27.10.2016

Top kympissä - vielä ehtii äänestää!

Terveiset sairastuvalta, kävin just lääkärissä ja sain antibiootit poskiontelotulehdukseen. Aika hyvin on vuosi mennyt, tämä on ensimmäinen "oikea" flunssa tänä vuonna. Toivon lääkkeiden purevan pikaisesti, että taas pääsisi töihin ja muihin mukaviin juttuihin.

Mukavista jutuista puheen ollen, olen top kympissä Lifie-sarjassa Indiedays Blog Award-kisassa! Oli ihan että whaaaat, kun Pia laittoi viestiä illalla olenko huomannut asian. Olin uutisesta tosi yllättynyt, varsinkin kun joukossa on monia ammatikseen bloggaavia. Lisäksi olen ainoa tyylibloggaaja, ja hehheh, porukan nestori.

Kiitän jo tässä vaiheessa teitä minua äänestäneitä, on kunnia olla kympissä mukana, mutta olisihan se upeaa pärjätä kärkikolmikkoonkin. Eli jos et ole vielä minua äänestänyt, niin vielä ehtii! Musta tuntuu, että ääni minulle on ääni teille - viisivuotias blogini on paitsi aikuisen naisen ääni, myös aika marginaali aiheeltaan ikäryhmässäni. Ja tosiaan siellä monien ammattibloggaajien joukossa ehdolla, se on hienoa. Äänestykseen pääsee tästä linkistä, ja FFS löytyy sieltä aakkosjärjestyksestä.

Viikko on kulunut aika lailla niistäessä, telkkarin ääressä ja lukien. Livahdanpa tästä taas lämmintä juomaan... Hyvää syyspäivää teille ihanille lukijoilleni!

1 kommentti:

  1. Sait uuden lukijan! Tänä aamuna mietin et kannattaisko pistää Hunterit vai tavalliset nahkasaappaat, noh päädyin kumppareihin ja se olikin todella hyvä päätös. Täällä päin ainakin satoi koko päivä!

    Niina

    VastaaPoista

© Fab Forty Something. All rights reserved. Designed with Happy days.