4.3.2016

Perjantailässähdys



Saako lässähtää? Koko viikon olen painanut tukka putkella menemään. Alkuviikolla on töissä pitkiä päiviä, enkä ole vielä päässyt loman jälkeen oikeen rytmiin (parasta olisi musamaikan rytmiin päästä). Tänään kävin Nectarinen kevättä kurkkaamassa, ja ensi viikolla tulee siitä maistiaisia tänne blogiin. Eilen illalla sitten olin tapaamassa Piaa, jonka blogin uusitut sivut muuten avautuvat tänään noin iltaseitsemältä! Kannattaa käydä kurkkaamassa. Happy Days-blogin Ida koodaa hänenkin sivunsa. Höpöteltiin pitkään niitä näitä.

Sivuista puheenollen, olen saanut paljon viestejä, että blogi ei toimi Androidin mobiilina, nettilookina kyllä. Koodarini on tietoinen asiasta, ja toivottavasti hän ehtii pian korjata asian. Jos ei muuta, niin sitten hän korjaa koodia uusiksi. Olkaa siis pliis kärsivällisiä, ongelma kyllä varmasti korjataan ennen pitkää. En ole vain hirveästi viitsinyt painostaa Idaa, joka on paitsi kipeenä, myös tosi kiireinen työnsä ja opiskelujensa kanssa. Mutta ongelma on tiedossa ja ratkaistaan varmasti!

Arvatkaa, kuka söi tänään pullaa ja muutaman suklaapalan. Sinne meni kahden kuukauden namilakko. Mutta vaikka pulla ja suklaa olikin hyvää, en tuntenut mitään ekstaasia niitä syödessäni. Siis sellaista tunnetta, että tänne lisää ja äkkiä.

Huomenna onkin sitten mukava päivä. Aamulla saa nukkua... Sitten vähän siivotaan, sillä illalla tulee ystäviä kyläilemään. (Minulla on varattuna killerijälkiruoka - jotain ihan taivaallisen hyvää...)Aikomus on myös huomenna vetää kunnon treenit, sillä kas, taas on viikko jäänyt välistä.

Mutta nyt minulla on iltatreffit kahden ihanan miehen kanssa - omani ja Harvey Specterin. Taidan siis vetäytyä telkkarin ääreen ojolleni.




Mukavaa iltaa!

10 kommenttia:

  1. Aah, Harvey... Mä vietin kolme tiivistä päivää Harveyn kanssa pari viikkoa sitten ja nyt odottelen kuumeisesti viidettä kautta, joka taitaakin ollas aikas jännä.

    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuudeskin on jo tilattu, että onneksi me ei Harveystä päästä eroon ihan heti!

      Poista
  2. Huh, ette arvaakaan miten jännittävää vaan odotella.. Emme onnistuneet valitettavasti ihan seitsemäksi.. Koodauksen kanssa ei ollut mitään ongelmia, mutta domainiin siirto veikin enemmän aikaa kuin osasimme odottaa. Kivaa viikonloppua kaikille, erityisesti mun ihanaiselle ystävälle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loppu hyvin, kaikki hyvin! Kiitos samoin sinne päin!

      Poista
  3. Lässähtäminen on ihan parasta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus pitää vain antaa olla ja lopettaa häärääminen!

      Poista
  4. Mä olen viettänyt koko viikonlopun Kevin Spaceyn ja House of Cardsin kanssa, ja nyt jo jaksot katsottu. Mitä nyt katsottaisiin...?
    ps. Harvey katsottu jo..
    TerhiR

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nashville!!! Mä rakastan sitä sarjaa... Jos tykkäät vähän rajummasta setistä, niin Black Sails HBO:lta. Mulla vielä kolme jaksoa jäljellä Suitsia...yhhyyy...

      Poista
  5. Oi Suits, Jessica ja Donna myös <3. Ahmin juuri 5. tuotantokauden ja nyt taitaa olla, että pitää odottaa 6:ta, kun viime keskiviikon jakso taisi olla viimeinen valmiina olevista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä sä katsoit viitoskauden? Voi vitsi, Jessica on niin upee ja mikä puvustus, kuolaan hänen vaatteitaan. Telkkarin hotein nainen. Kuutonen on tosiaan tilattu, hyvä, että se jatkuu.

      Poista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.