14.1.2016

Talvi-ihon kuivuutta vastaan



Sain joulukuussa Lumenelta mielenkiintoisen tuotteen testiin. Lumene LAB:ilta oli tullut uutuus Age Reversing Syväkorjaava Hoitotiiviste. Olen Environin löydettyäni kokeillut laiskanlaisesti uutta kosmetiikkaa, mutta Lumeneen olen harvoin pettynyt, joten tätä halusin ehdottomasti kokeilla. Kosteutus on ihonhoidon a ja o, hyvän meikin ja muutenkin kauniin ihon perusta.

Tiiviste on seerumiakin kevyempi tuote, joka sisältää tunturimustikkaa, hyaluronihappoa ja Lipofilling-yhdistettä. Eli luvassa oli ekstra-annos vitamiineja ja boostia. Vaikka tuote lupaa kiinteyttää ihoa, minä lähdin hakemaan nimenomaan kosteutusta hivenen pintakuivalle talvi-iholleni.

Dermarollaus meni tauolle joulun aikaan sairastelun vuoksi, joten oli hyvä tilaisuus kokeilla tätä. Aine on pakattu tiiviiseen putkiloon, jossa on pipetti annostelua varten. Oma tekniikkani on ronski: annostellaan reilusti ainetta ja levitetään sitä puhdistetulle iholle kevyesti hieroen niin kauan, ettö aine on imeytynyt. Kosmetologini sanoi kerran, että anna ihollesi niin paljon kosteutta, kuin se ottaa vastaan, joten seerumeilla olen kyllä lotraillut. Hoitotiivisteen päälle laitan normaalit Environit.

Eipä ole tarvinnut pettyä tälläkään kertaa Lumeneen! Iho näyttää kosteutetulta, kuivia länttejä tai hilseilyjä ei ole - paitsi olisin kyllä kosmetologille valmis joulun suklaiden syöntien jälkeen. Olen käyttänyt tiivistettä nyt neljä viikkoa. Olen juonut reilusti vettä (ja lisännyt aamuveteen lusikallisen kollageeni-tyrni-tiivistettä, siitä myöhemmin lisää), joten kosteudesta on todella nyt huolehdittu! Kuvan pullollinen on nyt kohta tyhjä, ja seuraavaksi testaan erästä toista kosteuttavaa seerumia, mutta voisin hyvin kuvitella palaavani tähän takaisin.
 
Eipä muuta kuin mukavaa torstaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.