseudun ruuhkista.
    Tyylisi muodissa koen omakseni, väripalettini on hieman laajempi tosin.
    Valoisaa kevään jatkoa (sillä sehän on jo alkanut, eikös vain)!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruuhkissa nimenomaan, niissä aamuisin istutaan. Kyllä, kevät on jo alkanut, ainakin mielessä, jos ei muuten! ;)

      Poista
  10. Minä löysin tänne aikoinaan Rillan blogin kautta. Oma ikäni vaihtui viime vuonna nelosella alkavaksi ja on hauska seurata aikuisten naisten pukeutumista ja ajatuksia. Kommentointi on jäänyt vain muutamaan kertaan, mutta sitäkin enemmän nautin jutuistasi.

    Aurinkoista kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rillalta, Karlalta ja BW:tä onkin mukavasti liikennettä suuntaani ja toisin päin. Kiva, kun käyt täällä, ja kommentinkin olet jättänyt, muistan kyllä!

      Poista
  11. Onnea pian kaksivuotiaalle blogillesi! Olen seuraillut blogiasi jo pitkään, en muista mitä kautta tämän alunperin löysin. Tykkään klassisesta tyylistäsi. :)

    http://senseandsensibilityz.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Käyn sinunkin blogiasi katsomassa.

      Poista
  12. Onnea! Löysin blogisi, kun olit kerran jättänyt minun blogiini kommentin, jossa kerroit asuneesi myös täällä Teksasissa joskus. Ihailen tyyliäsi ja ulkonäköäsi, fiksuuttasi. Blogisi antaa minulle, myös nelikymppiselle, toivoa kuinka nainen voi olla upea vielä tämänikäisenä :-)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä olikin yllättäviä yhteyksiä! Kohta siellä alkaa bluebonnetit kukkia. En tiennyt silloin niiden olevan rauhoitettuja, vaan poimin maljakkoon ison kimpun...

      Poista
  13. Onnea kaksivuotiaalle upealle blogillesi, toivon sille monia hienoja vuosia :).

    Löysin tänne yhteisen tuttavamme, entisen luokkakaverisi ja kummipoikani äitin vinkkaamana. Muistaakseni olemme Jyväskylässä muutaman kerran nähneet toisemme 80-luvun lopussa, mutta varsinaisesti emme toisiamme tunne, yhteinen ystävähän meillä on myös :).

    Olen 47-vuotias (savolainen) kieltenopettaja, jonka työ vei Hämeeseen ja joka on elämässään harrastanut monia eri asioita ja joka on kiinnostunut monesta eri asiasta kuten matkustelusta, urheilusta, musiikista, soittamisesta, penkkiurheilusta, teatterista ja tietty Kainuusta, jossa vietämme kesät. Olen kasvattanut koiria vuodesta -97, tosin nyt se homma taitaa olla ohitse. Omasta elämästäni kerron blogissani http://pauskanelamaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinunkin blogisi on tuttu. Jätät aina niin ihanan perusteellisia kommentteja. Taidat olla maailman energisin nainen! Onko koirienkasvatus nyt ohi todellakin?

      Poista
    2. Välillä jaksaa ja sitten taas on niitä päiviä, että sohva kutsuu ja ei millään edes kehtaisi lähteä viemään koiria lenkille. Miila on nyt jäänyt kolmesti tyhjäksi ja muut on jo niin vanhoja, että Akiliinan kennelin kasvatit taitavat toistaiseksi olla tässä. Kun ei tulevista kuvioista vielä tiedä, niin jätetään se nyt astuttamatta juuri alkaneesta juoksusta, vaikka koiranpennut niin ihania ovatkin :).

      Poista
  14. Hei,

    Onnea minunkin puolestani blogillesi!

    Tämä on ensimmäinen kerta kun kommentoin blogiisi - ja täytyy tunnustaa, että myös ensimmäinen kerta kun kommentoin ylipäänsä blogeihin. Eksyin blogiisi aikoinaan Rillan blogin kautta. Lueskelen blogeja, joista tiedän tulevan hyvä mieli. Elämässä on paljon asioita, jotka eivät ole kepeitä ja helppoja. Mielestäni osaat pitää upeasti yksityiset asiat (perhe, ystävät yms.) ominasi.
    Olen suunnilleen samaa ikäluokkaa kanssasi. Pidän tyylistäsi, joka on selkeä ja naisellinen.

    Sari


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, en halua kiusata lukijoitani yksityisasioilla. Kiva, että tykkäät tyylistäni. Ja mahtavaa, että nyt jätiti kommentin!

      Poista
  15. Luulen, että aloin seurata blogiasi yhteneväisen Mulberry -makumme vuoksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! Jaamme siis saman ihastuksen!

