22.11.2013

Pikkujoulukynsiin

Jos jotain olen tänä vuonna tehnyt enemmän kuin koskaan, niin lakannut kynsiäni! En tiedä, miksi se ei aikaisemmin ole minuun kolahtanut, mutta osasyynä on varmaankin tämä ammatti. Töissä on pakko olla lyhyet kynnet, jotta voi soittaa kunnolla.

Mutta kas, ei niiden kynsien nyt niin kamalan lyhyet tarvitse olla! Minusta itseasiassa värikäs lakka näyttää kivemmalta lyhyissä kynsissä. Minusta onkin tullut varsin perso ihanille väreille! Tummahkoa asua piristävät iloisen punaiset kynnet! Mutta lakoissa on eroja. Olen edelleen aika tumpelo lakkaaja, eli lakan täytyy olla helposti levittyvää, että saan siistiä jälkeä aikaan.

Lumenelta tuli jokin aika sitten todella mieluisa lähetys (suurkiitos!), jossa oli kolme upeaa Gloss & Care-uutuussävyä. Kuin luodut pikkujouluihin! Sain testiin kolme lakkaa: 37 Rantahiekassa, 39 Hiekkaa purossa ja 40 Hiekan hehkua, joka muistuttaa sävyltään Lumene-lemppariani Pihlajanmarjaa. Tähä asti olen vähän vieroksunut glitterlakkoja, mutta hei - marraskuussa kaikenlainen kimallus on vähän suotavaa, vai mitä!

Lakka kuivuu kuin ajatus, ja muodostaa todellakin hiekkaisen pinnan kynnen päälle. Nopea kuivuminen on muuten hyvä juttu, sillä lakkaustaktiikkani ennen uloslähtöä on seuraavanlainen: takki päälle, lakka kynsiin ja autoon!

Ja hip hei perjantaita, illalla tulee Naisten paratiisi! Ja asiasta kukkaruukkuun: olen täysin koukuttunut sunnuntaina Liviltä klo 22.30. tulevaan Scandal-sarjaan. Jos tykkäät Good Wifestä ja Kostosta, niin tykkäät tästäkin, vink vink! Sarja on vasta alkanut, joten vielä ehdit mukaan seuraamaan. Eihän sitä nyt noin myöhään enää hereillä olla, mutta onneksi on digiboksi...
 
Mukavaa perjantaita!
 

16 kommenttia:

  1. Onpas tosi kivannäköinen lakka, toihan on ihan pakko testata! Ja myös mun mielestä värikkäät lakat on parhaimmillaan lyhyissä kynsissä, en tiedä miksi.
    Kiitos myös tv vinkistä, Good Wife fanina täytyy tsekata tuo Scandal.
    Viikonloppuja Marjukka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä sun kanssa! Suosittelen kyllä tätä lakkaa, hauska efekti, ja kuivuu käsittämättömän nopeasti! Mukavaa viikkistä sinullekin, Mussu!

      Poista
  2. Lakkasi sävy on oikein kiva! Minä olen jäänyt koukkuun Bio Sculpture -geelilakkaukseen. Nyt kynsissä on hopeista glitteriä. Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sävy on pirtsakka, en ole muita vielä kokeillutkaan. Mukavaa viikonloppua sinullekin!

      Poista
  3. Mä ihastuin tuon saman sarjan Hiekkamyrsky-nimiseen lakkaan. Ihan mun sävy (harmaa/malva). Nuo pysyykin kynsissä hyvin (turhankin hyvin kun ei meinaa saada millään pois ;) ) ja pinta tosiaan kivan sokerimainen. Ja sama täällä - olen jälleen löytänyt kynsilakat! Tosin mulla osasyynä on se, että luovuin juurikin geeleistä, ekan kerran vuosikausiin. Ihan outoa olla omilla kynsillä - generoi hirvittävän tarpeen ostaa kynsilakkoja ;)

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kuulostaa ihanalta lakalta. Joo, tätä saa kyllä liotella tovin pois! Geelit kyllä ovat tosi siistin näköiset, mut ymmärrän, että vähän outoa aluksi!

      Poista
  4. Kaunis punaisen sävy - ja ihana glitter;) Minä vaan olen tylsä ja lakkailen vaaleilla sävyillä - inhoan halkeilleita ja kuluneita kynsilakkoja ja vaaleissa ei näy kulumat niin hyvin - ja tällä homssuladylla ne kynnet eivät kauaa priimakunnossa pysy;)
    Kivaa viikonloppua, Marjukka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei täälläkään kestä, kolme, max neljä päivää ja se on siinä. Toisaalta ok, saa taas vaihdella sävyä! Kiitti kivaa viikonloppua sinullekin!

      Poista
  5. Mahtavaa, että teit tän postauksen. Lyhytkyntiset turhaan arkailee värillisten lakkojen käyttöä. Turhaan, sillä ainakin minusta varsinkin tummat lakat näyttää lyhyissä kynsissä paljon paremmilta kuin pitkissä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö! Lyhyet, tummat kynnet ovat ihan stailit! Pitemissä vaaleat lakkaukset näyttävät eleganteilta.

      Poista
  6. Oooo tuo punainen! Aivan ihana :) En oo vielä ostanut tollasta glitterilakkaa, kun pelkään että se jää kiinni sitten joka paikkaan esim neuleisiin jne mut ehkä on pakko kokeilla jonnekin juhliin laittaa tuollaista kimaltelevaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää ei jää kiinni, testattu on! Tällainen lämmin, oranssihtava punainen on minustakin aivan ihana sävy.

      Poista
  7. Minäkin olen pyöritellyt noita glitterilakkoja! Tein ennen pikkujouluja sen ratkaisun, että kävin ottamassa hopeahileiset geelilakat. Jotka runsaan kahden viikon käytön jälkeen tänään revin pois (ups, niinhän ei saisi tehdä) ja nyt odotan, että illan kivat tv-ohjelmat alkavat, kaivan esille kynsilakat ja eeeehkä lasillisen viiniä ja nautiskelen naisten jutuista :) Jes!
    Ja tumma lakka lyhyissä kynsissä on vaan niin nätti! Itse en töissä oikein voi - ainakaan mustaa - käyttää töissä. Jotain luumun sävyjä olen käyttänyt ja ne on ihan ok.

    Kivaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luumun väriset kynnet ovat tosi upeat! Täytyy sanoa, etten olisi ostanut itse glitteriä, mutta kun testasin, niin tykkäsin! Digiboksissa odottelee joku Kennedy-leffa päivän muistoksi...

      Poista
  8. Ihana tuo punainen lakka! Sitä täytyy testata. Täällä sama juttu. tänä talvena olen poikkeuksellisen paljon käyttänyt tummia kynsilakkoja ja ehdottomasti (ainakin minun makuun) lyhyissä kynsissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, niin ovat! Punainen lakka kivasti raikastaa käsiä, vai mitä.

      Poista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.