14.8.2016

Ne ovat taas täällä - ihanimmat syysneuleet!

Jippii - kuulkaa minä tykkään, kun voi käyttää taas neuleita. Neule on minulla tässä kuussa korvannut takit. Vetäisen aamulla niskaani pitkä ja pehmoisen neuletakin, ja sillä pärjää hienosti.

Neuletakkini ovat yksivärisiä, mutta olen kovasti katsellut tuollaisia monivärisiä. Kun niiden värit pysyttelevät omassa värikartassa, on helppo yhdistellä vaatteita keskenään.

Booztiltahan* löytyy vaikka mitä ihanaa, niin makeita pohjoismaisia merkkejä siellä on myynnissä. Joka kuvassa on suosikkeja! Ekan kollaasin Dayn neulepaitaa olen katsellut siitä asti, kun se tuli myyntiin. Tokan kollaasin Samsoe & Samsoen ihana neule olisi just passeli. Viimeisessä kollaasissa Gestuzin ihana vyöllinen pitkä neule on herkku!




Kamelinvärinen neuletakki on aina hyvä ostos, klassinen, monikäyttöinen. Tykkään kyllä noista kaikista!




Harmaa ei petä. Kuinka monta harmaata neuletakkia on liikaa? Voiko niitä olla liikaa, en usko, jos minulta kysytään.




Mukavaa sunnuntaita! Minä jatkan vielä työjuttuja...


*adlinks

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.