      Poista
  16. Onnea vaan, olet tuottelias ja ahkera blogisti. Taisin aikoinani löytää tänne kun googlettelin värianalyysiin ja tyyliin liittyviä juttuja. Sieltä sitten bongahteli blogivinkkejä ja sinun blogiin jäin vakiolukijaksi. Aluksi nappas ikä, sitten rauhallisen ja klassisen näköinen sivusto.. siis sivuston esteettinen puoli ja sitte positiivinen ote, jossa toteuttamiskelpoisisa pukeutumisvinkkejä aikuiselle naiselle. Nykyisin muutkin vinkit kivoja.. kirjat, matkat, elokuvat. Hyvän mielen blogi! Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle kommentista. Värianalyysi onkin yksi haetuimpia sanoja, joilla blogiini tupsahdetaan!

      Poista
  17. Onnea vuosipäivän johdosta! Minä olen löytänyt tieni tänne Karlan blogin kautta, ja hyvin olen viihtynyt. :)

    VastaaPoista
  18. Hei,

    Onnea 2-vuotiaalle !

    Blogisi taisin löytää jonkin toisen blogin kautta, kun etsin aikuisten naisten blogeja - joku oli niitä joskus listannut muutaman. Pidän aurinkoisesta ja positiivisesta asenteestasi, joten jäin "langoille" ja olen seurannut blogiasi nyt varmaan vuoden päivät.

    Olen suurin piirtein saman ikäinen ja asustelen tällä hetkellä Helsingissä. En kovin usein kommentoi, vaikka täällä usein vierailenkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuija Muotisalongista oli niitä listannut. Pitäisi tehdä itsekin samanlainen lista. Kiva, että olet meitä fab forty-ikäisiä!

      Poista
  19. Taisin löytää blogiisi Rillan blogin kautta. Siitä on varmaan ainakin vuosi. Tykkään tyylistäsi ja inspiroivista postauksistasi.Käyn kurkkaamassa täällä päivittäin! Olen 40+ ja asun Tukholmassa. / Ella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rillalta tulee kovasti lukijoita tähän osoitteeseen. Oi, kaunis Tukholma...

      Poista
  20. Onnea 2-vuotiaalle blogillesi!

    Eksyin tänne BW:n blogin kautta joskus toista vuotta sitten, ja siitä lähtien olen seurannut blogiasi säännöllisesti. Tykkään positiivisuudestasi ja iloisista kuvistasi. Saan sinulta hyviä vinkkejä omaan pukeutumiseeni, vaikka tyylimme ei ihan samanlainen olekaan.

    Olen yli 40-vuotias, asun Pirkanmaalla, minulla on kaksi lasta, mies, kaksi koiraa ja kissa. Työskentelen rahoitusalalla ja harrastan liikuntaa. Olen hirmuisen kiinnostunut terveellisistä elämäntavoista ja tällä hetkellä mielenkiinto onkin siirtymässä muodin seuraamisesta tuonne luomu, superfood, lisäravinne ja hyvinvointipuolelle. Sinun blogiasi en silti aio jättää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinun kommenttejasi olen saanut lukea lukuisia, kiitos siitä! Ehkä perustat oman blogin kiinnostuksesi kohteista?

      Poista
  21. Hei, ja onnea kaksivuotiaalle blogillesi!

    Löysin tieni tänne Pupulandian kommenttiboksiin jättämäsi voimalauseen vuoksi, hämmästyin kuinka samanlaiset isoäidit meillä on ollut, elämänohjetta myöten!

    Itse olen "fab30something" ja kirjoitan kulttuuripainotteista blogia, olette tervetulleita tutustumaan!

    mondeeni.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, mä rakastin isoäitiäni valtavasti, ja hänen elämänohjeensa on ollut kantava voima minulle. Ja että sinullakin on ollut samanlainen isoäiti!! Sodan kokeneet naiset ovat olleet uskomattoman vahvoja, mistä he sen kaiken voiman ovat repineetkään! Tulen kyllä katsomaan blogiasi.

      Poista
  22. Kiitos mukavasta blogista ja onnea! Niin kuin monet muut löysin blogisi toisen blogin kautta, myös sinun blogin kautta olen löytänyt muita mielenkiintoisia blogeja, joita aktiivisesti seuraan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle siitä, ja kiitos kommentistasi!

      Poista
  23. Hei! Löysin blogiisi, etsiessäni aikuisen naisen pukeutumiseen vinkkejä. Täytin juuri 50v, tämän ikäisen on vaikea löytää ideoita netistä. Täältä sinun blogistasi olen saanut kivoja ideota. Käyn muuten päivittäin lukemassa blogisi, vaikkakin itse olen laiska kommentoimaan. jatka samaan malliin. tv Liisa / pohjanmaalta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen superiloinen, jos täältä saa vinkkejä. Terkkuja sinne Suomen Texasiin!

