17.4.2014

TEMPUR-tyynyn arvonta


TEMPUR arpoo lukijoideni iloksi yhden omavalintaisen tyynyn! Osallistu arvontaan näin:

Käy TEMPUR-tuotteiden sivuilla tästä linkistä.
Kerro kommenttiboksissa, mikä tyyny miellyttäisi sinua.
Jätä kommenttiisi selvä  nimimerkki.


Arvonta-aikaa on sunnuntaihin 4.5. klo 18.00. asti. Arvon voittajan, kerron onnellisen nimen täällä blogissa ja pyydän yhteydenottoa. Voittajan tiedot lähtevät eteenpäin, ja TEMPUR lähettää hänelle valitun tyynyn.

Muistathan että minulla on käytössä moderointitoiminto, joten saattaa kestää hetken, ennen kuin kommenttisi tulee näkyviin.
Arpaonnea kaikille ja mukavaa kiirastorstaita!

182 kommenttia:

  1. Oi Ombracio!!! Olen haaveillut sinusta jo pari vuotta ;)
    t. johanna

    VastaaPoista
  2. Tempur Comfort Cloud tämä vaikutti kiinnostavalta. Tyynynvaihto kyl olisi tarpeen ;)

    marikax@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Mukana arvonnassa! Minua kiinnostaisi TEMPUR Ombracio -tyyny.

    -Pauliina-

    VastaaPoista
  4. Comfort Cloud vaikuttaa ihanalta =) http://fi.tempur.com/TEMPUR-Comfort-Cloud--tyyny/TFI2222M,fi_FI,pd.html?start=1&cgid=perinteiset-tyynyt

    VastaaPoista
  5. Taidan olla niin perinteinen, että valitsisin Tempur Original -tyynyn ;) Kaikki vaihtoehdot varmasti päihittävät nykyisen tyynyni..

    Ripi

    VastaaPoista
  6. Mies on haaveillut tosi kauan Tempur-tyynystä, joten aivan ihana arvonta. Valitsisin TEMPUR Comfort Cloud -tyynyn.

    VastaaPoista
  7. No tämä! http://fi.tempur.com/sonata-tyyny/TFI2005M,fi_FI,pd.html?start=5&cgid=ergonomiset-tyynyt

    kissaamma@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Oi, ombracio-tyyny olisi ihana. :) En ole vain raaskinut ostaa. Sopisi minulle varmaan parhaiten, koska nukun välillä kyljellään ja välillä mahallani. T: Eppu

    VastaaPoista
  9. Minä niin haluaisin Ombracio-tyynyn. Sopisi minunlaiselleni kääntyilijälle oikein hyvin!
    Sahari

    VastaaPoista
  10. Tuo tempur original tyyny olisi ihana. Mukavaa pääsiäistä. lamerinquecit@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Tempur Sonata-tyyny olisi varmasti ihan täydellinen, tällaiselle usein niska-hartiakivuista kärsivälle :)

    annesavol@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Ombracio-tyyny on suosikkini:)
    t:Anne

    VastaaPoista
  13. Ikuinen täydellisen tyynyn metsästäjä ilmoittautuu! Kärsin niska-hartiajumeista ja niistä johtuvista päänsäryistä aika usein. Mikään tyyny tunnu sopivan pää-niska-hartia muodolleni ja usein heräänkin jo valmiiksi päänsärkyisenä, jos takana on pitkiä, jumittavia istuntoja tietokoneen äärellä (työ). Vaihdan yön aikana usein asentoa, joten TEMPUR Ombracio -tyyny vaikuttaisi minulle sopivalta. Hankalinta tyynyn ostamisessa on mielestäni ollut se, että vasta hetken tyynyllä nukuttuaan tietää oikeasti, sopiiko se vai ei. Siksi en niitä ihan kalleimpia ole uskaltanut lähteä kokeilemaan. Jospa nyt onnetar suosisi ja saisin kehutun, laatutyynyn itselleni!

    VastaaPoista
  14. Haaveilen TEMPUR Ombracio -tyynystä.

    -Raisa
    mettalar@gmail.com

    VastaaPoista
  15. TEMPUR Ombracio -tyyny valintani.
    t. Sini

    VastaaPoista
  16. Symphony olisi ihana!
    paivijj (at) gmail.com

    VastaaPoista
  17. Minä olen sellainen pyörijä sängyssä eli tuo Ombracio voisi olla hyvä....

