15.1.2014

Killer Cool ja muita uutuuksia

Yhteistyökumppanillani Nellyllä on muutamia hauskoja uutuuksia. Kannattaa katsastaa muuten sen Filippa K:n, by Malene Birgerin, DAYn, Hunkydoryn, Zoe Karssenin ja monen muun kivan merkin tuotteet.

Kollaaseista löytyy eräs keväthankintani. Annoin kesällä valkoiset Converseni kälylleni, koska ne olivat minulle puoli numeroa liian pienet. Nyt tekee mieli mustia...

Zoe Karssenin uudet college-paidat ovat myös aika hauskoja. Aika kieli poskessa kulkisin tuollaisessa Killer Cool-paidassa! En omista muuten yhtään collaria, voisi olla aika hauska jossain vaiheessa sellainen hankkia.

Musta jumpsuit voisi olla myös monikäyttöinen vaate kesällä. Se taipuu asustamalla sekä juhlaan että arkeen. Nyt on todella malleissa valinnanvaraa. Olen aina ajatellut, että olen liian lyhyt jumpsuitia pitämään, mutta näkyypä kuvan mallillakin olevan lahkeet aika makkaralla...
 Vilan jumpsuit, Zoe Karssen collari, Fashion By C-ballerinat

Zoe Karssen-collari, Micael By Michael Kors-korkkarit, Modströmin hame

Harmaa Karssen-kollari, Soakedin vahapintaiset housut, River Islandin bikerit ja mustat Conversen tennarit (Booztilla paljon kokoja)

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

3 kommenttia:

  1. Et kyllä nyt usko, mutta mulla odottaa Zalandon paketti noutamista..siellä on 6x jumpsuit odottamassa. No heh, en mä ajatelku kaikkia ostaa, mutta sovittaa kyllä!
    Ja iik, tuo ylin musta college on kyllä ihana...tosin en tiedä, onko ihan omaa tyyliä. Mä en osaa oikein käyttää kolaria muura kuin urheiluvaatteena. Täytyy vähän imeä ja hakea vaikutteita ja ideoita täältä sen muunlaiseen asustamiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijoi, sulla oli sit mukava ilta niitä sovittaessa! Tuollainen musta collari olis just sulle farkkujen ja tennarien kanssa! Tai korkkarien.

      Poista
  2. Vou. Nahkapaikkainen kynähame on todella cool. Tahdon.

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.