      Poista

  24. Hei,

    Eksyin blogiisi varmaan jonkun toisen blogin kautta.Luen muutenkin mielenkiinnolla aikuisten naisten blogeja (esim. Karla, Rilla ), oman tyylinsä löytäneet ja persoonalliset blogistit kiinnostavat enemmän kuin parikymppisten ostosaddiktien jutut.

    Olen opettaja kaakkoisesta Suomesta, ikää jo yli 50!
    Toivottavasti jaksat kirjoitella blogiasi vielä pitkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kollega, kyllä aikeissa on jatkaa vielä, niin kauan kun on sanottavaa!

      Poista
  25. Löysin tänne Rillan blogin kommenttiboksin kautta, kun vissiin kiitit korusta? En ole varma, mutta yli vuosi siitä kumminkin on, koska olin "mukana" jo ennen ensimmäistä synttäriä. :)

    Tykkään sun blogista, koska se on erilainen ja ihanan selkeä ja varsinkin mainokseton (postauksien osalta)! :)

    Itse olen 20-vuotias nuori nainen pääkaupunkiseudulta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinäkin olet niitä ahkeria kommentoijia. Olen otettu, kun nuoret naisekin käyvät täällä. Joo, yritän olla rasittamatta liikaa mainoksilla, vaikka kyllähän sekin nykyään bloggailuun kuuluu enemmän tai vähemmän.

      Poista
  26. Löysin blogiisi jonkun toisen blogiin jättämäsi kommentin perusteella. Jäin heti koukkuun! :) Tykkään tavastasi kirjoittaa ja lisäksi pidän tyylistäsi, joka on sopiva sekoitus klassisuutta ja trendikkyyttä. Lisäksi ollaan vähän samalla alalla (vaikka mulla on kokemusta vain aikuispuolelta), joten tunnen siitä "yhteenkuuluvuutta", hih. :)
    Ja mun blogini on tosiaan: stellealcioccolato.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, taas kollega! ; ) Tulen blogiisi vierailulle, kiva, kun jätit kommentin.

      Poista
  27. Onnea leikki-ikään ehtineelle blogillesi ;-)! Löysin blogisi Karlan blogin kautta vajaa vuosi sitten ja luen blogiasi viikottain. Tykkään elämänmakuisesta blogistasi kovasti! Itse olen toisella akateemisella alalla työskentelevä 40+ (nippanappa) nainen Itä-Suomen linnakaupungista. Kirpeitä pakkaspäiviä! Hilma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mukava, kun käyt lukemassa tätä. Teillä siellä ihanassa linnakaupungissa on sitten yhtä kirpakkaa kuin meillä täällä...

      Poista
  28. Kaksi vuotta on vierähtänyt nopeasti ja olen nauttinut joka hetkestä :)
    Olen 40+ ja tykkään blogistasi, naiselliset asut, kirja- ja lomamatkavinkit yms kolahtavat. Onnea sinulle ja blogille. Terveisin Sari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista! Voi, toivottavavasti saan pidettyä kiinnostuksesi edelleen. ;)

      Poista
  29. Hei ihana Marjukka! Kiitos 2-vuotiaasta blogistasi! Olen seuraillut blogiasi aktiivisesti noin vuoden ja löysin tänne onkin toisen blogin kautta. Pidän tyylistäsi ja kirjoituksiasi on ilo lukea.

    Olen kanssasi suunnilleen samanikäinen johtavassa asemassa työskentelevä 6-vuotiaan tytön äiti. Blogisi on ihanaa vastapainoa kiireiselle arjelle. Jatkathan samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinullekin, kiva, että teitä fab forty-ikäisiä käy täällä!

      Poista
  30. Hei ja onnea 2-vuotiaalle!
    olen pääkaupunkiseudulla asuva nelikymppinen nainen. Perheeseeni kuuluu mies ja kaksi jo aikuista, opiskelevaa lasta. Työskentelen julkisella sektorilla asiantuntijatehtävissä.
    Harrastan lenkkeilyä ja lukemista. Olen kiinnostunut klassisesta tyylistä ja muodista.
    Blogisi löysin Kodin Kuvalehdessä olleen, sinusta kertovan jutun kautta. Pidän tyylistäsi - se on juuri minun makuuni ja seuraankin blogiasi lähes päivittäin.

    Mira

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juttu toi tosiaan kävijöitä lisää. Olen tosi iloinen, ettälöysit tiesi tänne. :)

      Poista
  31. Olen jo jonkin aikaa ollut lukijasi ja löysin tänne blogilistan haun kautta ihan sattumoisin. Olin juuri innostunut lukemaan enimmäkseen muotiin liittyviä blogeja ja taisin omaanikin hiljalleen aloitella. Minut löytää siis osoitteesta anneaulikki.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa koukuttumaan! Tulen kurkkimaan blogiisi!

      Poista
  32. Hei,

    ja lämpimät onnittelut 2-vuotiaalle blogillesi, joka on aivan mahtava.