    VastaaPoista
  18. Minä myös pidän eniten symphonesta.
    klaara49@luukku.com

    VastaaPoista
  19. Ombracio, koska nukun niin paljon mahallaan.
    suzy_1994@luukku.com

    VastaaPoista
  20. Ombracio...haaveenani jo pitkän aikaa :) t. Marja
    mkerttul@live.fi

    VastaaPoista
  21. Menin pilaamaan pesukoneessa miehen Hästensin tyynyn ja mikä olisikaa parempi yllätys hänelle kuin Tempurin Ombracio! Sasa

    VastaaPoista
  22. Ombracio olisi tälle mahallaannukkujalle paras vaihtoehto.:)

    VastaaPoista
  23. Tempur Comfort Cloud olisi ihana !!

    tiiakemppi@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. Tempur Millenium on suosikkini :)

    VastaaPoista
  25. Symphony olisi minun valintani mikäli arpaonni suosii...
    t. Sini-kka

    VastaaPoista
  26. Voi mikä arvonta - Ombracio on ollut haaveissa jo pitkään.

    VastaaPoista
  27. TEMPUR Original -tyyny olis kiva

    VastaaPoista
  28. Ihana arvonta! Ombracio tyyny olis kiva voittaa.
    Leena (heino.leena@gmail.com)

    VastaaPoista
  29. Millennium-tyyny olisi hyvä valinta toimistotyöläiselle :)

    VastaaPoista
  30. Mä olen ollut niin pitkään Originalin käyttäjä, etten varmaan osaisi vaihtaa muuhun. Sellainen siis, kiitos :-)

    VastaaPoista
  31. Olen vuoden verran haaveillut Ombracio-tyynystä, ja etenkin nyt kun luin sinun postauksesi aiheesta. T: Niina

    VastaaPoista
  32. Ombracio olisi ihana omistaa! Kiitos! riittakaipiovihmalo@gmail.com

    VastaaPoista
  33. TEMPUR Ombracio -tyyny olisi mun valintani.

    VastaaPoista
  34. Sonata vaikuttaa tosi lupaavalta! T. Liisa

    VastaaPoista
  35. Kuvailit Ombraciota niin hyvin, että sellainen olisi saatava. Pääsiäisterveisin Päivi K.

    VastaaPoista
  36. Tempur Ombracio olisi valintani.
    Karlisa

    VastaaPoista
  37. Tempur Symphony olisi minun valinta. Jo 9kk uniongelmista kärsineenä tämä olisikin aivan ihana lahja :) mytty83@gmail.com

    VastaaPoista
  38. Tempur Comfort Cloud olisi iki-ihana untenmaille siivittämään, HeidiS, heidinluukku@netti.fi

    VastaaPoista
  39. Hei. Sonata on minun valintani.

    VastaaPoista
  40. Täällä olisi tarvetta uudelle tyynylle ja tuo Ombracio-malli kuvailusi perusteella sopisi vallan mainiosti. Mukavaa pääsiäisen aikaa!

    VastaaPoista
  41. Leena/ mlkv@luukku.com17.4.2014 klo 16.44.00

    Ombracion valitsisin, hyvän tyynyn löytäminen on todella vaikeaa!

    VastaaPoista
  42. Minulla tai miehelläi ei ole koskaan ollut käytössä Tempurin tyynyä, mutta tuo Ombracio vaikuttaisi kiinnostavalta. Sitä olisi kiva kokeilla!

    VastaaPoista
  43. Orginal olisi valintani. Ihana arvonta :)

    VastaaPoista
  44. En oikein osaa valita, valitsisin mielelläni kaikki kokeiluun :) Mutta jos yksi pitää valita niin olkoon se tämä Symphony tyyny, sopii kyljellään ja selällään nukkuvalle
    http://fi.tempur.com/symphony-tyyny/TFI2003M,fi_FI,pd.html?start=2&cgid=ergonomiset-tyynyt

    heli
    artherapia at hotmail.com

    VastaaPoista
  45. Heippa!
    Haluaisin tuon Sonatan. Kotona on Original ja tuo Sonata olisi mainio ilo kesäksi mökille. Voi, kunpa onnetar suosisi...
    Katja

