22.10.2014

Laukussa tällä hetkellä



Ajattelin kuvata pitkästä aikaa laukkuni sisällön. Viimeksi taisin tehdä samaisen postauksen kolme vuotta sitten. Mulberryn Bayswater, second handina ostettu, oli silloinkin käytössä. Olen taas pitkästä aikaa huomioinut sen, ainoastaan se on kunnon rasvausta vailla. Osaako kukaan neuvoa, millä se kannattaisi käsitellä? Kokomuksia, anyone?

Työlaukkuna vaihtelevat Bayswater, Korsin musta Selma, tai Marc By Marc Jacobsin suklaanruskea Francesca tote. Ihan loistavia laukkuja kaikki. Jos näistä pitäisi ykköslaukku valita, se olisi varmaankin Francesca tote.

Hämmästyin, kun levittelin laukun sisällön sohvalle. Miten se voi olla noin siisti? Ei yhtään rusinan tai pähkinänpalasia lakun pohjalla, ei Elovena-patukan puolikasta, ei plektroja, ei piuhoja, ei runttaantuneita kuitteja tai kauppalappuja. Älkää nyt vain luulko, että laukkuni on yleensä siisti, hehe, jonkinlainen häiriö osui kuvauspäiväksi! Toki bagpod, jonka olen saanut blogin kautta, on ihan loistava järjestäjä. Siinä kulkevat mukana välipalat, käsirasvat ja huulipunat nätissä järjestyksessä.

Uusin hankinta arkipäivän pikkutavaroihin on syyslomalöytö Stockmannilta, Balmuirin ihana, punottu avaimenperä. Se ei ole varmaankaan pikkuoppilaitteni mielestä edellisen avainnauhani, Angry Birdsin veroinen, mutta olen siitä ikionnellinen. Sen voi kiinnittää farkun vyölenkkiin, villatakin napinläpeen, tai vaikka kellon rannekkeeseen. Lisäksi se on tukeva ja todella kaunis.

Kuljetan myös mukanani pientä kalenteria, johon merkkaan kaikki blogia ja omaa elämää koskevat menot. En ole edelleenkään ihan sujut sähköisen kalenterin kanssa... Tai siis osaan käyttää, mutta en tykkää... Onko teissä paperikalenterin ystäviä, vai olenko viimeinen dinosaurus...?

Avaimenperä ja kännykkäkotelo ovat ainoat LV:t, jotka minulla enää on. Tykkään niistä, ja ne pysyvät hyvänä käytössä. Molemmat ovat Palman LV:lta kesältä -12. Pienen Mulberryn käyntikorttikotelon olen saanut ystävältäni lahjaksi.








Huomenna on jo melkein viikonloppu! Lauantaina on Indiedays-päivä, ja olen menossa käymään sekä päivätapahtumassa, että iltahippaloissa. Kiva nähdä blogikollegoita. Muutenkin tuntuu siltä, että tästä jouluun on kaikkea mukavaa luvassa joka viikko. Sillä tavalla sitä jaksaa kummasti pimeän ajan yli. Ja tietenkin uni ja liikunta auttavat jaksamaan, sekä hyvä ruoka. Ja ihanat ihmiset, joista saa virtaa!

Mukavaa iltaa, minä hiippaan nyt telkkarin ääreen katsomaan tallennetun Downton Abbeyn jakson...

9 kommenttia:

  1. Hei, olen puhdistattanut ja rasvauttanut oman Bayswaterini Haagan Suutarilla. Hän on tehnyt loistavaa jälkeä, suosittelen.
    Oskelantie 1, auki 9-17. -Minde-

    VastaaPoista
  2. Et todellakaan ole ainut joka käyttää paperikalenteria! Samaisen valmistajan kalenteri on minullakin käytössä enkä ole siitä kyllä luopumassa ihan lähiaikoina, vaan uutta olen jo katsellut. Ehdottomasti paperinen minulle kiitos, siitä näkee kerralla minusta paljon helpommin kaikki menot.

    Paitsi siis työt, ne pidän töissä työkalenterissa joka taas on sähköpostissa. Jotenkin se on palaverien kanssa paljon helpompi, mutta muuten kyllä liputan paperisen puolesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Työkalenteri on minullakin, kirja sekin, ja pakkohan sinnekin muut menot on laittaa. Kuvan kalenteri on kauniin vanhanaikainen : )

      Poista
  3. Täällä myös yksi dinosaurus - paperikalenterissa omat menot ja joitakin työjuttuja (ihan sen tähden, että muistan katsastaa oikeanlaisen vaatteen päälleni) - sähköinen kalenteri on työsähköpostissani ja siihen kirjaan vain työhön liittyvät asiat. Helpottaa elämää, kun pidän nykyisin työkännykkääkin pääsääntöisesti vain töissä - yksi yritys rajata työ- ja vapaa-aikaa;)
    Kivaa Indiedays -päivää ja gaalaa - itse skippaan kemut ensi viikolla olevan jalkaleikkauksen takia - en ota riskiä sairastua tai hankkia jalkahiertymiä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsi, olisipa ollut kiva nähdä vihdoin viimein!! Tsemppiä leikkaukseen ja toipumista mahdollisimman nopeasti. : )

      Poista
  4. Mulberryn Baywater on aina vaan sellainen laukku josta tykkään:)

    Käytän myös paperikalenteria, teen paljon muistiinpanoja eikä se oikein onnistu puhelimen kanssa, liian hidasta:) Mun puhelimen kalenteri täyttyy ainoastaan ja vain miehen ansiosta eli kun hän täyttää omaansa niin samat jutut ilmestyy myös mun kalenteriin että tiedän koko ajan missä mennään hänen työaikataulujensa suhteen. Tuon palvelun olen kokenut tosi käteväksi mitä puhelimen/ sähköiseen kalenteriin tulee:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, sitä olen itsekin ajatellut, että yhteiset menot voisi laittaa pilveen. No, tuumataan... Paperikalenteri on tosi kiva, ja juu, nopeampi!!

      Poista
  5. Hei, Dino! :) Olen käyttänyt pelkästään sähköistä kalenteria 15 vuotta!

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.