9.4.2013

Hullarien parhaat

Taas ne tulevat, Stockan Hullut päivät huomisesta keskiviikosta sunnuntaina! Onneksi ne ovat myös verkossa, ettei tarvitse välttämättä mennä hikoilemaan tavarataloon. Omat hullarit taitavat tänäkin vuonna jäädä katseluasteelle, edes vakiohankintojani nahkakäsineitä en ole hankkimassa. Esitettä on silti kiva plarata! Omia suosikkejani tässä:

Jokakeväinen ihana trendi on seilori, ja raidanhimoon löytyy keskiviikkona myyntiin tulevat InWearin neule , alimmainen Espritin neule ja DNKY:n pitkähelmainen neuletakki.

hullarit 10

Mustavalkoinen Marellan mekko on minusta kaunis, sen ottaisin ilomielin itselleni! Sinimusta mekko on Philosophy Blues Originalin ja tomaatinpunainen Tara Jarmonin. Kaikki myynnissä keskiviikkona.

hullarit 101

Simppelit tummat Filippa K:n farkut vaikka töihin. Tennarikauteen kutsuvat Lacosten tennarit, joista voisin huolia joka parin! Hullarit ovat myös oiva hetki käsineiden hankintaan, nämä Sausolta. Tennarit myynnissä lauantaina, muut keskiviikkona.

hullarit 102

Mukavaa tiistaita!

commercial

10 kommenttia:

  1. Minä olen viime vuosina käynyt vain herkussa ruokavarastoja täydentämässä, mutta nyt nuo herkullisen väriset sauson käsineet kutsuvat kovin.

    VastaaPoista
  2. Nahkakäsineet kun muuten ovat aika hintavia, niin just Hullarit ovat loistava paikka hankkia niitä. Joo, ruuat näyttävät liiankin herkullisilta!

    VastaaPoista
  3. Tykkään kaikista mekoista ja vaatekaapissani olisi tilaa kauniille kevät mekolle, mutta saa nyt nähdä. Siellä on yleensä niin paljon ihmisiä, että ihan ahdistun ja en löydä mitä etsin :D

    VastaaPoista
  4. Mulla sama juttu, mutta onneksi on nettikauppa!

    VastaaPoista
  5. Minä olen vähän ennen klo 8 jonottamassa muiden kanssa pääsyä keskustan tavarataloon. Kiikarissa on useampikin mekko. Olen yleensä saanut ne jutut, mitä olen lähtenyt hakemaan. Täytyy vain määrätietoisesti laittaa koltut tärkeysjärjestykseen ja marssia ensimmäisenä kohti listan ykköstä. :-D



    Tungoskaan ei niin kauheasti ahdista, sillä se kuuluu asiaan. Keskiviikko on pahin päivä, sen jälkeen helpottaa.

    VastaaPoista
  6. Mulla olis "haaveissa" yksi MOP:n mekko...muistaakseni myynnissä torstaina. No, ehkä selviän myös ilman sitä ;D

    Muuten ei ollut mitän kovin ihmeellistä - mun mielestä. Teeman astioita olisi kiva käydä hakemassa, mutta lieneekö niitä enää illalla kun sinne saakka pääsen?

    VastaaPoista
  7. Oi, olet todella järjestäytynyt! Saitko mekot?

    VastaaPoista
  8. Minullekaan ei ollut mitään erityisempää. Eihän sitä tiedä, vaikka pyörähtäisin huomenna töiden jälkeen Stockalla.

    VastaaPoista
  9. Sain Sandin mekon. Onneksi kaverille epäsopivaksi osoittautunut koko oli minulle hyvä. Sandin mitoitus oli todella pientä! Muut mekot jätin rauhaan. :-)



    Siitä HSP-kirjasta. Olen sen aloittanut, mutta saa nähdä, koska saan luettua sen loppuun.

    VastaaPoista
  10. Hei mahtavaa! Sandin mekot ovat niin kauniita. Mulle ne eivät mitoitukseltaan sovi, harmi... Mä luin HSP-kirjan, tosin jotkut kohdat jätin lukematta, mutta hyvä kirja oli.

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.