    VastaaPoista
  46. Sonata ! Nukun nyt jo huippu-unia vanhalla Tempurilla, tuo Sonata olisi varmasti ihan mahtava kun nukun kyljelleni, kippurassa :)

    Minsku -beachvillage girl-

    VastaaPoista
  47. Suosikkini on TEMPUR Original -tyyny

    VastaaPoista
  48. Tempur Confort cloud <3
    Anna

    VastaaPoista
  49. Ombracio-tyyny vatsallaan nukkujalle :)
    Anu (anu.leinonen@pp2.inet.fi)

    VastaaPoista
  50. Ombraciosta minäkin haaveilen. Arpaonnea toivoen Sirpa

    VastaaPoista
  51. TEMPUR Comfort Cloud -tyyny
    ilokseni@gmail.com

    VastaaPoista
  52. Ombracio olisi minun valintani!
    Niilo Niskavaivainen

    VastaaPoista
  53. Ombracio-tyyny vois olla hyvä.ei ole aikaisemmin ollut mitään Tempuria niin hankala yhtäkkiä sanoa...:)-titti-

    VastaaPoista
  54. Ombracio -tyyny olisi ihanteellinen tällaiselle milloin missäkin asennossa nukkuvalle kipukroonikolle! Omakohtaista kokemusta merkin tyynyistä ei ole, joskin fysioterapeuttini ovat suositelleet harkitsemaan sellaisen hankkimista. Toistaiseksi tähän ei ole ollut mahdollisuutta, mutta ehkä nyt lykästäisi?! :) -Alfo

    VastaaPoista
  55. Ombracion valitsisin!

    Sinituulia

    VastaaPoista
  56. Ombracio olisi minunkin valintani, vaihdan yön aikana niin monesti asentoa että se olisi paras.

    -Ellenelle

    VastaaPoista
  57. Tempurin sijauspatja on ollut käytössä jo monta vuotta ja tyynyäkin olen harkinnut. Ombracio olisi varmasti ihana!

    Katriina

    VastaaPoista
  58. Ombracio, ehdottomasti, mukava vaihtaa asentoa!:)riikka.yildiz@aanekoski.fi

    VastaaPoista
  59. Ombracio minulle!!!

    Wellos

    VastaaPoista
  60. TEMPUR Symphony olisi valintani! :)
    kuiskaa@gmail.com

    VastaaPoista
  61. Ombraciota olisi mukava kokeilla hippu@outlook.com

    VastaaPoista
  62. Ombracion haluaisin; voisin nukkua mahallaankin. Käytän nykyisin Originalia

    Hyvää pääsiäistä:)
    Liina

    VastaaPoista
  63. Olipas mielenkiintoisia vaihtoehtoja, en olekaan ennen tutustunut kys. tuotteisiin. Ombracio olisi kai sitten minulle, koska nukun mahallani.
    Tiina

    VastaaPoista
  64. Mukana kisailemassa, oma valintani olisi Tempur Symphony. annina.vih(a)gmail.com

    VastaaPoista
  65. Tuo Ombracio on ihan ehdoton minun kaltaiselleni vatsallaan nukkujalle. Varmasti niska kiittäisi, joten olen tottakai mukana arvonnassa.

    VastaaPoista
  66. Tempur Symphony olisi minun valinta. Perinteisen tyynyn näköinen siis lkiinnostaa. Niska-, hartia- ja olkapääseudun ongelmia löytyy, niin näkisi auttaako.
    KatriAnneli

    VastaaPoista
  67. Voi, tässä arvonnassa haluaisin -kerrankin -napata voiton kotiin ;) ombracio lienee levottoman jousimies tytön valinta...

    VastaaPoista
  68. TEMPUR Ombracio -tyyny.

