11.2.2015

Ruutupaidassa



Harvoin sitä ilahtuu niin heräteostoksesta, kuin minä Bik Bokin ruutupaidastani. Pitääkin katsella useammin H&M:n ja muiden ketjujen paitiksia. Pyysin teiltä stailausvinkkejä paitaan, kiitos niistä! Yhdistin uutukaisen lempifarkkuihini, Mos Moshin Naomeihin. Ja jotta kokonaisuus ei menisi liian kantriksi (vaikkapa mitä minulla on kantria vastaan, as you know!) pistin paidan ylle vielä skarppiakin skarpimman bleiserin. Filippa K:n bleiseri on täydellinen kaveri rennolle paidalle. Jalkaan vielä mokkakorot, niin kokonaisuus on oikein mutkaton.

Paita on kertaalleen pestykin, ja hyvänä pysyi.



  
shirt Bik Bok / jeans Mos Mosh / jacket Filippa K
heels Banana Republic / necklace Maanesten

Olen muuten tehnyt radikaalin muutoksen - menen nukkumaan tuntia aikaisemmin kuin yleensä. Näin on kulunut jo pari viikkoa. Nukkumassa ollaan siis jo kymmeneltä. Pieni juttu, suuri muutos aamussa! Toisenkin jutun huomasin olossani tänään - on aika aloittaa allergialääkkeet...
Leppoisaa iltaa!
Ps. Onko muita perjantaina talviloman aloittavia?

14 kommenttia:

  1. Olen kanssasi samaa mieltä, paitis oli hyvä ostos. Ja nuo sinun kengät, ihanista ihanimmat. Oikein hyvää lomaa sinulle ja muille loman aloittaville. Minä lomailen sitten vkolla 13. -Vuokko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viähän myöhempi loma olisi enemmän mieleen, tää tulee vähän äkkiä joulun jälkeen. Kiitos, kyllähän pieni huili on mukava!

      Poista
  2. Voi ei nyt jo allergialääkkeet!? Mä en huomannu lenkillä vielä mitään.. kai? Mikä sua allergisoi? Toivottavasti itelle ei tuu oireita vielä vähään aikaan. Mä olin jo talvilomalla ja joo oli vähän liian nopeesti joulun jälkeen, ens vuonna otan sen helmikuun loppuun tammikuun lopun sijasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua allergisoi siitepöly. Taatusti nyt jo kantautuu etelästä jotain, kun niin on aivastuttanut. Joo, tässä vielä ehtii allergiallääkeitä syödä, toivottavasti sun ei tarvitse vielä vähään aikaan niille alkaa. Oho, sun loma oli tosi nopeeta, varmasti helmikuun loppu on parempi aika.

      Poista
  3. Hyvä ostos, ehdottomasti. Ja kivasti yhdistetty jakun kanssa, tykkään.

    Minulla se loma on vasta maaliskuussa, omasta toiveesta, vastahan minä joulukuussa lomailin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin teit ; ) Itse kun ei voi oikein vaikuttaa koulujen loma-aikoihin...

      Poista
  4. Talviloma alkaa minullakin perjantaina. Ihanaa!! Opettajan työssä parasta on lomat. No, on oppilaatkin ihan kivoja, toisinaan. ;) Minä ihmettelin tänään myös, että miten aivastuttaa kokoajan. Täytyy aloittaa allergialääkitys taas.

    Laura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, lomat ovat kyllä iso etu: ) En siis ole yksin niiskuttamassa, mä aivastelin myös muutaman kerran - merkit ovat selvät...

      Poista
  5. Minulla unet jäävät arkisin noin 6-7 tuntiin (olen iltavirkku), ja sillä miten kuten pärjää, mutta jos mennään tuonne noin viiteen tuntiin, niin luovat ajatukset ovat kyllä mennyttä. Voin hyvin kuvitella, että aikaisempi nukkumaanmeno tuo kyllä ihmeesti puhtia arkeen. Hyvää talvilomaa! nm Petra

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Aika vähillä unilla pärjäät meikäläiseen verrattuna, viiden tunnin unilla sitä on ihan täyszombi! Suosittelen unirytmin aikaistamista. Tosin sit alkaa jo kahdeksalta väsyttää...

      Poista
  6. Kauniin värinen paita! Ihanaa lomaa sinulle, itse olen lähdössä Teneriffalle maaliskuussa. Voit valvoa sitten lomalla myöhään :)
    Maria E.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa, sitten ilmatkin ovat jo tosi suloiset siellä. Juu, kyllä rytmiä pitää lomalla vähän kääntää!

      Poista
  7. Eikä, nyt jo allergiaa...? :( Itse en ole allerginen, mutta mies ja toinen pojista sitten sitäkin allergisempia. Voi plääh!

    Ja vitsi kun minäkin saisin skarpattua tuon nukkumisen suhteen. Mun unet jää niin vähiin, etten kehtaa edes tunnustaa...

    Hanna

    VastaaPoista
  8. Kyllä, poikkeuksellisesti minäkin lomailen jo nyt. Viikonlopuksi pois (terveiset junasta), ja sitten varsinainen lomaviikko - jää nähtäväksi ;) t. Aija

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.