26.2.2015

Kevään must have

Tälle keväälle on muutamia toiveita. Ihan perusjuttuja oikeastaan, mutta sellaisia, jotka tuovat vähän twistiä jokapäiväiseen pukeutumiseen.

Olen monen muotijutun suhteen vähän myöhäisherännäinen, ja joidenkin kohdalla on niin, että sellaista omaan kaappiini ei enää tule... Uskokaa tai älkää, mutta minullakin oli hattu, vuosi oli 1991. Juu, oikeasti, musta huopahattu. Ikinä en oikein siihen sopeutunut, ja se pääsikin myöhemmin koulun naamiaisiin saapasjalkakissa-asuni kruunuksi. Sittemmin hattu taisi löytää tiensä näytelmäpukuvarastoon. Että se hatuista minulla.

Mutta vuoden kesti sulatella Vans-muotia, ja nyt olen ihan hullaantunut! Samoin farkkupäivitys pitäisi tehdä. Kun bootcutit ovat nyt kova juttu, niin otetaan siitä nyt kaikki irti! Toisaalta kunnon boyfriendit ovat myös kevään hankintalistalla.

Rakastan keväisin ja kesäisin ohuita puuvillapaitoja, mielellään vähän pitempiä malleja. Affi-kumppaniltani Zalandolta* löysin heti kaikista mainituista ihania vaihtoehtoja.


raitapaita Filippa K / nahkatakki Oakwood / college-paita Patrizia Pepe / tossut Apair / housut Laurel



neule Samsoe & Samsoe / farkkuhame Esprit / kauluspaita Polo Ralph Lauren
nahkatakki Topshop / tunika Noa Noa / farkut Diesel / espadrillot Pavement


tunika Boss / kultatossut Billi Bi / farkut Levi`s / lenkkarit Nike  / tunika 0039 Italy
Mukavaa iltaa, huomenna on taas perjantai....


Seuraa blogiani Bloglovinissa, Blogit.fi:ssä, Facebookissa ja Instagramissa
*linkit mainoksia

14 kommenttia:

  1. Mikä on vans muoti?

    Terv. Tietämätön

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vans on kenkämerkki, jonka tunnetuin ja jäljitellyin malli on tämä:
      http://collection.vans.eu/eu-en/women/category/shoes/classic-slip-on-shoes-60369.html

      Poista
  2. Kiitos paljon inpsis-kuvista! Minä uskon voivani vannoa, että boyfriend-farkut jäävät väliin - ihan siksi, että ne eivät todellakaan imartele kroppaani. :-)

    Suosittelen kokeilemaan 7 For All Mankind -merkkiä. Minulla on muutamat farkut siltä merkiltä, ja voin suositella lämpimästi. Merkki on hintava, mutta todella laadukas. Lahkeet ovat kyllä pitkät, mutta nehän saa lyhenne(te)ttyä. Onnneksi olen jemmannut merkin bootcut-farkut, koska se tuntuu olevan ajankohtainen. Käytin kyllä niitä sujuvasti vielä viime talveen asti.

    Ah, kevät tuntuu kaikin käsin niin ihanalta. Valon lisääntyminen on se ihanin asia, mutta on kiva, kun käyttöönsä muutakin kuin monta kuukautta pyöritetyn talvivaatevaraston. Täytyykin viikonloppuna oikein tutkia, mitä kevätvaatteita omasta vaatekaapista löytyy ja miettiä, tarvitseeko täydennystä. :-)

    Ihanaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kokeillut Sevenin farkkuja, mutta tiedätkö, ne eivät ole olleet mulle oikein sopivia! Pitkäjalkaisella ystävälläni sen sijaan on upeat Sevenin bootcutit.

      Voi kyllä, ihana, kun valon määrä lisääntyy!!

      Poista
  3. Olen käynyt läpi vaatekaappiani, ja muutaman päivityksen se kaipaa kevättä varten, silkkipaitis ja joku kiva rento puuvillaneule. Eikä raitapaitoja ole koskaa liikaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puuvillaneuleita minäkin kaipaan, mulla on vain villaa... Joo, raitoja vois olla lisää!

      Poista
  4. Hienoa, että rohkaiset meitä taviksia pukeutumaan tyylikkäästi. Erittäin hienoa on, että olet pitänyt perheesi poissa tästä blogista. Monia bloggaajia tuntuu kiinnostavan erityisesti lastensa kuvien esittelyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä kestä. Mieshän mulla on, mutta eipä häntä kiinnosta esiintyä blogissa. Mä olen muutenkin vetänyt aika tiukat rajat, kotia ei liiemmin myös esitellä. Että se on vain tätä mun tyyliä, kosmetiikkaa ja lifestylejuttuja!

      Poista
  5. Ihana katsella noita valmiiksi koottuja must have -juttuja, niistä muodostaa nopeasti kokonaiskuvan siitä, mikä on pinnalla, mikä sopisi itselle ja mitä pitäisi hankkia. Aika hyvällä mallilla tuntuisi vaatekaapin sisältö olevan jo tällä hetkellä - bikertakki on, raitaneuleen ja kapeat mustat puvunhousut hankin just. Farkkuja on sekä kapeita että bootcutit, mutta nuo Dieselin tummansiniset hieman vyötäröltä madalletut bootcutit sopisivat kyllä meitsillekin, omani ovat hieman vaaleammat. Boyfrendit eivät tunnu ihan omalta, näyttävät kyllä toisten yllä ihan kivoilta! Paitapuseroita ei kai koskaan voi olla liikaa, mulla on tällä hetkellä pari valkoista, musta ja hennon roosa ihanan pehmoinen Calvin Kleinin paitis, joka sopii näin kevääseen farkkujen kanssa kivasti. Malliltaan mulle sopivat tyköistuvat, muotoon ommellut normaalipituiset paitikset pitkiä paremmin, pienikokoinen kun olen. Kauniilta kyllä näytti tuo pitkä nudenvärinen tunika, väri on aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäät, minäkin tykkään väsätä noita kollaaseja. Se vie kyllä paljon aikaa, mutta on vähän kuin paperinuken vaatteilla leikkisi... Onneksi nyt on melkein millaiset farkut vain muotia, etsii itselleen vain ne sopivimmat! Oi, roosa on niin söötti kevääksi!

      Poista
  6. Kiitti Marjukka tästä Must Have -postauksesta ja ideoista. Ideat otetaan aina ilolla vastaan, kun tuntuu että oma mielikuvitus vaatteiden yhdistelyllä välillä junnaa paikallaan.

    Ja nopea tsekkaus, niin yllä olevat löytyy vaatekaapistani (uusin hankintani on maanantaina lunchilla ostamani vansit).

    Ihanaa perjantaita ja viikkistä!

    -jaana-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitisiköhän munkin tempaisa Vansit? Billi Billä, jonka kengistä tykkään, nuo tossut olivat liian pienet omassa koossani, mitenhän Vansien koot? Pitäisi varmaan käydä stadissa kokeilemassa niitä. Hei hienoa, sulla on sitten kevät kasassa!

      Poista
    2. Normi kengänkokoni on 37 ja Nuden vansit otin samassa koossa.

      -jaana-

      Poista
  7. Tai siis ne Vansit! Kävin eilen uudelleen ostamassa Nuden mustat nilkkurit. Menee jo asiat sekaisin. Sorry!

    -jaana-

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.