8.7.2015

Sunnuntai-illan lämmössä



Sunnuntaina oli täällä Etelä-Suomessa ihana ilma. Vielä silloin. Päätimme mieheni kanssa ribsien syömisen jälkeen lähteä vähän jaloittelemaan, ja suuntasimme alkuillasta kohti Sibelius-puistoa, missä komeilee Eila Hiltusen upea taideteos. Vitsailin matkalla, että olemme monumentilla varmaan parinkymmenen japanilaisen kassa, ja oikeassa olin.

Blogeissa on pyörinyt hauska "En ole koskaan...", ja kuulkaas, en ollut koskaan käynyt Sibelius-monumentilla! Näin on! Nyt on sekin korjattu. Sen jälkeen käveleskelimme puistossa ja kävimme katsomassa sympaattista kahvila Regattaa, jossa kuitenkin oli niin mahtavan pitkä jono, että päätimme lähteä Munkanrantaan.

Niinpä istuimme reilun tunnin Torpanrannassa ihanassa illassa, ja kävi vielä niin, että tuli nälkäkin. No, salaatit eteen vain. Olo oli vähän kuin ulkomailla. Oli aika hiljainen ilta, turisteja oli kyllä ympärillä. Tykkään seurata ihmisiä, ja miettiä, mistähän he tulevat ja millaisia he ovat...

Olen jämähtänyt noihin Zaran farkkuihin, niin helpot ja rennot. Paita on saatu Villa Tremondosta, Hipaneman rannekorun olen tilannut Ragladysta. Korikassi on matkamuisto Menorcalta, sandaalit ihanat Michael Michael Korsit, lasit Bijou Brigittestä.






jeans Zara / shirt Villa Tremondo / bag from Menorca
wedges Michael Michael Kors / bracelet Hipanema /belt old
sunnies Bijou Brigitte / watch Gant (from Zoom Design)


Hampaat alkavat muuten olla jo todella suorassa, nyt suussa on muotit 12, ja kaksien muottien jälkeen ylähampaani ovat lopullisessa asennossa. Hurjaa! Hymy on muuttunut kyllä erilaiseksi, kun oikea etuhammas ei enää törrötä.

Tänään saan ystäväni loppuviikoksi kylään, ihanaa! Mukavaa keskiviikkoa teillekin! Ja osallistukaapa arvontaan alla...


Seuraa blogiani Bloglovinissa, Blogit.fi:ssä, Facebookissa ja Instagramissa

10 kommenttia:

  1. Kylläpä meillä on samanlainen vaatemaku paitsi minä en omista "revittyjä" farkkuja. Olisipa lämpimiä kesäpäiviä ja -iltoja, jolloin voisi pukeutua näin kevyesti. Nyt on niin viileää, että pitää etsiä pitkähihaista ja vielä takki päälle. Mukavaa viikon jatkoa. Kohta taas on viikonloppu. -Vuokko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen nyt tosi hurahtanut noihin revittyihin. Vaan hullulta tuntuu, että niistäkin pitää maksaa, rikkinäisistä farkuista...; )

      Poista
  2. Sinä kyllä vaikutat niin aurinkoiselta ja ihanalta ihmiseltä :)
    http://matildaselin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi että, kiitos! Kyllä mä olen yleensä tosi hyväntuulinen!

      Poista
  3. Voi ihanat kuvat! Niin kauniin kesäiset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesä kesti sen muutaman päivän, nyyh... Ei vais, ihan kiva kesä on menossa säistä huolimatta! Toivottavasti sullakin!

      Poista
  4. Vautsit, kuinka hyväntuulisia ja ihania kuvia:) Joskus on kiva pyöriä Helsingissäkin "turistina"...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö, mä voisin hyvin paikata yleissivistystä käymällä esim. Kansallismuseossa, en muista käyneeni siellä. Helsinki on kiva kaupunki!

      Poista
  5. Mä niin rakastan noita farkkuja, minulla on sama malli <3. Ja niin ihania kuvia taas, kesäisen kepeitä!

    Ja täällä kanssa on hampaat suorassa, pientä hienosäätöä enää…

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa, kohta saat raudat veks! Mulla vielä kestää, mut yli puolenvälin silti!

      Poista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.