10.6.2013

Maksimekkoja netistä

Selailin innoissani yhteistyökumppanini Zalandon maksimekkoja, sandaaleja ja muita kivoja juttuja. Kollaaseihin kokosin muutamia lemppareitani, joista ihme kyllä on vielä kokoja jäljellä. Tämä on jatketta raitaimekkohaaveita-postaukselle.

Raitamekko Saint Tropez, Pippa-aurinolasit Michael Kors, rannekoru Dyberg/Kern, ihanan raikkaat sandaalit Pier One.


maksit zalando

Nämä Calvin Kleinin aurinkolasit ovat lempparini! Kaunis, sininen mekko Mint & Berry, rannekoru Sence Copenhagen ja sandaalit Taupage.

maksit zalando1

Mustan Mint & Berryn mekon kanssa sopivat vaaleat asusteet. Korvikset Sous le Sable, rannekoru Ted Baker ja sandaalit Esprit.

maksit zalando2

Sitten lemppariasuni! Sinivalkoraitainen mekko Fairy, lasit yllä, kiilakantapohjaiset sandaalit Scketchers ja nahkaranneke Dyberg/Kern.

maksit zalando3

Illaksi musta  Mint & Berryn mekko, korvikset Club Manhattan, leveä rannekoru ja sandaalit yllä.

maksit zalando4

Reipasta viikon alkua!

commercial

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo Fairlyn mekko! Tiedätkö miten pitkiä nuo maximekot on? Joudutko itse lyhentämään niitä? Mulla pituutta kertynyt vain 159cm ja mietin, että miten pitkiä ovatkaan....



    Ihana blogi sinulla muuten:-) Olen jo pitkään lukenut sitä ja saanut paljon hyviä vinkkejä & hyvää mieltä sieltä:-)

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos, hyvän mielen blogina olen halunnutkin tämän pitää. En tiedä pituuksista mitään, olen kaksi senttiä (hui!) pitempi kuin sinä, ja joo, lyhennys on arkipäivää vaatehuolossani. Onneksi minulla on ihana ystävä, joka sitä tekee. Mutta kuten sanottu, olen varautunut lyhentämään tulevan maksimekkoni... : )

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.