13.9.2015

Nilkkuri- ja saapasaika!

Ilmat alkavat pikku hiljaa viiletä, ja on aika ottaa esille syksyn nilkkurit ja saappaat. Omat hankintani olen jo tehnyt, eli yhdet saappaat ja viininpunaiset korkeat nauhakengät, jotka esiintyvät täällä. Viininpunainen on tämän(kin) syksyn lempivärini, ja kengissä se näyttää erityisen upealta päivittäen harmaat, mustat ja siniset vaatteet upeasti tähän syksyyn.

Zalandon* valikoimista kokosin kollaaseihin upeita kenkäpareja.

Perinteinen johdpur-malli on kaunis kapeiden housujen kanssa:



1. Billi Bi 2. Napapijri
2. Gabor 4. Geox
5. Zign 6. Gant


Lempivärissäni viininpunaisessa löytyy vaikka mitä kivoja siroista ja naisellisista malleista vähän rouheisimpiinkin.
1. Tom Tailor Denim 2. Perlato
3. Maripé 3. Perlato
4. Inuovo 6. Esprit


Klassinen saapas matalana ja korkeana on aina hyvä hankinta ja kestää aikaa. Ylipolvensaappaista en ole kovin innostunut, mutta numerot viisi ja kuusi voisin ottaa omaan kaappiinikin.

1. MICHAEL Michael Kors 2. Pier One
3. Unisa (suosikki!!) 4. Lamica
5. SPM 6. Harley Davidson


Perusnilkkuri korolla on itselleni ehdoton ykkönen. Älä vierasta turhaan plato-pohjaa! Se antaa pituutta pari senttiä lisää ja on lisäksi miellyttävä kävellessä kovalla pohjalla.


1. Unisa 2. Unisa
3. s.Óliver 4. Tamaris
5. Buffalo 6. Clarks


Mukavaa sunnuntaita!

8 kommenttia:

  1. Oih ! Mitkä on nuo toiseksi ylimmäisenä kuvassa olevat nro 5 ! Se just puuttui ( tosin en linkeistä päässyt kuin Zalandon ilmoitukseen sivua ei löydy ?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ilmoituksesta! Korjasin linkin, toivottavasti toimii! Se on Inuovon buutsi.

      Poista
  2. Kauniita nilkkureita ja saappaita! Ihanaa kun saa pian vetäistä Gaborit jalkaan.

    VastaaPoista
  3. Kyllä vaan on kaikki niin kauniita. Vuodesta toiseen mun silmää hivelevät Korsin tapaiset matalat ratsastussaappaat. Niissä vain on sitä jotain! Samaten Unisan korkeat saappaat, ah, niin naiselliset!
    Sellaisille mulla olisi aukko kaapissa, mutta odottelen vielä, etät mitä kauniita kauppoihin vielä tulee...
    Mä sitten niin tykkään näista kollasityyppisistä postauksista, vaikka niissä on varmasti kirjoittajalle kyllä vaivaa, mutta lukijalle helpotusta hankintohin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korsit ovat tosi, tosi upeat! Ja Unisan kengistä tietää, että ne ovat hyvät jalassa.

      Kollaasien teko on kaikista aikaavievintä näistä "jokapäivän postauksista". Mulla meni aikaa tuohon yli kolme tuntia, mut sama täällä, mä aina tutkin innoissani muiden kollaasit, kuten J. Karjalainen lauloi "Mikä mahtaa olla in!"

      Poista
  4. Milloin sitä kehtais alkaa käyttää saappaita? Ei toki ehkä nyt vielä, varsinkaan sateella, mutta toisaalta johan tuolla saappaita näkee.

    Mullekin kelpais saappaista noi vitoset, muut jäis kauppaan. Alimman kuvan nilkkureista mulla onkin noi Buffalot, ne on kivat, mutta pahus kun mä olen niin lyhyt, etten voi käyttää nilkkureita kuin lyhyen hameen kanssa. Nyt oon turhan "pulskassa" kunnossa lyhyeen hameeseen, niin nilkkurit jää kaappiin. Pitkän tai polvipituisen hameen kanssa tällainen tappi näyttää vielä tappijalkaisemmalta nilkkurien kanssa :/.

    Sokoksella on ihanat Hilfigerin nilkkurit. Olis olleet just mun tyyppiset farkkujen ja housujen kanssa käytettäväksi, mutta inhaa kun puolikoko puuttuu, olivat siis isot ja säästin, kun en tuhlannut niihin sitä noin 200 euroa. Heh :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puolikoon puuttuminen onkin sellainen juttu, että kukkaro saattaa kiittää. Ai sulle on TH sellainen, mulle on Vagabond... En oo vielä käyttänyt saappaita, on ollut niin lämmin, mut ehkä sitten, kun lämpötila putoaa alle 10... Olisiko se sellainen hyväksyttävä syy ; )

      Poista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.