11.4.2013

Boyfriendeissä ja kevätfiiliksissä

Laitanpa nyt näitä asukuvia taas, kun välissä oli pitkä tauko. Eilen töissä olin rennosti valkoisessa paidassa, bleiserissä ja boyfriend-farkuissa. Tykkään kovasti noista housuista, ne ovat Crockerin miestenmallistosta. Naisten boyfriendeissä tuppaa olemaan se vika, että ne eivät ole tarpeeksi lököisiä meikäläisen kropalle, mutta mikäs sitä estää miesten housuja ostamasta! Vähän naisellisuutta asuun toivat korot ja pieni bling koruissa.

Hiukset kaipaavat kipeästi väriä, ja onneksi viikon päästä on kampaaja. Maltan tuskin odottaa... Pientä kuntoiluakin olen jo aloitellut - siitä se taas lähtee.

Viikko on kuulkaas ollut niin ihana töissä, ettei tosikaan! Silti on kiva, kun huomenna on perjantai, ja viikonlopuksi on tiedossa kaikkea mukavaa pientä aktiviteettia (suursiivous...). Myös sosiaalinen elämä vilkastuu, kyläkutusuja on tullut... Wapuksi on varattu pöytä ystävien kanssa, joten on taas mitä odottaa! Kaikenkaikkiaan synkän talven jälkeen tuntuu ihanalta, että kevät ja kesä koittaa.

DSC_0017-001


DSC_0034-001


DSC_0036-001


DSC_0037-002


DSC_0028-001


DSC_0020-001

Mukavaa torstai-iltaa kaikille!

14 kommenttia:

  1. Tykkään tosi paljon sun tyylistä! Koitan napata siitä omaankin pukeutumiseen vinkkejä, sillä olen itse myös pienikokoinen fab 40 :). Asupäivityksiä saa siis tulla!

    VastaaPoista
  2. Voi että miten kivasti olet taas yhdistäny farkut korkkareihin! Mulla alkaa olla työvaatekriisi, kun en millään viitsisi pukea töihin niin formaaleja vaatteita vaan ois kiva laittaa just noin kun sulla. No, onneks vapaalla sitten!

    VastaaPoista
  3. Sulla on kyllä taito yhdistellä noita asuja. Mä rakastan boyfrend-farkkuja ja revittyjä farkkuja, mutta vaikka mä en yleensä ikäni puolesta karta muita kuin minihameita ja napapaitoja niin näissä on tullut raja vastaan. Sen kyllä aion tänä keväänä vielä rikkoa. Nuo vaan on niin ihanat.

    Evitan juttu oli kiva - hyvä Marjukka!

    VastaaPoista
  4. Seuraan blogiasi vaikka olemattomasti kommentoinkin. Ja tälläkin kertaa ihan asian vierestä, mutta olen pulassa!

    Tasan kk:n päästä on tyttären häät eikä omasta asusta vielä mitään tietoa. Asun Turussa ja tämän kaupungin vaatekaupat alkaa olla koluttu ilman sitä kokemusta, joka vaaditaan ennen kuin ladon satoja euroja ja ennenkaikkea olen tyytyväinen. Eli seuraavaksi suuntana on pääkaupunkiseutu.

    Tunnut olevan aikamoinen muodin (ja liikkeiden) asiantuntija siltä suunnalta ja itse tunnen Stokkan lisäksi vain jotain niitä kalliita putiikkeja Aleksanterinkadulla ja Muotikuun, joka meillä täällä Turussakin on (ja joka tuotti pettymyksen)...eli hyvät neuvot olisivat nyt kullan kalliita. Osaisitko suositella mulle sellaisia liikkeitä Helsingissä, joista kannattaisi (edellä mainittujen lisäksi) asua etsiä?

    VastaaPoista
  5. Sama ongelma mulla naisten boyfriendejä etsiessä. Seuraavaksi yritän miesten osastolta!;)

    VastaaPoista
  6. Voi kiitos, hyvä, jos saat ideoita! Kyllä nyt kevään korvilla asujutut inspiroivat!

    VastaaPoista
  7. No se on kieltämättä etu, että voi pukeutua rennosti. Välillä olisi kiva pukeutua vähän formaalimminkin, mutta jos pitäisi valita, niin kyllä se tää rento look olisi kuitenkin.

    VastaaPoista
  8. Ei missään tapauksessa napapaitoja tai minejä meikäläisen kaappiin. Minejä kultaisella 90-luvulla käytinkin, napapaitoja en koskaan. Mutta minusta boyfriendit sopivat kenelle vain! Kiitti, Evitan juttu oli minustakin mukava.

    VastaaPoista
  9. Hei, kiitos kommentista! Täytyy varmasti tuottaa pettymys sulle, sillä kierrän pk:ssa oikeastaan vain kesällä, ja olen itsekin rajoittunut muutamaan putiikkiin. Mä voisin järkätä Facebookiin kyselyn tästä, ja toki tähänkin ketjuun voi muut vinkata. Mulle tuli tosiaan ensimmäisenä mieleen Andiata ja Max Mara Aleksilla, Lilly Korkeavuorenkadulla, sitten Fredan pikkuliikkeet, varsinkin MyCoko, jossa on aika paljon mekkoja. Mä olen siirtänyt shoppailuani niin nettiin, että alan olla vähän pihalla kaupungin tarjonnasta. Mitenkäs muut lukijat, vinkkejä kaivataan!

    VastaaPoista
  10. Olis aika ihanaa! Olen ostanut nyt Onnibussi-liput huomiselle Helsinkiin, eli huomenna pureudun tähän haasteeseen toden teolla. Seuraan FB:asi; pidä peukkuja, että löydän oman asuni! (On muuten yllättävää, miten tärkeältä tämä nyt tuntuu...)

    VastaaPoista
  11. Tottakai se tuntuu tärkeältä, ovathan kyseessä tyttäresi häät. Toivottavasti löydät etsimäsi! Kirjoittele, miten kävi!!

    VastaaPoista
  12. Voi kun näyttääkin hyvältä noi farkut sun päälläsi. Itse en meinaa millään löytää omalle kroppalleni sopivia farkkuja...mutta etsintä jatkuu ;)

    VastaaPoista
  13. Kiitti! Mulla on aina ne tietyt merkit, joita ostan. Ne sopivat...

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.