7.10.2016

Anun tyyli

Viime lauantaina SHE-keikalla ollessani ikkunan takaa huiskutti minulle tuttu hahmo. Noista upeista luonnonpunaisista hiuksista en voinut erehtyä, Anu-ystävänihän se siellä vilkutteli. Ollaan Anun kanssa tunnettu noin kahdeksantoista vuotta. Ttämä ihana, realistinen, positiivinen ja energinen nainen tuntuu aina säteilevän aikuisen naisen hyvää itsetuntoa, iloa ja energiaa. Pyysin saada kuvata hänet, koska minusta hänellä on aivan ihana tyyli, skarppi ja klassinen. Pisteenä iin päälle tietenkin tuo upea tukka! Kiitos, kun sain kuvata sinut!




Olen töhöttänyt viimeiset kaksi viikkoa kuin sähköjänis, ja mies alkoi jo viime viikonloppuna kysellä enkö aio rauhoittua ollenkaan. Tuntee ehkä itsensä laiminlyödyksi, raasu... On vain ollut niin hurjasti tekemistä ja olen nauttinut niin kovasti kaikesta, että en ole malttanut pysähtyä. Mutta nyt vietän viikonlopun vain relaillen.  Olen vain sellainen luonne, etten kauan jaksa istua, mutta ei sitä istua tarvitsekaan, kun rentoilee. Minulle se tarkoittaa monesti kaikenlaista mukavaa puuhastelua kotona.

Lauantaina tulee vieraita, ja aion taas keittää gulassia kunnon padallisen, nam! Sunnuntaina aion vain olla, ja no vähän koulutöitä tehdä. Ja ulkoilla.

Mutta te kivat, osallistukaahan arvontaan alla! Mukavaa viikonloppua kaikille!

4 kommenttia:

  1. Hei, milloin tulee balmuirin alennuskoodi, olen odottanut sitä jo pitkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin kysyä ensi viikolla. Pysyhän kuulolla!

      Poista
  2. Vau, tuo hiusten väri on täsmälleen sama kuin kummipoikani siskolla, se on todella uskomattoman upea! Hänellä on pitkät ja paksut hiukset, ja olenkin vannottanut häntä, että älä ihmeessä koskaan värjää hiuksiasi! T: Ansu

    VastaaPoista
  3. Eikö ole upea väri, ei noin hienoa saa tosiaan koskaan värjätä!

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.