16.2.2013

Baskeripää

Olen vannoutunut baskerityttö. Minulla on joskus ollut valikoima baskereita kaikenmaailman väreissä, mutta nykyään käytän vain kahta, tätä beigeä ja tummanharmaata. Baskerin tulee olla sataprosenttista villaa, eikä se saa olla liian lerppana tai ohut! Parhaat baskerini, kuten tuon kuvan, olen löytänyt Stockalta.

Lexingtonin kauan väijymäni parkatakki oli mahtava alelöytö Tintin Stylestä (ei mainoslinkki), ja siinä on irroitettava sisävuori. Ihana takki, mutta alkaa tuntua jo siltä, että tämä talvi on nähty... Ei jaksaisi enää pukeutua villapaitoihin ja talvisaappaisiin... Ja paksuihin takkeihin. Vai miltä teistä tuntuu?


Ja nyt lauantai-illan viettoon... Nauttikaahan tekin illasta!

6 kommenttia:

  1. Kaunis takki tämä Lexington.
    Minä löysin sattumalta Nobis-merkkisen untuvaparkan puoleen hintaan. Piti oiken googlettaa kyseinen merkki, kun en ollut siitä aiemmin kuullut. Hankin takin harmaana pienen tuumaustauon jälkeen enkä pettynyt. Lämmin ja kevyt. Ei tarvitse niitä villapaitoja alle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Googlasin Nobis-merkkiä minäkin, upeita, upeita takkeja! Varmasti loistolöytö! Juu, Lexington on mun viimeisin ihastus...

      Poista
  2. Tosi kivasti baskeri sopiikin sulle! Mulle ei oikein mikään päähine sovi, mutta baskeria vois kyllä kokeilla.
    Voi jo vaihtaa toppatakit kevyempiin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Baskerissa on se etu, että letti ei mene lyttyyn. ja jotenkin se tuntuu omalta!

      Poista
  3. Baskerisi on piristävä poikkeus tämän päivän pipomaailmassa. Itseltäkin taitaisi baskeri löytyä laatikon perukoilta. Pitäpää kaivaa esille. Kiitos vinkistä : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mä olen käyttänyt baskereita jo parikymmentä vuotta. Tuntuu omemmalta kuin pipo. Kiva, baskeri esille vain!

      Poista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.