18.8.2016

Repeat Easy Knit-neule ja kultainen pelto



Viljapellon väri on kuin kulta, lauletaan unkarilaisessa kansanlaulussa. Joka vuosi ihailen kaunista peltoa. Syksyinen pelto on minun sielunmaisemani. Syksyn lapsi kun olen, rakastan syysvärejä.

Ja onhan pellolla kiva kuvatakin. Sori naapurin isäntä, kun menin peltoon, yritin kyllä kävellä aurausvakoa pitkin... Kuvissa on Repeat Easy Knit -neule, jonka väriä rakastan, samoin sen väljää leikkausta. Syksyssä on monia hyviä puolia, yksi on ehdottomasti villaneuleet, joihin en varmaan koskaan kyllästy!

Huomenna menen kuvailemaan Nectarineen, sillä nyt sieltä on korjattu alet pois, ja koko liike on syksyn uutuuksia täynnä. Sieltähän se minun syyskierrokseni alkaa. Perjantai on myös todella tervetullut, eikä viikonlopuksi olekaan mitään suunnitelmia, paitsi, hehe, keihäsfinaalit...

Viikonloppu on muuten todella tervetullut, sillä olen tehnyt aika pitkää päivää suunnitellen syksyn opetusta. Joten nyt alkaa pää olla aika hapero, ja vähän univelkaakin on, sillä olen herännyt parina yönä vähän miettimään asioita. Tylsää, mutta näin se on joka vuosi, ennen kuin rutiinit alkavat rullata. Tykkään arjesta. Hyvin rullaava arki on tosi mukavaa. Perjantai tuntuu mahtavalta, ja viikoissa on hyvä rytmi. Siitä taas en tykkää, että joka vuosi tulee se flunssakausi, mutta toivottavasti tänä vuonna päästään vähän helpommalla...








knit Repeat Easy Knit* / pants Zara / sunnies old

Mukavaa torstai-iltaa, sehän on toivoa täynnä. Meillä on telkkari auki, ja kuuntelen tässä sivukorvalla urheilua...

*neule saatu

13 kommenttia:

  1. Hei tunnethan Echinaforce nielusuihkeen. Loistava apu flunssakautena.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En, mutta tutustun tarpeen tullen vinkistä kiitollisena! Saa varmaan kaupoista tai apteekista?

      Poista
  2. Aivan i-h-a-n-i-a kuvia! Hitsi vie, pitäisiköhän minunkin hipsiä tuonne naapurin viljapeltoon poseeraamaan... (Kunpa vain lakkaisi satamasta.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Meitsi on onnellinen pellossa.... Juu sateessa on vähän hankalampi poseerata ;) Mukavaa viikonloppua sinulle!

      Poista
  3. Voi että miten ihania kuvia ja niin kaunis tuo neulekin! Juuri mun tyylinen :) En itsekään koskaan kyllästy neuleisiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niihin ei voi ikinä kyllästyä! Ihanaa viikonloppua, Mia!

      Poista
  4. Hohoijaa lisää flunssantorjuntaohjeita :)

    D-vitamiinitaso kannattaa testauttaa. Minulla nyt lukema (mikälieyksikkö) on noin 100 ja edellisestä flunssasta jo puolitoista vuotta. Iski talvilomareissussa, siksi muistan hyvin. Testin jälkeen on turvallisempaakin syödä rasvaliukoista D-vitamiinia tai olla syömättä, tasosta riippuen. Antivir, taijotainsinnepäin, on myös tehonnut flunssan ensioireisiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhii, se on kansakuntaa yhdistävä aihe ;) Mut joo, ihan samaa mieltä. Viime syksynä tasot pääsivät 80:aan, ja se on kyllä liian vähän. Mäkin olen ollut kaksi viime kevättä ja kesää ihan terve, mutta tasot ovatkin olleet ylinsadan nanomoolin/litra. Mä torjunnalkavan flunssan sinkki+c-vitamiiniannoksilla, mutta myös auringonhattu-uute on hyvää kurlattavaa, laimennettuna tietenkin. Aurinkoista viikonloppua sinulle!

      Poista
  5. Ihana neule ja kauniit kuvat! Neule on kivan pitkä ja ei tylsän tavallinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Repeat osaa! Mulla on nytkin neule toiveikkaasti mukana, vaikka lämpöä on yli 20... Hyvää viikonloppua, Marre!

      Poista
  6. Eloveena-tytöllä on kaunis neule!

    VastaaPoista
  7. "Tyttö" kiittää! Onko Irlannissa ollut hyvä elokuu? Mun hyvä irlantilainen ystävä on nyt Espanjassa, joten en ole seurannut säätä siellä... Kaunista viikonloppua, Saara!

    VastaaPoista
  8. Sisko S: Kiitos kommentista, oli ihana yllätys. En julkaissut sitä, arvaat ehkä miksi. Mutta vastauksena kysymykseesi, en ole niissä maisemissa käynyt vuosikausiin. Olen kuullut, että on aika eri näköistä nykyään, ja siksi olen halunnut säilyttää vanhat, hyvät muistot. Btw. just tänään laulatin ja leikitin Olin laulukirjaa, ja ihailin kauniita kuvituksiasi! Toivottavasti jatkat, olet niin taitava ja lahjakas! Kaunista viikonloppua sinulle, ja uusi sukunimesi on todella kaunis!

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.