    Olen suunnilleen saman ikäinen kuin sinä ja seuraan blogiasi päivittäin. Työskentelen lähellä koulumaailmaa itsekin, joten voin hyvin eläytyä arkeesi.

    Löysin blogisi aikoinaan googlettamalla (hakusanaa en enää muista) ja
    koukkuun jäin:-) Pidän tyylistäsi, olen saanut sinulta todella monta hyvää vinkkiä omaan pukeutumiseeni. Minusta tuntuu, että alan löytää oman tyylini vasta nyt, yli nelikymppisenä. Tai ehkä uskallan pukeutua niin kuin itsestä hyvältä tuntuu enkä niin kuin luulen jonkun muun "vaativan". Lisääntyvistä rypyistä huolimatta tämä on hieno ikä, kun elämänkokemusta on jo takana ja hienoja vuosia (toivottavasti) vielä paljon edessä!

    Onnea ja menestystä blogillesi myös jatkossa. Sinulla on ihana positiivinen asenne ja postaustesi aiheet mukavan monipuolisia. Olen seurannut blogiasi päivittäin reilun vuoden ajan ja aion pysyä sivuilla jatkossakin säännöllisesti. Välillä kommentoinkin.

    Ihanaa kevään odotusta sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, niin kannustavia sanoja. Tiedätkö, minusta tuntuu ihan samalta, oma tyyli on nyt vasta löytynyt todella. Sekä sisäinen, että ulkoinen. Joku tykkää tyylistäni, joku ei, mutta se on m i n u a. En pukeudu toisia varten, enkä miellyttääkseni, vaan itseäni varten. Elämänkokemusta ei antaisi pois, ei iloja eikä niitä surujakaan, sillä niistä elämä koostuu. Yritän pysyä positiivisena luonteeni hienoisesta melankoliasta huolimatta. Toivottavasti se välittyy vaatekuvienkin läpi! Kiitos, kun olet mukana!

      Poista
  33. Hei!

    Olin jonkin aikaa seurannut Yhteishyvän sivuilla Kauneutta sillä silmällä -blogia, ja kirjoittaja esitteli kevytuntuvatakkia. Kiinnostuin takista ja googlaamalla päädyin Business Womanin postaukseen vastaavanlaisesta takista. Ja sieltä löytyi linkki tänne sinun blogiisi!

    Kiitos kauniista kuvista ja inspiroivista vinkeistä! Olen juuri täyttänyt 40-v. ja yritän hiukan "aikuistaa" tyyliäni ;) Sinulta olen saanut paljon ideoita - kiitos!!!

    t: Niina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. BW:llä on tosiaan se ihana, musta Parajumpers-takki! Mahtava lukea, mitä kaikkia kautta lukijat ovat tänne löytäneet! Jos ideoita olet saanut, niin olen superiloinen!

      Poista
  34. Onnea parivuotiaalle!

    Olen melko tuore lukija, eksyin tänne toisesta blogista ja jäin heti vakkarilukijaksi! Itse olen vähän päälle kolmekymppinen pienen lapsen äiti, helmikuussa taas palaamassa työelämään.

    http://caeliasblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaiks, sinullakin blogi, käyn katsomassa. Olet monesti ilahduttanut kommenteillasi!

      Poista
  35. Löysin blogiisi hakusanalla huivin sitominen ja muistaakseni jäin siitä kohtuullisen pian seuraamaan ja, että se postaus oli suht tuore eikä mikään vanha, eli touko/kesäkuusta 2011 olisin ollut matkassa :)

    Täytän kohtapuoliin 24 -vuotta ja pidän kynsiblogia,rentoudun lukemalla blogeja,tykkään sisustamisesta ja muodista. Etsin vielä omaa tyyliä ja pidän sinun tyylistäsi valtavasti!

    Blogisi on ihana :)

    Minut löytää osoitteesta http://gonewiththenails.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin muistan sun kommentoineen jo kauan, ja blogisi on tuttu! : D

      Poista
  36. Etsin netistän n. vuosi sitten ohjeita kuinka sitoa huivi kauniisti ja sitä kautta löysin blogisi koska se linkitti erään postauksen huivin sitomisesta :) Huivia sidon useinkin sinun ohjaamalla tavalla ja blogiasi käyn kurkkimassa päivittäin.
    Olen hieman yli kolmekymppinen äiskä Pohjanmaalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huivin sidonta on myös yksi haetuimmista sanoista, joilla tänne päädytään. Se solmu on myös oma lempparini. Kiva, kun käyt täällä!

      Poista
  37. Tykkään klassisesta tyylisistä vaatteista, joissa saa mielellään olla joku kiva juju. Tyylisi sekä pukeutumisen että kirjoittamisen suhteen miellyttävät sekä iloinen otteesi. Villaneulepostaukseksi innoittamana kiertelin aleissa kashmirneule mielessä ja löysin suureksi ilokseni ihanan Filippa K:n kashmirneuleen. Nyt sitten pääsen kokeilemaan mitä herkkä hipiäni siitä tykkää : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kommentista! Aleista voi todella tehdä mukavia löytöjä, kuten teitkin! Toivottavasti neule vastaa odotuksiasi!

