21.11.2014

Harmaa villatakki ja nahkahousut

Oi perjantai! Huusholli siivottu - check, hyvin syöty (tacoja) - check, päikkärit otettu - check! Jäljellä siis rentoa oleilua ja piparitaikinan teko. Jee, talven ensimmäiset piparit leivotaan huomenna, tänään tehdään taikina odottamaan.

Päivän asu käsitti nahkahousut, pari vuotta sitten ostetut, ja edelleen tosi mukavat jalassa. Harmaan Second Femalen villaneuletakin kanssa oli valkoinen tunikapaitis. Ja välillä töissä tuntuu olevan vetoisaa, joten kaulassa oli välillä lämmittämässä Acnen huivi.






knit Second Female / leather pants Selected Femme
boots and scarf Acne / tunic Noa Noa / bag Michael Michael Kors

Rentoa iltaa!

25 kommenttia:

  1. Villa ja nahka sopivat ihanasti yhteen. On kyllä täydellinen asu taas kerran. <3 Kaunista viikonloppua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minustakin sopivat, villa on nahalle pehmeä kontrasti.

      Poista
  2. Tyylikkän rento asu, neuletakki on todella kaunis.

    VastaaPoista
  3. Vitsit, että toi neuletakki on kaunis! Ja mä olen happy, kun maa on valkoinen. Pysyisi vaan ja saa sataa lisääkin. Pääsisi suksimaan...

    Rentoa viikonloppua ja piparkakkuja.

    -jaana-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leivottu on! Täytyy kyllä myöntää, että tänään oli lumen ansiosta ihan mielettömän kaunis valo! Samoin sinulle rentoilua!

      Poista
  4. Jälleen kerran, niin kivan "cosy" ja pehmoisen näköinen asu! Villatakki on aivan mahtava, no tietenkin, pitkä ja harmaa kun kerran on. Aina ne vaan sykähdyttää :) Kertakaikkiaan, asussa on vaan kaikki kohillaan.

    Täälläkin on vietetty perjantai-iltaa rennosti, vähän juustoja, glögiä ja ystävä höpisemässä kuulumisia!
    Kivaa illan jatkoa sinne myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa niin täydelliseltä viikonlopun aloitukselta kuin vain voi! Juu, takki on tosi ihana, mä olen nyt niin noiden pitkien villisten perään!!

      Poista
  5. Ihana villatakki! Ostin itsekin juuri pitkän villatakin mutta harmikseni siitä irtoaa valtavasti "karvaa" sisä- ja ulkopuolelta. Onko sinulla ollut vastaavia ongelmia? Oma takkini on muistaakseni Selected-merkkiä ja ihan laadukkaan oloista villasekoitetta, ei mitään alatyyliä tms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Tässä oli kidmohairia, villaa ja polyamidia. Ei ole sitä ongelmaa, mutta tunnistan ongelman joidenkin entisten villatakkien tai neuleiden kohdalla. Paita on ihan karvassa kohta...

      Poista
  6. Niin on taas minun mieleen asu <3, täydellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, me ollaa vähän asusamikset, heheh...

      Poista
  7. Ihana, tyylikäs Marjukka <3 Kaunis kombo ja ihanat kengät!
    Kuvittelenko vaan, vai olenko näkevinäni tyylissäsi pientä uutta rouheutta? Rockia :)
    Niin tai näin, tykkään kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Et kuvittele, kyllä mun tyyliin on hiipinyt ripaus särmää, mäkin tykkään! Villatakki on iiiihana, as you know.

      Poista
  8. Taas kerran niin upea kokonaisuus <3 Tuntuu, että kaikki muut löytää ihania harmaita, pitkiä neuletakkeja tai neuleita, mä olen kolunnut lähes jokaisen Mansen liikkeen, enkä onnistunut löytämään mieleistä. Saatan toki olla hieman nirso =D ja ihan maltaita en ole valmis maksamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sit vain nettiin etsimään...? Mä taas maksan mielelläni laadukkaasta villatakista vähän enemmän. Monet kasmirneuleistakin ovat jo useita vuosia vanhoja, ja paranevat vain vanhetessaan ; )

      Poista
  9. Siis kauheeta, nyt luin mun viestin uudelleen. Tarkoitus oli siis kirjoittaa "ei mitään akryyliä" eikä alatyyliä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, tekikö puhelin tepposet, joo se on hassua, jos ei huomaa et sanaehdotus on mennyt viestiin. Tulos voi olla varsin hauska!

      Poista
  10. Ihana villatakki mukavan ja rennon näköisessä kokonaisuudessa, tuossa varmaan viihtyy!
    t.Orvokki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, tää on mun varsinainen univormu näinä päivinä. : )

      Poista
  11. Minä näen ensisijassa tuon Korsin laukun (näen aina laukun ensin), joka on todella tyylikäs ja kruunaa asun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kiva. Ensin en ihan ollut varma, tuliko tehtyä hutiostos, mutta se on jämäkkä työlaukku, ja onhan siinä ripaus kultaakin tälle harakalle!

      Poista
  12. Tuo neuletakki on vaan niin makee! olen käynyt sitä kurkkimassa Isa Couturin nettikaupassa mutta en ole
    vielä raaskinut ostaa. Kuinka laadun kanssa, koska minulle tämä second femalen on uusi merkki?

    Hyvä kokonaisuus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta vaikuttaa hyvälaatuiselta, ei irtoa mitään nukkaa, on kevyt ja kidmohair on suloisen tuntuista. Ota oma kokosi, mulla istui omani just eikä melkein.

      Poista
    2. Niin ja myös justfemale.com -löytyy suurempi valikoima, Second Female on sen sisarmerkki.

      Poista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.