25.1.2016

IsaDoran varjostuspaletti



Olen tainnut ennekin mainita, että päivittäiskosmetiikan yksi suursuosikkejani on IsaDora. Eikös se ole ruotsalainen merkki? Ihan ensimmäinen IsaDora-ostokseni joskus ajat sitten oli luomiväripaletti, viiden mattaruskean napin setti. Niitä olen kuluttanut kaksi tai kolme, myös harmaa-musta setti on tuttu. Sittemmin olen laajentanut kulmakynään, vedenkestävään rajauskynään ja viimeksi varjostuspuuteriin. Ainoastaan huulipunista en ole niin paljon tykännyt kuin vaikkapa Lumenen tai Maybellinen punista.

Edellinen varjostuspuuterini alkoi näyttämään pohjaa, joten uudelle oli tarvetta. Tämän paletin sävyt ovat lämpimät, mutta eivät liiaksi - kukapa nyt tahtoisi kulkea posket oransseina... Uudesta Trendistä luin kosmetiikkasivuilta, että vaalealle (valkoiselle minun tapauksessani) talvi-iholle aavistuksen lämpimämpi sävy on parempi. Näin on! Tummimmalla sävyllä varjostan, seuraavaa sävyä laitan poskipäille ja vaaleinta sipaisen otsalle ja leuan päälle. Laitan sitä myös pohjaväriksi silmämeikillekin, hyvin toimii.



Varjostuksien jälkeen olen laittanut ruskeat luomivärit, rajaukset sekä mustaa maskaraa. Huulipunani on ikisuosikki L`Orealin roosahtava nude. Tuollainen nudemeikki on oikeastaan tosi kivannäköinen. Jos joku kaipaa kuvia, niin syy, miksi en ole laittanut lähempiä kuvia meikistäni on se, että mielestäni en ole niin taitava meikkaaja, että se kestäisi lähemmän tarkastelun, hehheh. Netti pullistelee taitavia meikkaajia. Liikaa en kuitenkaan pakkeleita laita, less is better! Ja ehkäpä vielä rohkaistun laittamaan meikkikuviakin, kuka tietää!

Onko IsaDora tuttu merkki teille? Mukavaa maanantaita kaikille!
 

11 kommenttia:

  1. Mulla on ollut joitakin Isadoran tuotteita; luomivärejä, kynsilakkoja yms. Ihan hyviä ovat olleet.

    VastaaPoista
  2. Kiitos muistutuksesta - minun on pitänyt ostaa tuo varjostuspaletti vaan aina on unohtunut kauppareissuilla. Myös minä tykkään Isadoran meikeistä - kynsilakat ovat hintaansa nähden tosi hyviä ja Isadoran 38 ripsari on ihan kelpo vaihtoehto Sensain vastaavalle. Ja kun luomivärikin on taas hakusessa, täytyypä katsastaa nuo Isadoran valikoimatkin.
    Hyvää uutta viikkoa, Marjukka <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luomivärit ovat todella hyviä, varsinkin ne viiden napin paletit. Loistava pigmentti ja helppo levittää! Kiitti mukavaa viikon jatkoa!!

      Poista
  3. Joo kyllä, Isadora on ruotsalainen merkki. Olen jo pidempään miettinyt, että olisi kiva hankkia joku contouring-tuote, mutta mihinkään super-tyyriseen en ole halunnut laittaa rahoja, kun ei voi tietää tuleeko siitä mitään.

    Tuota Isadoran palettia voisin mielelläni kokeillakin!

    PS. Blogissani on sulle haaste!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti haasteesta, olipa taas kiva vastata!

      Niinhän se on tosiaan. Mulla sama juttu, en halunnut kovin kallista. Ja oli kiva ostaa vaihteeksi vähän lämpimämmän sävyinen paletti.

      Poista
  4. Isadoran meikit ovat mullakin olleet vuosia käytössä, varsinkin luomiväripaletit. Sen jälkeen kun Lumenen valikoimista poistui suosikkipalettini Ruususiipi (ruskeaan taittava violetti) olen käyttänyt enimmäkseen Isadoran ruskean tai roosan/liilan/violetin -sävyisiä paletteja, jotka sopivat tummanruskeille silmilleni. Huulipunista olen samaa mieltä, Maybelline ja Lumene ovat parempia, samoin Rimmeliltä olen löytänyt ihanan roosan sävyn. Nuderoosat huulet ovat hyvä pari tummille sumusilmille :) Tuo varjostuspaletti näyttää tosi hyvältä, pitäisi minunkin kokeilla, ei tarvitsisi reissatessakaan pitää isoja aurinkopuuteri- ja poskipunarasioita mukana vaan kaikki olisi kompaktisti yhdessä, hieno juttu! T: Ansu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuderoosat ja tummat silmät ovat ihan mahtava pari. Mä en osaa oikein kirkkaita punia käyttääkään, minusta ne eivät sovi minulle, mieluummin just kororstan silmiä. Varsinaista poskipunaahan tuossa ei ole, mutta minusta ainakin näytti "punana" ihan kivalle talvi-iholla!

      Poista
  5. Minä taas en ole KOSKAAN käyttänyt Isadoraa. Outoa? Jostain syystä joskus ammoisina aikoina luulin, että se on huono halpismerkki, mutta tyttäreni tietää paremmin ja n. viikko sitten valisti minua, että olen aivan väärässä :). Vielä en ole kuitenkaan heidän meikkihyllylleen löytänyt.

    Varjostuksista sen verran, etten kauheasti itse käytä, kun oon näin lommoposkinen ilmankin. Varjoja löytyy vaikka muille jakaa :). Silleen aattelen, että se on lommoisille poskille turhaa. Otsan sivuille ja hiusrajaan voi himpun sipaista aurinkopuuteria tai ihan poskipunaa. Tai siis minä näin. Mutta mä olen muutenkin hiukan laiska meikkaaja sillä tavalla ollut. Yritän parhaani mukaan parantaa tapojani :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyttäresi tietää, usko häntä! ; ) Luomivärejä suosittelen tosi kovasti, erinomainen hinta-laatusuhde! Nooo, ikinä ei ole liian myöhäistä kokeilla jotain uutta ; )

      Poista
    2. Joo, olen vihdoinkin päässyt meikkivoiteen ja siveltimien saloihin. Kaikkina näinä vuosina en ole noita osannut käyttää, mutta nyt. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan ja näin, kun viiskymppiä lähenee ja rypyt lisääntyy kovaa vauhtia, on hyvä oppia tavoille :D

      Poista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.