      Poista
  38. Marjukka, toivotan oikein paljon onnea blogillesi edelleen! Harmi, etten muista mistä ilokseni löysin blogisi, mutta olen kyllä ahkerasti seurannut aika alusta asti. Nectarine ja Repeatin ihanat neuleet lienevät sitten yhdistävät tekijät ja onpa näköjään lomailtu samoissa maisemissa ja osittain vielä samaan aikaan.:)

    -M-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei hauskaa - eli Kanarialla! Repeatin kashmir-neuleiden hinnat tulevat syksyllä laskemaan, sain eilen tietää.

      Poista
  39. Moi Maikku, lämpimästi onnea aikuisen naisen omannäköiselle & tyyliselle blogillesi. Taisin lukea blogistasi ensimmäisen kerran ehkäpä FB sivusi vinkin kautta. Sen jälkeen innostuin blogeista enemmänkin, aiemmin olin vaan käynyt satunnaisesti esim. Nelliinan vaatehuoneen ja joillain muillakin sivuilla. Nyt seuraamani joukko on kasvanut erityisesti sinun ja BW:n vinkkaamien blogien kautta. Kun vaan ehtisi niillä ja muillakin enemmänkin surffailla ;D Hymyjä & hyvää tuulta kevätaurigosta! t. Johanna, ent.opiskelukaverisi sieltä eräältä opistolta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No moi Johanna!! Hih, minut se tuhannen sivun valtio-opin tentti taisi niin lannistaa, etten lähtenytkään alalle, niin kuin te muut frendit sieltä! Meidän pitäisi joskus nähdä... Mukavaa keväänodotusta!

      Poista
    2. Ajattelin samaa kun naputtelin viestiä: ois kiva joskus nähdä ihan livenäkin! Tuun keväämmällä Hesaan shoppailupäivälle, laitan viestiä jos vaikka onnistuis tapaaminen...

      Poista
  40. Paljon Onnea liki 2-vuotiaalle :)
    Löysin blogiisi ystävättären suosittelemana -koukkuun jäin heti. Pidän erityisesti ajattoman kauniista tyylistäsi: niin vaatteet, laukut kuin kirjoitustyylikin. Kiitos kun olet niin tuottelias, olet tuonut hymyn moneen päivääni -seuraan sinua varmasti jatkossakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi, kyllähän tämä sellainen koukku on... Parasta kuitenkin te ihanat lukijat!

      Poista
  41. Hei täällä ruudun takana on yksi ahkera lukijasi Helsingistä.
    Eksyin tänne, kun hain pukeutumisvinkkejä aikuiselle naiselle. Olen itse 45v ja työskentelen lasten parissa. Asukuvistasi saa hyviä ideoita, miten pukeutua töihin, kun kuitenkin pitää huomioida hankalat työasennot mutta haluaisi kuitenkin pukeutua siististi. Työstäni johtuen nautin myös siitä, että tämä on lapsivapaa areena:)
    Olen huono kommentoimaan mutta sivujasi kurkkaan kyllä päivittäin, kiitos niistä.
    Niin ja onnea 2-vuotiaalle, Tiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että saat ideoita! Ja kiitos, kun käyt täällä, vaikket kommentoisikaan. : )

      Poista
  42. Hei Marjukka!
    Onnea kivalle blogillesi! Löysin tänne googlettaessani jotain klassiseen tyyliin liittyvää reilu vuosi sitten. Jäin heti seuraamaan blogiasi ja Samalla minulle aukeni tämä ihana blogimaailma, se on niin rentouttava hetki työpäivän jälkeen käväistä suosikkiblogeissa ja onhan monenlaista vinkkiä tarttunut matkaan. Terv. Elise

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä uusi päivitys suosikeissa on tosi mukava juttu joka kerta! : )

      Poista
  43. Paljon onnea 2-vuotiaalle ihanalle harrastuksesi tuotokselle, josta me kaikki lukijat saamme kanssasi nauttia :)

    Löysin blogisi Googlen kautta, hakusanalla perusvaatekaappi muistaakseni. Hurahdin blogeihin pari vuotta sitten. Nykyään piipahdan sinua tervehtimssä lähes päivittäin. Yleensä Lumialla iltaisin :)

    Nuoruusvuosien huolettoman rento tyylini on selkeytymässä. Ihanaa, kun on saanut kasvaa itsevarmaksi aikuiseksi. Toimivaa vaatekaappia todella arvostaa kolmen koululaisen 35v mamana vaativina arkipäivinä. Olen saanut kivoja vinkkejä myös sinulta.