    Itsellä on jo todella kallis tyyny ja olen ollut hirmu pettynyt siihen. Toivottavasti Tempurin tyydyt ovat edes hieman lupauksien arvoisia.

    terveys1 (at) wippies.fi

    VastaaPoista
  69. Ombracio kuulostaa sellaiselta varmalta valinnalta :). mariestrange(ättä)hotmail.com

    VastaaPoista
  70. Voihin, ombracio!!t Ingrid

    VastaaPoista
  71. Tempur Millennium <3 Täydellinen raskaana olevalle niskavaivaiselle, joka joutuu pikku hiljaa totuttautumaan kyljellään nukkumiseen plussaa(a) outlook.com

    VastaaPoista
  72. Ombracio olisi minulle paras !
    -Jaanus

    VastaaPoista
  73. Tempur Symphony vaikuttaisi minulle sopivimmalta. Ombacio on niin hassun mallinen ettei siihen löytyisi kivoja tyynyliinoja :D
    marialuok(at)gmail.com

    VastaaPoista
  74. Aika usein minulla on niska- ja hartiavaivoja. Olisikohan Tempur Original tyynystä apua tähän vaivaan..toivotaan, että arpaonni suosii :)
    T:Kirsimarja

    VastaaPoista
  75. Valitsisin Ombracion :-D Terveisin Anu Kristiina

    VastaaPoista
  76. Millenium olisi minun valintani
    - merja62@gmail.com

    VastaaPoista
  77. Ombracion olisi minulle sopiva ! Olen haaveillu aina näistä tempur tyynyistä!!!:)
    arja.katariina@hotmail.com

    VastaaPoista
  78. Ottaisin mielelläni ombracion tyynyn , jos onni suosis!
    pilkku10@hotmail.fi

    VastaaPoista
  79. Symphony on minun valintani. Nyt minulla on tattariakanatyyny. Olen siihen melko tyytyväinen, mutta voisihan Tempur olla vieläkin parempi. SohviMarja

    VastaaPoista
  80. Täällä yksi niska- ja hartiavaivoista kärsivä osallistuu ehdottomasti arvontaan! TEMPUR Symphony kuulostaisi sopivalta minulle.
    minnapo1(at)gmail.com

    VastaaPoista
  81. Comfort Cloud sopisi minulle,, Ullamarja

    VastaaPoista
  82. Ombracio sopisi tällaiselle yöpyörijälle. -Erika-

    VastaaPoista
  83. Kiinnostaisi niskavaivaista tuo Ombracio kovasti.

    VastaaPoista



  84. Patjat
    ► Original-patjamallisto
    ► Cloud-patjamallisto
    ► Sensation-patjamallisto
    ► Sijauspatjat
    ► Patjapaketit

    Vuoteet
    ► Vuodepohjat
    ► Vuoderungot
    ► Vuodemallistot

    Tyynyt
    ► Ergonomiset tukityynyt
    ► Perinteiset tyynyt

    Pientuotteet
    ► Matkatuotteet
    ► Istuintyynyt
    ► Lakanat ja peitot
    ► Ergonomiset tukityynyt

    Symphony olisi hyvä.


    VastaaPoista
  85. Comfort cloud kiinnostaa!
    namianna.mikkonen@gmail.com
    -namianna

    VastaaPoista
  86. Ihana arvonta! Suosikkini on TEMPUR Comfort Cloud .
    -Aada-
    aho_immonen(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  87. Comfort cloud olisi minun valintani! Mukaan arvontaan!
    ninuska76@luukku.com

    VastaaPoista
  88. Ihana tämä arvonta :) Odottelinkin tätä! Tempurilla on monta houkuttelevaa vaihtoehtoa, mutta Ombracio tai Millenium kiinnostavat eniten. Ehkä kuitenkin valitsen Milleniumin, koska uskon, että hankin tuon Ombracion itselleni alekoodilla, jolla ilahdutit meitä lukijoita ;) Onko se alekoodi muuten jo korjattu ja toimii? :)

    VastaaPoista
  89. Oijoi, ihana arvonta. Mahallaan viihtyvänä tykkäisin Ombracio -tyynystä.
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  90. TEMPUR Millennium -tyyny (s-koko) olisi mahtava juttu!
    -t: sassa

    VastaaPoista
  91. Muakin kiinnostaisi tuo Ombracio :-)! Jos voitan, sen voi postittaa meidän Suomen kotiin...

