9.11.2014

Pipoja ja huiveja kylmiin päiviin

Olette varmaan huomanneet, että olen huivihullu. Mukaan on tullut myös pipohulluus. Arkisin käytän aika paljon baskeria, mutta viikonloppuisin vetäisen monesti pipon päähän. Pipo on kiva myös villakangastakin kanssa, ei pelkästän rennon.

Booztilla* ja Stockmannilla* on tosi hyvät valikoimat kaikenlaisia malleja kaikenlaisissa materiaaleissa. Itse olen huomannut, että vähintään puolet villaa on hyvä olla mukana, pipo on silloin paljon lämpimämpi. Toisaalta ohuessakin pipossa tarkenee hyvin, jos se on vaikkapa sataprosenttista villaa tai kashmiria.



harmaa pipo Tommy Hilfiger / mustatupsuinen pipo Etcetera / musta pipo mjm
harmaa huivi DAY / beige huivi Beck Söndergaard (yllä)

ylärivi: pipot Elvine / UGG / Odd Molly
alarivi: DAY / DAY Tiger of Sweden

Booztiin kirjautuneille on tänään hyvä tarjous: kaksi tuotetta ostettaessa kolmas ilmaiseksi koodilla FXV742H. Tarjous koskee valikoituja tuotteita, ja on voimassa vain tänään.

Hyvää isänpäivää, omalleni jo soitin : )


*mainoslinkkejä

8 kommenttia:

  1. Mä olisin kyllä pipoihmisiä, mutta mulle ei kertakaikkiaan sovi oikeastaan mikään päähine. Lippis päässä olen oikeasti ihan naurettavan näköinen! Toisille ihmisille sopii päähän ihan mikä tahansa, mutta mulle, noup. Ainoa mitä saan aikaa, on hyvät naurut koko perheelle. Ihania nuo pipot olisi, mutta mä yritän pärjätä itse kudotuilla sen harvan kerran, kun popon päähäni laitan. Taidanpa ottaa vähän mallia noista beesin värisistä palmikkopipoista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko sua! Mulla oli vähän samat fibat, kun olin lyhyttukkainen. Nyt, kun hiuksia näkyy reunan alta, pipo tuntuu sopivan vähän paremmin. Mut onhan se kivempi olla ilman päähineitä, talvella en vain tarkene!

      Poista
    2. Usko pois ;D
      EHkä se johtuu just siitä, kun pipon alta ei kurkkaa yhtään hiustupsua, että se jotenkin näyttää hassulta? Mutta on nuo kyllä niin söpiksiä, että väliäkö tuolla olisi, vaikkei sopiskaan!

      Poista
  2. Ihana postaus! Mua jäi kiehtomaan ensimmäisen postauksen pipot ja huivit, etenkin oikean alareunan ihanuus :-----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, kun tykkäsit! Tuli vähän runsaudenpulaa pipoista.

      Poista
  3. Toi hiusjuttu on totta. Täällä myös toinen pipohullu, mieluiten myös tuollaiset tupsulliset.

    VastaaPoista
  4. Mä olen käyttänyt myös baskereita jo vuosia . Pipotkin ovat kivoja , en vain osaa päättää minkälainen päähine olisi minkäkin takin tai huivin ym asusteen kanssa yhteensopivat , ja kengätkin vielä ? Pitäisi varmaan kysyä kaupassa myyjien mielipidettä. :-)

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.