    Oman blogin perustamisesta olen haaveillut jo vuoden verran. Nimikin jo valmiina. Inspiraatio, uskallus ja kamera puuttuvat. Ehkä myös aika... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta, eihän sitä tiedä, vaikka innostuisitkin! Välillä tähän kuluu enemmän aikaa, välillä vähemmän, mutta aika koukuttavaa tämä on!

      Poista
  44. Hei Marjukka,
    Kiitos minunkin puolestani upeasta blogista. Löysin blogisi jonkin toisen blogin kautta, olikohan se businesswoman, en ole varma. Etsin ideoita fiksuun & edustavaan työpaikkapukeutumiseen. Selkeä tyylisi teki vaikutuksen ja minäkin noiden muiden lailla jäin sitten tänne vakilukijaksi. En ole koskaan kommentoinut, ehkä en ole kokenut, että on mitään sanottavaa.. hih hih.
    Kiitos iloisesta ja positiivisesta asenteesta sekä monista idoista pukeutumiseen. Olen itse muutaman vuoden sinua vanhempi ja on kiva seurata "ikäistäni blogia" - toisaalta nuorempien blogeistakin on jotain ideaa mukaan tarttunut, vaikka ehkä heidän maailmansa on kauempana omasta.
    Kiitti vielä kerran ja toivepostaus olisi "minun päiväni" tyyppinen, mitä kaikkea tavalliseen arkeesi kuuluu. (Jos tämä on jo toteutettu, sitten saisiko siihen linkin) Kiitos! Ja mukavaa ja aurinkoista talven jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, olen joskus tuonsuuntaista postausta miettinytkin, mutta päiväni taitavat olla niin peruskauraa, että kiinnostaisikohan se ketään...? No, pitää miettiä, kiitti paljon ideasta!

      Poista
  45. Täällä vieläkin seurataan blogiasi ja seurassasi viihdyn. Vähemmän tulee nykyisin kommentoitua, mutta luettua tulee kyllä.

    -Marie-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa, että olet edelleen mukana, ja jaksoit kommentikin jättää! : )

      Poista
  46. Onnea 2-vuotiaalle! Mehän jo vähän tunnetaankin virtuaalisesti, mutta Rillan blogista löydyit ja se mikä sai klikkaamaan oli kiinnostava blogin nimi. Ja seuraajaksi jäin, koska kirjoitat niin kivasti, olet aina iloinen, pukeudut rennon kauniisti ja klassisesti, niin ja samaa ikää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin tunnetaan, olet kauan kommentoinut!!

      Poista
  47. Löysin tänne lukemalla netistä iltapäivälehteä, johon oli listattu suosittuja muotiblogeja. Yritin löytää aikuiselle naiselle sopivia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, onko tämä ollut jollain listalla, tämä oli ihan uutta. Aikuisten naisten blogien määrä toivottavasti tulee kasvamaan. : )

      Poista
  48. Onnittelut 2-vuotiaalle. Blogisi on tyylikäs ja hyväntuulinen. Täällä on ilo käydä. En muista mitä kautta tänne löysin, mutta aika alusta asti olen käynyt lukemassa juttujasi. Kommentoinut olen ehkä vain kerran tai pari, valitettavasti.
    Olen suunnilleen samaa ikäluokkaa kanssasi, asun Teksasissa. Perheessäni on kolme lasta ja yksi paljon matkusteleva mies. Omaa blogia pidin joitakin vuosia sitten kun asuimme eräässä Aasian maassa mutta se on kuopattu jo kauan sitten.
    Tykkään lueskella suomalaisia blogeja ja sinä teet juuri sellaista omannäköistäsi blogia, jossa on kiva käydä. Kiitos sinulle!

    VastaaPoista
  49. Minä käyn aina katsomassa, mitä ystävälleni Suomeen kuuluu. Tämä blogi on siis hauska tapa pysyä "kärryillä" tapahtumista ja oppia tuntemaan sinua vielä paremmin melkoisesta ystävyyshistoriastamme huolimatta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...joka on pitkä ja ihana! Tule pian takaisin... : )

      Poista
  50. Ei mitään muistikuvaa miten päädyin lukeen sun blogia mutta tää on ykköslistalla mitä pitää päivittäin käydä lukemassa. Olen viiskymppinen papereiden mukaan mutta sieli ja mieli about 30. Rakastan vaatteita, kenkiä, laukkuja, meikkejä, sisustamista jne. Töissä paljon samanikäisiä naisia eikä niitä kiinnosta samat asiat. Joten kahvitauon jälkeen kiva piipahtaa blogimaailmassa ja "tavata" ihmisiä joilla enemmän samoja intressejä. Lisäksi olen löytänyt sinun asukuvan perusteella kauan etsimäni vyön. Osasin mennä suoraan Nectarineen....
    Toivottavasti innostuksesi jatkuu ja ilahdutat meitä usein kivoilla kuvilla!