    VastaaPoista
  92. Jes, täällä yksi niskajuminen ilmoittautuu, mikä tahansa käy, mutta ehkä comfort cloud voisi olla fiksu mulle...hyvää pääsiäistä, t. sipsi@iki.fi

    VastaaPoista
  93. Vaikea valinta, mutta minustakin Ombracio-tyyny vaikuttaisi kaikkein parhaimmalta vaihtoehdolta! sopeutuja(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  94. TEMPUR Ombracio -tyyny sopisi minulle, koska vaihtelen nukkuma-asentoani pitkin yötä.
    Noora

    VastaaPoista
  95. Tuiki, tuiki tähtönen. Iltaisin sua katselen...miksiköhän? Tempur Ombracio olisi enemmän kuin toivottu :) Tuikki

    VastaaPoista
  96. Sonata-tyyny olisi valintani. Rauhallista pääsiäistä tv. Tuija

    VastaaPoista
  97. Oijoijoi, mikä palkinto. Ombacio mulle, siitä olen jo pitkään haaveillut! ^_^ kaljukeiju@gmail.com

    VastaaPoista
  98. Ombracio olisi minulla valintana. :)

    Maria G.

    VastaaPoista
  99. Tein testin Tempur-sivuilla,Ombracio tuli tulokseksi. Olen jostain syystä joulukuusta lähtien ollut yläselkä- ja niskavaivainen, jäykät ovat. Kokeiltu yhtä sun toista, olisiko Ombracio onnen tuoja ja jäykkyyden poistaja?
    Alice

    VastaaPoista
  100. Oon haaveillut kauan Tempur-tyynystä, mutta en oo vielä raskinu ostaa. Millenium tyyny M-kokoisena olisi aivan huippu!!

    VastaaPoista
  101. Ihana arvonta! Minä haaveilen tästä:
    http://fi.tempur.com/ombracio-tyyny/TFI2004M,fi_FI,pd.html?start=4&cgid=ergonomiset-tyynyt

    miikkiksen@gmail.com

    VastaaPoista
  102. Tempur-tyynynvalintakoneen mukaan minulle sopisi Millenium Large. Niskani onkin nykyisin melkoisen jumissa aamuisin, ehkä uusi tyyny auttaisi.

    -Saimi

    VastaaPoista
  103. Tempur Symphony olisi valintani. Olen saanut ensimmäisen Tempurini lahjaksi jo, ohhoh!, 7 vuotta sitten! Se on edelleen luottotyynyni - ei tarvita pöyhimistä, ei kääntelyä, aamuisin olisin ihan jumissa ilman sitä. Vanha tyyny vain jo alkaa löystyä ja kaipaan uutta.

    - skyper77@hotmail.com -

    VastaaPoista
  104. http://fi.tempur.com/TEMPUR-Comfort-Cloud--tyyny/TFI2222M,fi_FI,pd.html?start=1&cgid=perinteiset-tyynyt
    Tämä näin. :)
    om93080(at)uta.fi

    VastaaPoista
  105. Juuri viime yönä haaveilin uudesta tyynystä. Olkapääni vihoittelee ja vaihdan asentoa liian usein. Olen kokeillut erilaisia tyynyjä, mutta tempuria en vielä. Haluaisin neliapilan muotoisen tempurin. Ehkäpä se olisi myös hyvän onnen tuoja!

    VastaaPoista
  106. Hei,
    Arvonnassa mukana minäkin. Kokemusta jo yhdestä Ombraciosta, joten valitsisin mielelläni toisenkin ;)
    Valintani olisi siis Ombracio-tyyny.

    Aurinkoista pääsiäisen aikaa, heli.mikkola@elisanet.fi

    VastaaPoista
  107. Tempur Comfort Cloud .Mukana.Sofia chipmunk@hotmail.fi

    VastaaPoista
  108. Ehdottomasti mukana! Tempur Original (medium koko) on valintani :)
    hanna8201@luukku.com

    VastaaPoista
  109. Symphony olisi valinta. Mukana ollaan. annelaukkanen09@hotmail.com

    VastaaPoista
  110. TEMPUR Ombracio -tyyny näyttää hauskalta. vaatehuttuja(@)gmail.com

    VastaaPoista
  111. Ombracio-tyynyä haluaisin kokeilla. Mukavaa pääsiäistä ja kiitos kivasta blogistasi!

