4.2.2014

Päivän tärkeitä

Ostin eilen kevään ensimmäiset tulppaanit. Pidän kaikenvärisistä tulppaaneista, mutta keltainen kimppu oli tuoreimman näköinen. Tuli vähän keväisemmän näköistä!

Olen löytänyt välipaloikseni Cocovin Super Snackit. Noissa ei ole maitoa tai sokeria, mutta pähkinää, kookosta, mantelia...nami. Aika hyvää makeannälkäänkin!



Talvi-ihoni on kovilla. Kuivuutta vastaan taistelen öljyillä - sekä hiuksiin että kasvoille! Lumenen C-vitamiiniöljy on pitänyt ihon hyvässä kunnossa. Hiusten latvoihin laitan hivenen Cutrinin argan-öljyä. Tykkään tosi paljon tuosta öljystä, se ei tee hiuksia tahmeaksi eikä tuoksu liian voimakkaalle.



Kauppareissulta löytyi Lumenen ihana uutuuslakka... Eikö ole suloinen väri! Sävy on Gloss & Caren Early Spring /Kevään merkkejä. Tykkään, kun puteli ei ole liian suuri. En saisi ikinä menemään suurempaa pulloa...



Jalkoja kannattaa hoitaa läpi talven, ei sitten ole kesän alussa niin isoa remonttia tiedossa. Exuviancen Heel Repair on mainio apu jalkojen kosteuttamiseen. Käsilaukussa kulkee aina käsivoide, mutta nyt olen kuluttanut Lancomen näytetuubia.

Yhdestä en luovu koskaan, ja se on Blistexin huulirasva! Ja nimenomaan tuo tuubi-sellainen. Ei ole parempaa kosteuttajaa, ja se käy sekä huulipunan alle että päälle.

Huomenna on Runeberginpäivä, ja se tietää yhtä juttua... Leivoskahveja! Sori ruokaremontti, mutta runebergintorttua vastaan ei voi taistella.

Mukavaa iltaa!
Argan-öljy ja Exuviance-voide saatu blogin kautta

14 kommenttia:

  1. Keltainen väri tuo positiivista energiaa. Noi patukat on hyviä.

    VastaaPoista
  2. Täytyykin kokeilla noita patukoita :) ja ehdottomasti myös hakea kimppu tulppaaneja, ihana alkaa odottelemaan kevättä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen, tosi kiva pikku välipala! Kevään odotus alkaa olla jo mielessä, saisi mun puolestani riittää jo talvi!

      Poista
  3. Kauniita keltaisia, pirteitä, tulppaaneja. Minä en kuitenkaan ole erityisesti niiden fani. Niitä on kiva katsella kaupassa, heh. Mutta tuo kynsilakka näyttää kivalta. Lumenen lakat ovat yllättävän hyviä. Joo ja kosteutta koko kropalle, erityisesti tähän aikaan vuodesta.

    Hyvää Runebergin päivää;)

    T. Maija

    VastaaPoista
  4. Mulla on kans tulppaaneita kotona, ihania!
    En ole kokeillut noita cocovin patukoita, mutta kuulostaa herkulta. Mun täytyy vaan olla tarkkana, kun saan helposti pähkinästä allergiaa :(
    No tottakai pitää yhdet leivokset syödä! Mullakin on töissä aamupalaveri ja kävin jo ostamassa aamuksi meille leivokset, naminami!

    Herkullisen värinen kynsilakka! Mun täytyy tunnustaa, että jalkojen hoito on talvella ihan retuperällä, kynnet tulee lakattua...mutta kun sit pitäis laittaa ohuet sukkikset niin ounou kun ne rispaantuu heti.... pitääkin viikonloppuna ottaa sellainen jalkojenhellimishetki :) Ja nauttia samalla eeeehkäpä toinen ruuneperi ; D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jalkojenhoito sujuu niin kätevästi saunan päälle, ja sitten on niin nätit varpaat, kun kynnet ovat siistinä. Mä en osaa pitää kynsilakkaa talvivarpaissa!

      Poista
  5. Tulppaanit kyllä tuovat aavistuksen keväästä! Ja jalkojen hoito - ikuinen häpeätahrani;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne ovat sellainen kevään ensi lupaus... Kivan raikkaita kaiken jouluhörsön jälkeen.

      Poista
  6. Oih, ihana kynsilakka! :) Tuo tarttee ostaa. Lumenen lakat on hyvälaatuisia ja kestäviä. Mustakin niitteen koko on myös just sopiva. t. Maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo maksettu mainos, kun sanon, että minusta Lumenen lakat ovat parhaita. Mä olen niin tumpelo levittäjä, että muilla lakoilla en saa niin siistiä jälkeä.

      Poista
  7. Mistä näitä patukoita voi ostaa? Sitten palaisin vielä edelliseen postaukseen. Onko sinulla koskaan ollut ongelmia brittiläisten nettikauppojen kanssa ja uskaltaako luottokorttitiedot huoletta antaa?
    Eeva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan kuule ihan jo mistä vain, mä ostan Cittarista...

      Ei ole ollut, tilaan vain näistä suurista ja tunnetuista, joita edellä on listattu. Mulla ei onneksi (kop kop) ole ollut koskaan luottokorttijuttujen kanssa ongelmia, vaikka olen tilaanut jo vuosikausia netitse.

      Poista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.