8.3.2013

Ihanaa naistenpäivää!

On hienoa olla nainen - moninainen, ihanainen nainen! On rikkaus ja elämän suola tuntea monia erilaisia naisia.  Heillä kaikilla oma, itse rakennettu elämä. Vuodet ovat tehneet heistä vahvoja, mutta heillä on myös oikeus olla välillä heikkoja. Toisilla on ollut tasaista ja onnellista, toisilla karikkoista ja vaikeaa. Silti - naiset ovat ihmeen vahvoja, selviytyjiä, taistelijoita.



Minusta nainen ei saisi morkata, halveksia ja panetella toista, vaan iloita, tukea, auttaa, nauraa ja itkeäkin yhdessä toisen kanssa. Jokaisen naisen tulisi saada elää täyttä, omannäköistä elämää ja olla omanlaisensa Nainen.



Minulla on elämässäni ihania naisia, jotka ovat muokanneet minua sellaiseksi, kuin tänään olen, ja joiden tuki ja ystävyys on ihan kalleinta maailmassa. Monet ovat kulkeneet kanssani jo yli kolmekymmentä vuotta, toiset vasta vähän aikaa, mutta voi, miten paljon iloa ja voimaa heistä elämääni saan. Toivottavasti voin olla samanlainen ystävä heille, kun he ovat minulle.



Ja ihan erityisvirtuaalihalit teille upeille, joihin olen tutustunut ja joita olen tavannut blogin kautta tänä vuonna niin kasvokkain kuin täällä virtuaalimaailmassakin!

2Hyvää naistenpäivä, siskot!



Oh yes, I am wise

But it’s wisdom born of pain

Yes, I’ve paid the price

But look how much I gained

If I have to

I can do anything

I am strong

I am invincible

I am woman



(Helen Reddy)



Ps. Kuvassa kanssani minulle ihan erityisen tärkeä nainen - arvaatteko kuka?



 

6 kommenttia:

  1. Hyvää & ihanaista naistenpäivää myös sinulle!



    Veikkaan, että kuvassa seurassasi on äitisi tai isoäitisi? :)

    VastaaPoista
  2. Osasit niin osuvasti sanoa kaiken. Ei lisättävää.

    Ihanaa naistenpäivää ja ihanaa, kun olen saanut tutustua sinuun =)

    VastaaPoista
  3. No äidin kanssahan me siinä olemme! : )

    VastaaPoista
  4. Kuin myös, mitähän kaikkea kivaa me vielä keksimmekään... : )

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.