    Hanneleh

    VastaaPoista
  112. Niin hyvää mainosta teit Ombraciolle että sellaisen haluaisin jos onni suosisi! :)

    VastaaPoista
  113. Minulla on tällä hetkellä käytössä Sonata s-koossa, joka tuntui aluksi todella korkealta, mutta nyt kun olen jo tottunut siihen, tarvitsisin jotain hieman korkeampaa ja niskaa tukevampaa. Millennium olisi siis valintani jos arpaonni potkaisisi! t.Johanna

    VastaaPoista
  114. Hei. Oon mukana arvonnassa. Ombraciota olisi kiva päästä kokeilemaan:)
    Nelma

    VastaaPoista
  115. Ombracio olis kiva! :)
    joszu94@hotmail.com
    Joski

    VastaaPoista
  116. Hei!
    TEMPUR Ombracio olisi ihana.
    toivola05@gmail.com

    VastaaPoista
  117. Olen jo jonkin aikaa haaveillut TEMPUR Ombracio -tyynystä raaskimatta sitä ostaa. Nukun puolittaisessa vatsa/kylkiasennossa puolelta toiselle kääntyen, joten tuo tyyny olisi varmaankin ihanteellinen minulle. Kun miettii, kuinka suuren osan elämästämme vietämme nukkuen, niin sijoitus hyvään patjaan ja tyynyyn olisi kyllä järkevää.
    Ansku Kokkolasta

    VastaaPoista
  118. Olen kauan miettinyt Symphony -tyynyn hankintaa M-kokoisena. Mutta, jos nyt kävisi tuuri, niin asiahan järjestyisi :)
    janedoe65@luukku.com

    VastaaPoista
  119. Ehottomasti Tempur Ombracio tyyny. Aurinkoisin terveisin Sipe
    sirpa39@jippii.fi

    VastaaPoista
  120. Sen verran kova oon pyörimään unissani, että Ombracio olisi varmasti paras valinta minulle! :) t.Eppuli eve.kolkka@gmail.com

    VastaaPoista
  121. Ombracion haluaisin!
    alvansu@gmail.com

    VastaaPoista
  122. Ombracio sopisi parhaiten moninaisiin nukkumisasentoihini.

    VastaaPoista
  123. Ombracio kiinnostaisi! Toivotaan, että lykästää arvonnassa. Hyviä yöunia ei mikään voita.
    Kiitos kivasta ja monipuolisesta blogista!
    Kevätterveisin Marianne S.

    VastaaPoista
  124. Ombracio -tyyny! irmeli.nieminen@hotmail.com

    VastaaPoista
  125. Ombracio ehdottomasti <3 ! jelena.nieminen@hotmail.com

    VastaaPoista
  126. Ombracio vaikuttaa kaikista monipuolisimmalta sekä minulle sopivimmalta. Sen valitsisin siis, jos arpaonni osuisi kohdalleni. :)

    linnuton.puu@hotmail.com

    VastaaPoista
  127. TEMPUR Ombracio -tyyny tietenkin. Kyllä uni maittaisi...

    kristapasm(at)gmail.com

    VastaaPoista
  128. Ehdottomasti Ombracio :)

    tuikku.lindholm@gmail.com

    VastaaPoista
  129. Symphony kelpaisi minulle
    pauleceb(at)gmail.com

    VastaaPoista
  130. Tempurin tyynyistä haluaisin kovasti testata TEMPUR Ombracio -tyynyä, vaikuttaisi minulle oikein sopivalta. Mukavaa kevättä! t. rva Kainuusta

    VastaaPoista
  131. Symphony näyttää ihanan tukevalta ka pehmoiselta! T. nemilian

    VastaaPoista
  132. Tempur Ombracio -tyyny vaikuttaa sellaiselta, että jumittuneet hartiani ja niskani pitäisi siitä. Osallistun siis arvontaan

    VastaaPoista
  133. Tempur Ombracio olisi ihana näille jumihartioille!

    VastaaPoista
  134. Valintani olisi Ombracio -tyyny. Kiitos kivasta arvonnasta. Kaunista kevättä!
    Terveisin Marikki

    VastaaPoista
  135. TEMPUR Ombracio-tyyny olisi minulle sopivin, kun tykkään rutistaa tyynynin välillä kainalooni. :-)

    Arpaonnea koittaen *Maikki

    VastaaPoista
  136. Minulla on haaveissa Ombarcio-tyyny. Cloud on ollut välillä kokeilussa, mutta se on liian korkea itselleni. Vatsa- ja kylkinukkujana Ombracio täyttäisi varmasti tarpeeni mainiosti!

    VastaaPoista
  137. Ombracio - kuulostaa ja tuntuu niiiiin ihanalta :) Ihana on myös tämä sinun blogisi!

