22.10.2016

Lohenvärinen mohairneule ja messuasu

Eilen messuilla minulla oli päällä uutukainen norjalainen Arnie says-merkkinen mohairneule. Tilasin sen Booztilta ja rakastuin siihen heti. Kylläpä neule herätti huomiota, sitä kehuivat lähes kaikki, joiden kanssa juttelin. Eikä ihme, väri on herkullinen - tai sitten kaikki hämmästyivät nähdessään päälläni väriä, hehheh. Ei vais, väripilkku tähän harmauteen on enemmän kuin tervetullut. Neule oli oiva kaveri nahkahameen ja pikku bootsien kaverina.

Puin paksuhkon neuleen alle vain ohuen topin, sillä muistin messuilla olevan aika lämmin. Vaan eipä tullut yhtään kuuma, neule hengitti hyvin. Oli lämmin, muttei tukala.

Messuilla otetuissa asukuvissa väri näyttää räikeältä, mutta kotona sain mielestäni värin juuri siksi kuin se luonnossa onkin. Neuletta saa myös harmaana ja mustana. Mitoitus on loistava, tilasin oman kokoni, ja se on joka puolelta just eikä melkein. Merkillä on muitakin kivoja neuleita, pidän tätä ehdottomasti jatkossakin silmällä.








mohair knit Arnie Says
skirt Marc Aurel (similar here)
boots Apair (similar here)

Viikonloppuun mahtui yksi suuri pettymys, sillä jouduimme perumaan Tallinnan-reissun. Sitä pikku irtiottoa oli odotettu, mutta tulin eilen flunsaan, ja nyt sitä parannellaan sängyssä. Illalla on tiedossa siis lukemista ja telkkaria, ollaan seurattu Areenasta uutta suomalaisdekkaria nimeltä Sorjonen. Tosi hyvä sarja, suosittelen! Ja koska kipeä, pitää syödä turkinpippureita!

Viettäkää te vähän mukavampi lauantai!


*adlinks

7 kommenttia:

  1. Ihana neule täysin tuntemattomalta merkiltä. Väriä just sopivasti mutta ei liikaa. Varmasti yksi niistä talven luottovaatteista. Pitänee itsekin ottaa tänään ohjelmaan tuo Sorjonen. Olen kuullut vastaavia kommentteja eli olisi hyvä. Arctic Warriors puolustaja on ollut oma aseeni syksyn flunssiin. Ainakaan vielä flunssaa ei ole ollut. Parane pian terv Maarit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niiiin tykkään tästä neuleesta. Ja jotenkin uskon, että on hyvälaatunenkin. Norjalaiset tekee yleensä hyvää laatua.

      Ohhoh, kuulostaa täpäkältä tuo Arctic Warriors, mikä se on? Pitää googlata! Kiitos kovasti!

      Poista
  2. Vitsit, sä oot niin hoikka, niin voit käyttää tuollaista vähän levenevää hametta. Mä oon sen verran pallo, että näytän pöhköltä. Vaikka on myönnettävä, että mulla on sellainen mekko, joka just noin kevyesti levenee helmasta, mutta pitää olla tosi tarkka siitä, mitkä kengät sen kanssa laittaa.
    Neule on kyllä ihanan värinen!

    VastaaPoista
  3. Heh, no en tiiä, mä oon tarkka siitä, että helma lähtee levenemään vasta lantiolta, ei vyötäröltä. On mulla sellainenkin hame, mutta en sitä osaa pitää. Neule on kuin karkki, nam!

    VastaaPoista
  4. Ihana neule! Mä katoin jo Sorjosen kokonaan. Loppua kohti paranee. En nyt sanois tosi hyvä, mutta mun mielestä kohtuu tasokas. Vähän olisin kaivannu hahmoihin syvyyttä. Plussaa kivoista kuvakulmista ja kivasta tunnunmusiikista. Mitä sinä muuten pidit tunnarista?

    Mirka/GoneWithTheNails

    https://www.instagram.com/gonewiththenails/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä pidin Sorjosta hyvänä, ottaen huomioon, että se on kolmas kotimainen sarja, jota olen koskaan katsonut! Kaksi muuta olivat Benner & Benner ja Headhunters. Tunnari muistuttaa vähän Kate Bushia.

      Poista
  5. Olin eilen koulutustilaisuudessa, jossa harmaa neule/neuletakki oli naisten yllä lähes kuin olisi pukukoodiksi ilmoitettu. Itsekin siis hengasin massan mukana turvavaatteessani :)
    Hanna

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.