    Terveisin Kristiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niihän se on, että mieli ei muutu, vaikka ikä tulee, ja hyvä niin! Kiva, jos olet vinkkejä saanut. :)

      Poista
  51. Hei Marjukka!

    Onnea 2-vuotiaalle! Taisin löytää blogisi FB:n kautta. Sitä kautta taisimme toisemme ensiksi löytää, vai? ;-)
    Käyn epäsäännöllisen säännöllisesti lukemassa ihanan piristävää blogiasi, vaikka en kovin usein mitään kommentoikaan. Sulla on upea oma ja persoonallisen pettämätön tyylisi. Toivon paljon lisävuosia blogillesi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, sieltäpä taisimme löytää, ja ihana, kun ehdit täällä piipahtaa! : )

      Poista
  52. Onnea 2-vuotiaalle!
    Olen seuraillut blogiasi jo pidemmän aikaa ja pidän kovasti!
    Alun perin eksyin tänne jonkun toisen blogin kautta.

    Kiitokset blogistasi ja jatka samaan malliin!

    saga

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, onpa kiva, kun olet viihtynyt mukana jo kauemmin! :D

      Poista
  53. Olen pari vuotta sinua seurannut, Rillan kodin kautta löysin minäkin tänne. Vain ehkä kaksi kertaa kommentoinut, mutta hyvin aktiivisesti kyllä lukenut. Uskon kyllä, että palautteen ja kommenttien saaminen on tärkeää bloggaajalle, mutta jotenkin sitä usein vain tyytyy passiivisesti lukemaan - ja juuri siitä nauttimaan. Pari kertaa kommentoituani on tuntunut tosi kivalta, kun olet viitsinyt vastata. Se on saanut kommenttini tuntumaan jotenkin arvokkaalta sinulle. Näin ei suinkaan kaikissa blogeissa ole!

    Olen 35-vuotias, pienten lasten työssäkäyvä äiti. Vaatetyylisi istuu omaani pitkälti hyvin. Pidän myös huolitellusta tekstistäsi, niin kuin olenkin joskus kommentoinut :) Sinusta välittyy herkkä, vähän huolestumiseen taipuvainen, harkitsevainen kuva. Tietenkin tiedän, että kyseessä on vain palanen elämästäsi.

    Kiitos siis tästä blogista, ihanista tyylivinkeistä, huolella tehdyistä kuvista ja teksteistä. Iloa kevääseesi toivottaa
    Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän sitä tarvitse kommentoida, vaan ihan vain chillailla sivustolla! Totta, että bloggaaja ilahtuu kommenteista, ja juuri siksi haluan vastata, kun joku on viitisinyt kommentin laittaa! Aika osuva luonnehdinta minusta - ihan pelästyin! Olen myös hullutteluun ja hassutteluun taipuvainen, toivottavasti sitäkin puolta saan esiin. Iloa sinullekin, Anna!

      Poista
  54. En kyllä yhtään muista, mistä alkujaan päädyin blogiisi. Käyn viikottain, koskaan en muistaakseni ole kommentoinut. Olen 40+, muodista kiinnostunut mutta siihen vähemmän vakavasti suhtautuva tyyppi. Tyylisi on melko paljon klassisempi kuin omani, mutta pidän tavastasi kirjoittaa, hyväntuulisuudestasi joka ei ole imelää ja mainospostausten vähäisyydestä. Samoin arvostan sitä, että pidät perheesi ja muut yksityiasiasi ominasi - niin tekisin itsekin jos bloggaisin. Onnea valitsemallasi tiellä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos von Rasmussen kommentistasi! Totta, eihän perheeni ja läheiseni ole tätä bloggailua valinnut, vaan minä, siksi heillä ei ole asiaa tänne, hihi...! Olen blogia kirjoittaessani yleensä hyvällä tuulella, siksi varmaan se välittyy tännekin. Yleensä olen hyväntuulinen... ; ) Kiva, että luet tätä, vaikka oma tyylisi on erilainen. Samoin minä tykkään lukea muiden blogeja, vaikka olisivatkin ihan erityylisiä, sehän on vain rikkautta!

      Poista
  55. En muista minkä blogin kautta tänne päädyin, mutta olen viihtynyt :-) Tapasi kirjoittaa on positiivinen ja elämänläheinen, ja tyylisi on klassisen varma. Kiitos päiväni piristämisestä ja kaikkea hyvää!!
    T. Katja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itsellesi, kun täällä käyt ja kommentoit!