    HannaMK

    VastaaPoista
  138. TEMPUR Ombracio-tyyny olisi minulle sopivin, kun tykkään nukahtaa vatsalleni. Heräänkin aina vatsa- tai kylkiasennosta.

    VastaaPoista
  139. TEMPUR Comfort Cloud -tyyny kyseiseen tyynyy pään painuessa nukkuisen varmasti lapsen unta. :) Ilolla arvonnassa mukana. -tiia-

    tiia68@gmail.com http://minakokeski-ikainen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  140. Symphony sopisi minulle kun nukun sekä selälläni että kyljellä. Toivottavasti onnetar suosii, vanha tyyny alkaa olla aika lättänänlittana.

    janttarainen(AT)luukku.com
    -Janttara

    VastaaPoista
  141. Valintani olisi hauskan mallinen TEMPUR Ombracio-tyyny.
    - amy

    VastaaPoista
  142. Ombracio kiinnostaa erilaisuudellaan!
    Pirkko V

    VastaaPoista
  143. Ombracio kiinnostaa erila isuudellaan.
    Pirkko V

    VastaaPoista
  144. Luulisin, että oikea tyyny minulle olisi Sonata :) Aloitan selälläni, nukahdan kyljelleni, mutta nukun kuulemma suurimman osan ajastani selälläni. Tyynyn vaihtamisella olisi kiva aloittaa ja sitten vaihtaa patjat, jotta hyöty olisi mahdollisimman suuri :) Kiitos taas hyvästä arvonnasta!

    VastaaPoista
  145. Ombracio kiinnostaa erilaisuudellaan.
    Pirkko V

    VastaaPoista
  146. Tempur Comfort Cloud -tyynyä haluaisin kokeilla.
    Päivi S

    VastaaPoista
  147. Comfort Cloud kuulostaakin jo niin ihanalta että hyvät unet taattu. :) T. Maria mariluu(at)gmail.com

    VastaaPoista
  148. Tempur Ombracio ehdottomasti!
    LeenaS

    VastaaPoista
  149. Symphony toisi varmasti huomattavasti nykyistä paremman unen ja levon hartioille :)
    T. MariA

    VastaaPoista
  150. TEMPUR Ombracio -tyynyä olen miettinyt jo aiemminkin. Nukun usein vatsallani ja tuntuu, että tyynytstä on käytössä vain kulma. Olisikohan tämän tyynyn jäljiltä niska aamulla kunnossa.

    VastaaPoista
  151. Comfort Cloud olisi valintani :)
    millal@luukku.com

    VastaaPoista
  152. TEMPUR Ombracio -tyyny olisi kyllä mun valinta :) jelluna8@hotmail.com

    VastaaPoista
  153. Oi ja voi, haaveilen TEMPUR Ombracio -tyynystä. Nukun milloin selällään, kyljellään ja mahallaan, joten tyynyn olisi oltava juuri tuollainen! Joskus kun vaan raskisi panostaa kunnon tyynyyn ja peittoon :)

    Tm.martikainen@gmail.com

    VastaaPoista
  154. Olkapääni vihoittelee ja öisin heräilen hankalaan asentoon. Toivoisin neliapilan muotoista Tempur-tyynyä. Ehkä sen kanssa saisi onnekkaat yöunet!

    VastaaPoista
  155. Valitsisin itselleni Tempur Original -tyynyn, sillä nukun vain ja ainoastaan kyljelläni - ja yksinomaan vasemmalla kyljellä. Niska-hartia-kipuja riittää joka aamulle... Jospa tyyny toisi helpotusta <3
    -Pupuli-

    VastaaPoista
  156. TEMPUR Ombracio -tyyny, koska nukun usein mahallani ja pyörin paljon. :)
    holopaisen_veera [at] luukku.com

    VastaaPoista
  157. Löysin blogisi, joka näyttää juuri sellaiselta jota olen etsinyt. Ja osuinpa tänne sopivaan aikaan :) Haluaisin Tempur Symphonyn, jos arpaonni suosii.
    -Eija P.

    VastaaPoista
  158. Tempur Millennium olisi minun valintani!

