29.3.2016

Lombardia-huivi



Huiviperheeni uusin tulokas on Balmuirin suloinen Lombardia värissä nutria-valkoinen. Huivi on juuri sopivan paksuinen tällaiseen välikauteen. Omistan myös viininpunaisen Lombardian, mutta se on selvästi syksyn huivi. Vaalean aion yhdistää rennosti farkkuihin tai vahapintaisiin housuihin, mutta se on myös hyvännäköinen kaveri rotsille tai trenssille.

Lombardiat tehdään Italiassa samassa tehtaassa kuin LV:n huivit. Vaan on Lombardia niin paljon enemmän mieleeni. Huivia voi pitää myös niin, että vaaleampi puoli on hallitseva, nyt olen valinnut nutrian päällysväriksi.

Arvatkaa, kuka muuten raahusti tänään mustassa talvipalttoossa ja raskaissa saappaissa...? En vain vielä uskalla kovin keväiseksi heittäytyä.







Työpäiväkin sujui hyvin. Pidän peukkuja, että kellojen siirrosta selvittiin todella helpolla. Pääsiäinen sattui hyvään saumaan, kun sai pari päivää siirtyä uuteen rytmiin. Joihinkin kellojen siirto ei vaikuta mitenkään, mutta itse olen kyllä herkkä sille. Mitenkäs te, onko hankalaa siirtyä kesäaikaan?

Nyt syömään, sitten liikkumaan! Arvonnan voittaja huomisaamun postauksessa! Mukavaa iltaa kaikille!



*huivi saatu blogin kautta, bloggaaja ei hyödy linkeistä rahallisesti

7 kommenttia:

  1. Ihana huivi! Tuollaisen olen ajatellut tilata kunhan kotimaahan tulo lähestyy niin että pystyn hakemaan huivin postista. Vai myyköhän Stockmann tuota myös? Tuo väri sopii hyvin esim mustan ja sinisen kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun tilaat mun koodin kautta (bannerissa), saat -15% (en hyödy ostosta rahallisesti). Se on i-h-a-n-a. Täydellinen. Niin sopii, ja valkoisen tietty.

      Poista
    2. Kiitos, käytän sitä :)

      Poista
  2. Kaunis huivi ja kauniit kuvat! Aurinkoista päivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sulla on ihana blogi, Münchenin pääsiäiskuvat sytyttivät halun päästä sinne uudelleen... ; )

      Poista
  3. Ihana huivi ja minustakin ihanampi kuin LV :)

    Kellojen siirtoa en edes huomaa, kun muutenkin nukun aika myöhään ja olen hyväuninen. Mutta moni on sanonut, ettei tunnu kivalta. Onneksi ei ole allergiaakaan, mun vaiva on päänsärky, se kiusaa välillä. Kai sitä jokaisella jokin heikko kohta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi onnellinen, saat nukkua aamulla kylliksesi! Mulla on ihan tuskaa aamunousut, ovat aina olleet. Toisaalta pääsen välillä töistä tosi aikaisin, kuten tänään. Päänsärky on kurjaa, sitä taas minä poden todella, todella harvoin.

      Poista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.