12.6.2013

My precious

Ystäväni palasi muutaman vuoden ulkomailla asumisen jälkeen taas Suomen kamaralle. Oli aivan ihana nähdä häntä jälleen, eikä olla enää Skypen varassa. Onneksi on Skype - mutta silti!

Sain häneltä tuliaisen, ja kun näin pienen, turkoosin pussin, jossa oli pieni, turkoosi laatikko, sydän varmasti jätti pari lyöntiä välistä! Tiffanya!

DSC_0052

Ystävälläni on äärettömän hyvä maku. Kaikki, mitä hän itselleen valitsee, on sitten kysymys kengistä, koruista tai vaatteista on hienostunutta, kaunista ja stailia. Joten osasin odottaa jotain ihanaa pikku laatikosta paljastuvaksi. Ja niin olikin - valkokultainen ketju, jonka päässä helmi! Ihana.
DSC_0056

DSC_0060
My precious- eikä vähiten siksi, että se on rakkaalta ystävältä saatu. 

Sain myös tuoksun, joka on minulle ihan uusi tuttavuus, siitäkin myöhemmin lisää.
 
***
Katselin aamupäivällä Madeleinen häitä digiboksilta, ja nyyh, muutama kyynelhän siinä vierähti. Kiinnitin erityisesti huomiota alku- ja loppumusiikkiin. Oli yllätys, valtavan iloinen sellainen, että musiikiksi oli valittu ruotsalaista kansanmusiikkia. Lapsikuoro kuulosti upealta, ja pelimanniyhtye loppusoitoksi raikkaalta ja iloiselta. Jähmeä, vaikkakin komea uruilla soitettu häämarssi olisi luonut ihan erilaisen tunnelman. Nyt kansanmusiikin myötä tavoitettiin intiimi ja iloinen tunnelma. Ja voi, miten onnellisen näköinen hääpari olikaan. Joo, olen parantumaton romantikko...

Sateista, mutta mukavaa päivää!

12 kommenttia:

  1. Upea! Ajattoman tyylikäs, erittäin hyvällä maulla valittu, tykkään :)

    VastaaPoista
  2. Eikö ookin! Mä voisin ottaa mun ystävän mun personal shopperiksi. : )

    VastaaPoista
  3. Just aivan ihana, ihan (myös) mun makuuni!!!

    VastaaPoista
  4. Upea, tyylikäs ja ajaton ! Ihana ystävä sinulla.

    VastaaPoista
  5. Niin on, ajaton, hienostunut ja kaunis!

    VastaaPoista
  6. Voi niin on. Olemme olleet ystäviä 12-vuotiaista. Siinä on pitkä taival yhdessä...

    VastaaPoista
  7. Onpa kaunis koru, ja niin sinun näköinen! Jään odottelemaan asukuvia kera korun:)

    VastaaPoista
  8. Asukuvia pitää kyllä ottaa jossain vaiheessa.

    VastaaPoista
  9. Aivan ihana koru! Tuollainen ystävä personal shopperina ei kuullosta ollenkaan huonolta ajatukselta. :)

    VastaaPoista
  10. Hih, sitä minäkin! Koru oli tänään eka kertaa kaulassa.

    VastaaPoista
  11. Voi, olen aina haaveillut, että joku antaisi minulle lahjaksi Tiffanyn turkoosin laatikon!! (ja mielellään tietty jotain siellä sisällä... Haha!) Todella kaunis kaulakoru myös! :)

    VastaaPoista
  12. No ei mullekaan tähän asti ole kukaan turkoosia laatikkoa (sisältöineeen!) antanut, joten voit uskoa, että olin tosi yllättynyt ja iloinen. : ) Joo kaulakoru on herkkä ja suloinen.

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.