22.10.2016

Ruskeanharmaa villamekko (ja alekoodi Booztille)



Heippa ja leppoisaa sunnuntaita kaikille! Ja ihan erityinen moikka kaikille uusille kävijöille, jotka kurkkaavat tänne DOPP:in Fb-sivujen kautta! Google Analytics on näyttänyt huikeita lukuja pari viime päivää. Toivottavasti saan teitä tänne uudelleen!

Olimme torstaina Selected Brands Finlandin Showroomilla kuvailemassa Delicateloven kashmir-neuleita, sekä marraskuussa kauppoihin tulevia että kevään uutuuksia, jotka ovat helmikuun tienovilla kaupoissa. Valo showroomilla oli niin ihana, että pitihän se hyödyntää päivän asuunkin, joka on KappAhlin mekko. Neulemekko on nyt must have. Ylipolvensaappaat ovat parin vuoden takainen hankinta.

Muistan muuten ensimmäisen neulemekkoni, vaatesavantti kun olen. Vaatesavantti on mieheni keksimä lempparinimi minulle, joka muistan tosi tarkasti millaisia vaatteita olen omistanut ja missäkin pitänyt. Olin neljätoistavuotias, ja harmaa, kapea neulemekko oli jotenkin tosi aikuinen hankinta. Sain sen koulun joulujuhliin. Kasarin lopulla ja ysärin alussahan neulemekot ja -setit olivat tosi suosittuja, ja minulle Benetton oli the kauppa, josta niitä sai suht edullisesti. Kun olin 24-vuotias ja ensimmäisessä työpaikassani, lempparineuleasuni oli puuteribeige väljä tunika ja siihen kuuluva kapea hame. Oi ihanuutta, miten siitä tykkäsin! Sen kanssa pidin ylipolvensaappaita. Hm, nyt kyllä kuulostaa jotenkin tutulta... Neulejutut kaikissa muodoissaan ovat niitä juttuja, joista tykkään todella paljon.







Tykkäättekö neulemekoista ja -seteistä? Leppoisaa sunnuntaita kaikille!


Ps. Boozt* alettaa tänään -20% kaikesta koodilla MSS20! Ja huomenna sivupalkkiin ilmestyy Balmuirin alebanneri koodeineen, ja on voimassa viikon.

8 kommenttia:

  1. Neulemekot ovat oikein kivoja ja käteviä. Omistan niitä muutaman ennestään. Nyt etsin täydellistä ribbimekkoa,joka olisi puuvillaa ja jossa olisi poolokaulus. Tuo KappAhlin mekko sopii sinulle hyvin, ja sitä voisi itsekin sovittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea etsintään! Mulla on yksi River Islandin alemekko, tosi nätti, mutta makuuni vähän liian bodycon. Nyt on kyllä hyvät valikoimat kaikenlaisia neulemekkoja, on tosi kiva, että valikoimaa löytyy.

      Poista
  2. Rakastan neulemekkoja, mutta mitäs sitten kun tulee kuuma? Tätä syystä en voi niitä juuri käyttää. Melkein aina tulee tilanne, että pitää vähän keventää vaatetusta, ja mekkoa ei oikein viitsisi kiskaista pois. Tästä syystä vaatetukseni on aina housut, nätti aluspusero ja neulepaita/takki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehheh, mekkoa ei tosiaan voi kiskaista kesken kaiken pois! Mä oon sellainen vilukissa, että harvemmin tule kuuma, mutta joo, en mäkään alla viitsi pitää muuta kuin ohutta toppia. Samanlaisessa setissä mäkin usein kuljen kuin sinä, ja se onkin tosi hyvä. Kerrospukeutuminen on helppoa ja kätevää.

      Poista
  3. Kiva mekko, tosiaan tuo mekko pitää laittaa päälle silloin jos tietää ettei tule liian kuuma :)
    Minäkin olen vilukissa, eli sopisi ihanasti näillä keleillä. Kutiaako tuo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä pahemmin. Mulla loppui kutina ihonhoitotuotteita vaihtaalla,joten nyt iho on kuten "ennen vanhaan".

      Poista
  4. Aivan ihana mekko, taidankin tästä hipsiä KappAhlille :)

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.