23.5.2014

J. Lindberg pants with a cotton shirt

Helle hellii komeasti tänä perjantaina! Vaan itse olen niin pihatöiden uuvuttama, että taidan ottaa rennosti viikonlopun. Piti kyllä tehdä sun vaikka mitä. Ei ole tämä tyttö tottunut heiluttamaan talikkoa tuntikausia!

No nyt on minullakin löysät housut, se siitä hyvistä ostamattomuuspäätöksistä. Sokos on varsinainen vaaravyöhyke nykyään, sillä siellä on monta todella kivaa merkkiä nykyään, J Lindberg ja Morris vaikkapa mainitakseni. Menin eilen itseasiassa katselemaan uusia boyfriend-farkkuja, mutta sovitettuani näitä housuja, unohdin farkut. Lahkeissa on vetskarit, ne voi pitää aukikin. (Sara S. muuten vinkkasikin kivasta farkkumerkistä, käykääpä katsomassa.)

Nuo Mai Piu Senzan korkkarit ovat vanhat, mutta sen verran väljät, että tykkään käyttää niitä etenkin näin helteillä.

Kotimatkalla alkoi taas viimeaikainen mantrani: minun on pakko oppia ompelemaan, minun on pakko oppia ompelemaan... Näidenkin housujen malli on todella simppeli. Kun viimeksi olin ystäväni Eevan kanssa kaupungilla, hoin vähän väliä: katso, miten helppo tämäkin olisi tehdä itse, katso, miten helppo malli jne jne jne. Olisikohan työväenopistossa ompelukurssia täystumpeloille? Pitäisi kai ensin mennä kolmosluokkalaisten kanssa ajamaan ompelukoneajokortti ensi syksynä...?

Paita saa lötköttää pitkänä takaa. Tykkään yhdistää tällaiseen asuun jotain supernaisellista, kuten vaikka kunnon korot.


  

My outfit today: pants J Lindberg, shirt Denim & Supply, heels Mai Piu Senza

(Kuvista tuli yhtä pikselimössöä, syytän Bloggeria, mutta menköön nyt...)
  
Lämpöistä viikonlopun aloitusta kaikille!

14 kommenttia:

  1. Aurinkoista perjantaita Marjukka. Taas olet yhtä upeana kuin aina...Ihanat noi J.Lindbergin housut.

    Joo itsekin tässä keväällä hämmästyin Sokoksen merkkivalikoimia...ovat ottaneet askeleen oikeaan suuntaan ja kilpailevat mielestäni monen muun liikkeen kanssa nyt hyvillä merkkivalikoimillaan.

    Aurinkoa ja iloa ja viikonlopulle lämpöä!

    PS. Mä en huomaa mitään pikselimössöä...mutta ehkä en osaa siihen kiinnittää huomioita.

    -jaana-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos, houdut ovat päällä todella mukavat. Sokos on todellakin ottanut valikoimiinsa tosi kivoja merkkejä.

      Juu, nyt lämpöä piisaa, onneksi tuulee...

      Poista
  2. Aivan älyttömän ihana asu! Olen katsellut Sokkarilla noita pöksyjä kaihoten ja sovittanutkin, mutta se pienin koko oli mulle valitettavasti iso. Sokkarin valikoimat tietty rules :) Menin muuten ostamaan itselleni sieltä jossain postauksessani esittelemääni Marco Polon valkoista pellavapaitista, mutta tietysti mun koko oli loppu sekä Turusta, että Helsingistä. Ryötti, pitäisi aina ostaa heti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No varmasti sulle nämä isot, mulla 34 ja se oli just hyvä. Oikeassa olet, pitää ostaa heti, muuten se menee... Ja sitten harmittaa.

      Poista
  3. Ihanat lököt ja sopii niin sulle :)

    VastaaPoista
  4. Voi mitkä pöksyt - ja sinulle hoikkana sopivat tosi hyvin. Itsekin jo lököjä sovittelin, mutta leventävät tätä jo ennestään leveää perää vähän liikaa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei kai, jospa vaikka yläosala voisi tasapainottaa?

      Poista
  5. Täällä tunnustautuu yksi, joka ei kanssa osaa ommella. Ompelukone ja minä ei vaan keskustella samaa kieltä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompelu vatii kaiketi kärsivällisyyttä, ja sitä mulla ei ole. Mutta aion opetella jotain jossain vaiheessa. Mä haastan sut mukaan, Maiju!

      Poista
  6. Kaunis klassinen asu! Valkoinen pusero toimii kyllä aina, ja nuo housut - tosi kivat! :)

    Olen muuten huomannut pohtivani ihan samaa tuon ompelun suhteen, tai siis sillä erotuksella, että osaan kyllä ommella, mutta olen muka on kaikkea muuta eikä ompelukonetta koskaan tule kaivettua esiin ja aloitettua mielessä kummitelleita ompeluproggiksia. Silti jatkuvasti mietin, että miten helppo milloin mikäkin vaate olisi tehdä itse! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti!

      Mitä - ei saa hukata taitoaan! Ajattele, miten upeita kellohameita loihtisit itsellesi...

      Poista
  7. Kaunis asu ! Mulla on nyt menossa todellinen mustavalkoinen kausi ( lukuunottamatta farkkuja tietysti ) .
    Vakavassa harkinnassa ompelun aloittaminen uudestaan, saisi ainakin mieleisiä juttuja, eikä tarvitse juosta etsimässä.

    Rentoa viikonloppua !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin sulla todella on! Jännä, kun niitä kausia tulee ja menee. Voi, osaat ommella! Käytä ihmeessä upeaa taitoa!

      Poista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.