      Poista
  56. Siitä on jo kauan, mutta tunnustan, kompastuin blogiisi sattumalta ja jäin kerralla koukkuun...:D Sattumalta sikäli, että etsin netistä ihan hakusanalla värianalyysi kun halusin kurkkia värikarttoja. Ja tämähän sieltä sitten pölähti (http://fabfortysomething.blogspot.fi/2011/06/varianalyysi.html) Ja koska minäkin olen sittenmin päätynyt pitämään omaa blogia XL-kokoisen näkökulmasta(http://xlcheapandchic.blogspot.fi/), voisi varmaan sanoa että olet inspiraation lähde ja kaiken pahan alku ja juuri...:D Kiitos Marjukka siitä ja ihanasta blogistasi! Täällä tulee hyvälle tuulelle ja saa myös hyviä ideoita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin aika koukku tämä blogimaailma? ; ) Olet varmasti inspiraatio itsekin. : )

      Poista
  57. Onnittelut komean merkkipäivän vuoksi!
    Löysin blogisi aikoinaan Tuijan blogin kautta - tästä linkistä http://www.muotisalonki.com/2011/05/aikuisen-naisen-muotiblogit.html, kun hain vinkkejä aikuisen naisen pukeutumiseen. Julkiseksi lukijaksi liityin vasta viime marraskuussa, kun sain aikaiseksi oman blogin Lady of The Mess (http://kaaoksenkeskella01.blogspot.fi/), joka on sellainen sillisalaattiblogi, kun haeskelen vielä itseäni.
    Olen yli viisikymppinen virkanainen konservatiivisella alalla, jolla ei kuitenkaan tarvitse onneksi enää aina olla tiptop, vaan välillä voi pitää rauhassa "toimistopäiviä" eli pukeutua koodilla casual Friday - ja minun tapauksessani erittäin casual;)
    Minusta on ihana seurata blogiasi; olet aina tyylikäs, nuorekas yrittämättä näyttää teini-tytöltä ja blogistasi saa inspiraatioita ja vinkkejä. Toivon blogisi ilahduttavan meitä vielä monia vuosia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuijan lista on ollut mahtava, ja hänen mukaansa haetuin sana tuo "aikuisen naisen muotiblogi". Oman tyylin haeskelu varmasti kuuluu elämään, eihän kukaan varmaankaan läpi elämänsä ole samantyylinen!

      Poista
  58. Löysin blogisi kuukausi sitten. En muista kuka (bloginpitäjä) mainitsi blogissaan. Olen opettaja (Afrikassa) ja on kiva seurata suomalaisia blogeja. Niitä riittää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, teet tärkeää työtä ja ihan erilaisessa ympäristössä kuin minä. Draivia sinulle työhösi!

      Poista
  59. Onnea 2-vuotiaalle blogille! En minäkään muista, kuinka tänne löysin. Mielelläni aina luen kaikki postauksesi, kiitos niistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itsellesi lukemisesta ja kommentista!

      Poista
  60. Olen seurannut jo jonkin aikaa blogiasi :) Löysin tänne jonkin toisen blogin kautta ja jäin sitten seurailemaan. Luen lähes päivittäin, mutta en ole aiemmin kommentoinut. Kiitokset kivasta blogistasi ja iloista kevättä sinne Suomeen!
    t. kotirouva Hessenistä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauskaa, että nyt päätit jättää puumerkin! Mukavaa kevään odotusta sinne, te saatte sen siellä aikaisemmin... : )

      Poista
  61. Hei! Paljon Onnea! Sukulaiseni kertoi seuraavansa muutamia suomalaisia blogeja ja ihan uteliaisuudesta kavin katsomassa, etta mita nama blogit oikein ovat. Sinun blogisi loytyi sielta ihan sattumalta toisen blogin kautta. Blogisi on niin positiivinen ja aiheet mielenkiintoisia, siksipa tykkaan lukea :) Olen asunut USA:ssa jo melkein 20 vuotta, naimisissa amerikkalaisen kanssa. Blogisi onkin minulle kiva keino yllapitaa suomen kielta :) Kiitos paljon!
    Terveisin,
    Marjo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Marjo, kiitti kommentista! Blogit varmaan pitävät kieltä mukavalla tavalla yllä!

      Poista
  62. Hei!

    Kommentoin nyt ekaa kertaa vaikka luenkin melkein päivittäin blogisi.Ihana blogi ja ihailen tyyliäsi.En muista miten löysin tänne.

    Terv.Kati

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, kun kommentoit, aina ilahduttaa!

      Poista
  63. Hei!

    Löysin blogisi noin vuosi sitten, kun etsin inspiraationlähteeksi aikuisten naisten pukeutumista koskevia blogeja. Siitä saakka olen aktiivisesti seurannut blogiasi, mutta tämä on ensimmäinen kerta, kun jätän kommentin :) Pidän tyylistäsi ja myös tavastasi kirjoittaa.

    Olen itse juuri aloittanut oman blogini kirjoittamisen osoitteessa http://leonialeonia.blogspot.fi/. Pikku hiljaa tuonne alkaa kertymään tavaraa, tervetuloa kurkkaamaan!

    T. Leonia

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.