    -RiikkaT-

    VastaaPoista
  159. TEMPUR Ombracio-tyyny ehdottomasti tällaiselle yölliselle "ikiliikkujalle" :D

    VastaaPoista
  160. Tempurin Ombracio-tyyny houkuttelee ja haluaisinkin kovasti päästä sitä testaamaan :)

    jenna.mouhu@hotmail.com

    VastaaPoista
  161. TEMPUR-Comfort-Cloud on valintani, jos arpaonni minua suosii. Mukavaa kevättä! :)
    larsbe@jippii.fi

    VastaaPoista
  162. Hei Marjukka,
    Hyvä kun muistutit, että kisa on vielä käynnissä. Millennium on tuttu ja hyväksi todettu. Nyt kelpaisi Ombracio.
    Oikein ihanaa loppuviikkoa!
    t. Aija - jo aiemmin blogiasi kommentoinut, mutta jos joku muukin Aija on liikenteessä, niin laitan nimeen "lisämääreen" H :)

    VastaaPoista
  163. Huikea arvonta. TEMPUR Ombracio -tyyny sopisi varmaankin minulle, sillä vaihdan usein asentoa nukkuessani.

    teekoo81(at)gmail.com

    VastaaPoista
  164. Ombracio ehdottomasti. Se on jo hankintalistalla muutenkin, mutta hintansa vuoksi jäänyt toistaiseksi ostamatta. Nyt kunpa olisi onni myötä :)
    johannamapy@gmail.com

    VastaaPoista
  165. Väännän ja käännän, etsin nukkuma-asentoa ja pyörin pitkälle yöhön, joten Ombracio olisi minullekin hyvä valinta.
    teija(dot)lento(at)elisanet(dot)fi

    VastaaPoista
  166. Ombracion toivoisin itselleni.

    AnneH

    VastaaPoista
  167. Katr-i
    Nukun yleensä vatsallani ja nukkuessa saan herkästi niskani jumiin. TEMPUR Ombracio -tyyny olisi varmaankin sopiva. Opiskelijana se ei kuitenkaan sovi budjettiini, toivottavasto on onnea arvonnassa :)

    VastaaPoista
  168. TEMPUR Ombracio kiitos :)
    isontalonpoikii@gmail.com

    VastaaPoista
  169. Ombaracio, unelmatyynyni :)

    matruskaja at gmail.com

    VastaaPoista
  170. Minulle olisi mieleen Sonata. Ombracioon ei millään löytyisi sopivia tyynyliinoja :D Muuten sekin kiinnostaisi
    nellakos(at)gmail.com

    VastaaPoista
  171. Symphony tyyny, nukun sekä kyljellään, että selällään.
    karicepu(at)gmail.com

    VastaaPoista
  172. TEMPUR Ombracio-tyyny näyttää just mun tyynyltä...
    sampsapie/(at)gmail.com

    VastaaPoista
  173. Symphony takaisi hyvät yöunet
    arskari(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  174. Mäpäs valitsisin siloiselta rantakiveltä näyttävän Sonatan, vaikka olisihan tuo Ombraciokin muotonsa puolesta aika kiehtova :)

    VastaaPoista
  175. Ombracio-tyyny vaikuttaa kiinnostavimmalta
    meretekos(at)gmail.com

    VastaaPoista
  176. Heh hei, olen lukenut hyvää Ombracio-tyynystä, sellaisen kun saisi niin luulenpa, että hymy olisi korviin saakka seuraavat viikot. Olkoon nimimerkkini hymyänaama, en listalta sopivaa vaihtoehtoa löytänyt. Harjoittelen vasta liikkumista näissä blogien ihmemaissa ;-)

    VastaaPoista
  177. Mä valitsisin perinteisen, Tempur Comfort Cloud -tyynyn.
    -StarAnna

    VastaaPoista
  178. Kyllä se menisi Tempur Comfort Cloud - tyynyn puoleen. Osallistun arvontaan sillä :)

    -Jenni

    VastaaPoista
  179. Symphony olis kyllä ihana lahja. :-)

    Elina

    VastaaPoista
  180. Ystäväni, jolla samanlaiset nukkumistavat kuin minulle suositteli ehdottomasti TEMPUR Ombracio -tyynyä:)
    Satu

    VastaaPoista
  181. Sonata olisi minusta mielenkiintoista testata. Kun nukkuu ensin selällään, sitten pyörähtää kyljelleen ja päätyy kuitenkin kaikesta huolimatta vatsalleen, olisi kiva, ettei tarvitsisi enää pyöritellä tyynyäkin.
    -Aapukka

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.