20.2.2014

Camel coat and happy feeling

Tässäpä simppelisti eilisen asu. Sää oli varsin lämmin, joten tarkenin hyvin Cinzia Roccan villakangastakissa.




Tänään olen ajatellut seuraavia asioita:

1. Miten mukavia ihmisiä olenkaan tavannut tällä viikolla: positiivisia, energiaa lisääviä ja ihania tyyppejä! Tunnen saaneeni roppakaupalla energiaa heiltä ja heidän asenteestaan.

2. Valoa on päivässä jo kymmenen tuntia. Joulukuussa oli viisi. Olo on yhtä voittoisa kuin Sampo Lappalaisella Rastegaise-vuorella (Topeliuksen satu).

3. Kevätmuoti on aivan mahtava tänä vuonna! Kuvia katselemalla inspiroituu valtavasti.

4. Olen punnertanut suorin vartaloin kunnioitettavan määrän - minuksi. Pientä kehitystä siinäkin havaittavissa.

5. Olen innoissani monesta asiasta! Siitä on hyvä lähteä kevättä kohti.

Mistäpä te olette tänään iloinneet?


My outfit: jeans Filippa K, coat Cinzia Rocca, boots Tiger of Sweden, beanie and scarf G-Star, knit Lindex. I feel very happy, met some wonderful people full of energy, loving fashion in this spring, and exited about many things right now.

Hauskaa torstai-iltaa!

13 kommenttia:

  1. Minulla oli tänään taas pelkäämäni kontrolli ja onneksi kaikki oli hyvin. Huokaisin helpotuksesta! Iloitsen myös siitä, että illat eivät ole enää niin pimeitä ja narsissit kukkivat ihan pian meidän pihassa. Kunhan maa vähän kuivuu, niin sitten pääsen takapihalle siivoamaan myrskyn jälkiä. Kevät on täällä ihan pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, miten ihana uutinen! Kontrolli on varmasti sellainen, että se pelottaa ja mietityttää aina etukäteen. Nyt on kiva iloita siitä, että kevät on pian edessä.

      Poista
  2. Siitä että pääsin suihkuun ja omin voimin vuoteesta yöllä vessaan parikin kertaa eikä tarvinnut herättää miestä apuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja tietty Maamme-laulusta, joka väärin soitettunakin sai kyyneleet silmiin. Ystävän kaverit palkintopallilla, ihan mieletöntä. Selvennys edelliseen viestiini, jonka vähän tokkurassa kirjoitin, että olin vasta elämäni ekassa leikkauksessa.

      Poista
    2. No mä ajattelin, että sä olet varmaan ollut kamalassa mahataudissa. Toipumista!

      Poista
  3. Ihania ilonaiheita! Hyvä kysymys, minä olin iloinen, kun sain aamulla nukkua pidempään, iloitsin myös kotiinpaluusta reissun jälkeen. Näin ihania tyynynpäällisiä Hemtexillä ja niistä tuli ihana keväinen fiilis, lintuja, perhosia, vaaleanpunaista! Se sai minut hyvälle tuulelle! Ilonaiheita on vielä netflixixxä odottava House of Guards, jota ajattelin vielä katsoa pari jaksoa...iloaja valoa toi myös kivat tekstarit tänään sielunsiskolta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, no se oli piste iin päälle, ne tekstarit! : ) Teillä tuntui olevan ihana reissu! Juu, jotkut sarjat ovat niin kivoja, oikein aina odottaa, mulla tällä hetkellä Hart of Dixie...ja Good Wife tietenkin!

      Poista
  4. Olen onnellinen antoisasta työstän, perheestä ja ystävistä. Olen iloinen kevään ensi merkeistä ja auringon paisteesta. Olen onnellinen myös viikonlopusta, joka alkaa huomenna :) Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla siis perusasiat kunnossa, ja niin niistä pitääkin iloita! Ihanaa viikkistä sinullekin, Jaana!

      Poista
  5. Vitsit kun kaunis asukokonaisuus! Ihastuin ensin kenkiin ja sitten koko loppukokonaisuuteen. Ennen kaikkea kuitenkin ihana aurinkoinen sinä joka hymyilee kuvissa. Hyviä ilonaiheita sinulla myös. Täällä suurimmaksi ilonaiheeksi hetkeen n noussut nelipäiväinen viikonloppu, vapaapäivillä yhdistelty miniloma jota on odotettu. Tarkoitus ei ole tehdä mitään ihmeellisempää, joten ensimmäinen vapaapäivä alkoi läppärisylissä kahvi vieressä vielä peiton alla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Tuollaisen takin kanssa saa olla tarkkana, ettei lopputuloksesta tule liian sliipattu! Aah, just noin miniloma pitääkin aloittaa!

      Poista
  6. Onpas kaunis takki! Ilonaiheita on huomattavasti löytää helpommin näin alkukeväästä, kuin silloin pimeimpään aikaan. Olen iloinnut siitä, kuinka energiseksi tunnen itseni näin keväällä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se lisääntyvä valo tekee ihmeitä. Ja valoisampaan ollaan menossa, mahtavaa!

      Poista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.